GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Pituutta löytyy 160 cm ja painoa tällä hetkellä noin 47 kg, jota on tarkoitus nostaa kyllä pienellä massankeruulla ja lihaksilla. Pyrin saamaan sen verran nostettua, että pääsen 50 kg:n ja hieman päälle. Pikku hiljaa se paino siitä nousee, kunhan muistaa syödä tarpeeksi.:thumbs:

173/66,6 verran korskeaa rotunaista (joulukuu 06)

Katoppas mitä lukuja täältä löytyi. Ruhoon on kertynyt 4-5 kiloa lisää tavaraa sitten joulukuun. Osa siitä on ihan tervetulleessa muodossa mutta lopuista luovun mielelläni. Kaikista eniten häiritsee isot tissit (tai siis niin isot kuin pienitissisen geeneillä voi saada :D). Mutta on kivaa että olen ainakin vähän vahvempi kuin vuosi sitten (oli sillä sitten tekemistä painonnousun kanssa tai ei) :)

166cm ja 57kg, tyytyväinen olen :)

170/66,6.. alaspäin mennään. Hermostuin, kun kellotin vaakaan 68,2 jossain viimeisen päälle turvotuksessa. Oon kyllä suht tyytyväinen ja InBodykin antoi viime viikonlopun messumittauksessa tietyiltä osin mairittelevia tuloksia, tietyiltä osin taas ei. Lihasta mulla sen mielestä oli, varsinkin ylävartalossa, mutta niin oli myös rasvaa. Sitku saan noin neljä kiloa pois, niin on toiveita nähdä jotain vatsalihaksen tyyppistäkin masussa.

Sitku.

Coldie;1338683 Ja varsinkin sitä minkälaiseksi itsesi koet. Lisäksi kiinnostaa että miten treenaat (montako kertaa salilla/vko ja mitä muuta). [/QUOTE sanoi:
Koen itseni...hmm...mulla on ihan hyvä olo nahoissani:D Olen ihan tyytyväinen siihen mitä peilistä näkyy vaikka paljon olisikin parannettavaa ja en mikään kaunotar olekaan.
Pituutta on 164cm ja painoa 61kg -paino tosin laskee vielä kilon pari kun diettaan. Numero ei merkitse minulle mitään, mutta peilikuva ei miellyttänyt enää niin paljon kun kiloja oli tullut reilussa puolessa vuodessa 10kg:eek:. Ja se kaikki ei tosiaan ollut lihasta;)

Reenailen 4krt viikkoon ja niin kovaa kuin järkevästi saan aikaiseksi. Muuten pöristelen pyörällä aamulenkit.

171cm/56-57kg.

Olen kohtuu tyytyväinen nyt, ehdottomasti parempaan suuntaan mennyt, vuosi sitten oli n. 5kg enemmän ja rasvaprosentti aika paljon enemmän (ei mitattu silloin mutta mututuntumalta).

Nyt rasvaprosentti n. 18-19 ja myönnettävä on että tavoite olis joku 15-16 ehkä, pikkuhiljaa....painohan on vaan lukema, eli painoa saa tulla mut ei rasvana kiitos :), siinä tavoitteet.

EDIT: treenit viikossa suunnilleen näin: bodypump 1krt, spinning 1krt, sali 1krt TAI bodypump 1krt, balletone 1-2 krt, sali 1krt TAI jotain näitä yhdistellen :), eli 3(-4) treenikertaa viikossa. Lisäksi hyötyliikuntaa työpäivinä työmatkat reipasta kävelyä. Enempää ei ehdi, vaikka välillä mieli tekisi. Tarkoitus uusia saliohjelmaa lähiaikoina, pitää sit miettiä uudestaan miten treenaa..

171cm/56-57kg.

Olen kohtuu tyytyväinen nyt, ehdottomasti parempaan suuntaan mennyt, vuosi sitten oli n. 5kg enemmän n (ei mitattu silloin mutta mututuntumalta).
.

Mä painan sen viisi kiloa enemmän ja pituutta sentti vähemmän :D Rasvaprossa mitattu viimeksi parivuotta sitten, 16-17 kieppeillä. Olen tähän kroppaan tyytyväinen, painosta en välitäkään joten siihen olen kai aina tyytyväinen silloin kun olen peilikuvaanikin tyytyväinen.

Mä en mittaa omaa tyytyväisyyttä painossa/rasvaprossassa vaan siinä miltä tuntuu. Mitä jaksan tehdä ja miten jaksan liikkua ja onko kroppa toimiva. Tällä hetkellä en ihan kaikkiin juttuihin tyytyväinen ole (voimaa voisi tulla hippasen lisää, vatsalihakset saisi näkyä, pylly ja reidet voisi saada enempi muotoa ja lihasta). Notkeutta haluaisin ehdottomasti lisää, samoin selän liikkuvuutta. Myös muutamia temppuja olisi kiva osata :D Taisi tää loppujopina mennä aikalailla :offtopic: mutta vaikea vastata tuohon alkuperäiseen kysymykseen yhdellä sanalla, koska katsantokanta on erilainen ;)

Mä painan sen viisi kiloa enemmän ja pituutta sentti vähemmän :D Rasvaprossa mitattu viimeksi parivuotta sitten, 16-17 kieppeillä. Olen tähän kroppaan tyytyväinen, painosta en välitäkään joten siihen olen kai aina tyytyväinen silloin kun olen peilikuvaanikin tyytyväinen.

Mä en mittaa omaa tyytyväisyyttä painossa/rasvaprossassa vaan siinä miltä tuntuu. Mitä jaksan tehdä ja miten jaksan liikkua ja onko kroppa toimiva. Tällä hetkellä en ihan kaikkiin juttuihin tyytyväinen ole (voimaa voisi tulla hippasen lisää, vatsalihakset saisi näkyä, pylly ja reidet voisi saada enempi muotoa ja lihasta). Notkeutta haluaisin ehdottomasti lisää, samoin selän liikkuvuutta. Myös muutamia temppuja olisi kiva osata :D Taisi tää loppujopina mennä aikalailla :offtopic: mutta vaikea vastata tuohon alkuperäiseen kysymykseen yhdellä sanalla, koska katsantokanta on erilainen ;)

En mäkään tietty mittaa tyytyväisyyttä rasvaprosentilla ;), tuo tavoite on vaan sellainen suuntaa antava arvio siitä missä kropassa luulisin parhaiten viihtyväni :)

Mä haluaisin samoin notkeutta lisää, muotoo enemmän pakaroihin ja reisiin, lihasta enemmän käsivarsiin/olkapäihin jne...ja ilman muuta tuo jaksaminen on yks tosi tärkee mittari. Sillä mittarilla oonkin TOSI tyytyväinen vaikka vuoden takaiseen, energiaa on paljon enemmän ja jaksaa urheilla paremmin jne...eli suunta on oikea :)

Tämäkin nyt vähän :offtopic: mut ei kai se niin vaarallista...

QUOTE]

Niin ja huomautus tuohon edelliseen, että painoin vuosi sitten sen 5kg enemmän, ja rasvaprossa oli arviolta 24 tai enemmän, joka tapauksessa aika paljon enemmän kun nyt.

Eli toki on eri asia painaa 5kg ja olla silti 16-17% rasvoissa :), se kävis hyvin mullekin!

Pituutta 160 cm ja ennen ekaa ja tokaa raskautta painoa 53-55 kg. Ei mitään valittamista. Kroppa tuntuu olevan aika teflon, ei tarvi kauheasti kattoa mitä suuhunsa laittaa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Öö...Mie tässä mietin, että eikö tuo 16-17 rasva% oo kuitenkin liian vähän naisille?

Noh, jokatapauksessa...Tänne oon vastannu ennenkin...Eli pituutta 160cm painoa jonki verran yli 56kg. :(

171 cm ja 60 kg. Tykkään kropastani ensimmäistä kertaa vuosiin - punttitreenin aloittaminen kesällä on selvästikin kohottanut itsetuntoa.

Mielenkiintoista, miten mieli muuttuu (omia juttujani pakkikselta):

(21.11.2006 Kesäkuntoon-ketjusta) Mä haluan KIINTEYTYÄ. No ei tosi, paino olkoon myös ensi kesänä kaikki vaatteet päällä ja lenkkarit jalassa edelleen maks. 60kg mutta mun projektini on hioa vatsaosastoa. Mä aion saada vatsalihakset, aion!!

(18.12.2006 tästä ketjusta) Jaahas, pituutta on 163 cm ja aamupaino viimeisimmän kauhistuttavan mittauksen mukaan 59kg. Olen tyytyväinen, tosin tuossa on pikkuisen liikaa voimailua ajatellen koska voimat ei riitä 60-kiloisiin. Mutta en aio tehdä asialle muuta kuin treenata. Salilla käyn n. joka toinen päivä eli 3-4 kertaa viikossa, aerobiset nollassa.

...ja näillä puheilla sitten muistelen dietanneeni tämän vuoden alussa 3kg pois pois. Minulta mm. löytyi vyötärö ja pullamaha katosi johonkin. Nyt painan 56kg ja tarkoitus olisi saada lihasta, koska olen liian pitkä ja hentoinen 56-kiloisiin. Voi elämä. :wtf: And BTW, yläpalat nyt sit näkyy, joten jotain on saavutettu.

Olen 158 pitkä ja paino on n. 54 - 56, tyytyväisempi olen kun aikoihin. Jaloissa on läskiä vaikka muille jakaa, kuten aina on ollutkin, myös 10 kiloa kevyempänä :jahas::D, mutta en kai mikään ryhävalas voi olla jos kerta sikspäkki näkyy vatsa jännitettynä :rock: (Kiitos jhulmin vatsalihastreeni vinkeille).

177cm 70+kg. Tykkään enemmän kuin koskaan, mutta en lähellekään tarpeeksi. Se, että onko koskaan tarpeeksi tyytyväinen, jää nähtäväksi. Pullamahaa jäi vähän dieettailustakin, mutta näillä lihaksilla ei kiinnosta kovin kireäksikään dieetata. Sitten ens kesäks vähän yli 70kg hiukka timmimpään kuntoon vaikkapa :D

177cm 70+kg. Tykkään enemmän kuin koskaan, mutta en lähellekään tarpeeksi. Se, että onko koskaan tarpeeksi tyytyväinen, jää nähtäväksi. Pullamahaa jäi vähän dieettailustakin, mutta näillä lihaksilla ei kiinnosta kovin kireäksikään dieetata. Sitten ens kesäks vähän yli 70kg hiukka timmimpään kuntoon vaikkapa :D
JerryS: Punttimimmien puoli!;)

155cm (wohou! :rock:) ja ~50kg. Viisi kiloa on tullut keväästä, hiukan fläsää toki mutta myös lihasta. Nyt vähän yritän kiristellä, vatsaseutu etenkin valahti kun tuossa ennen kirjoituksia oli "pienimuotoinen" mässäyskausi. Kilojen ei tarvinne pudota, mieluummin nousisi.

78 kg ja 177 cm. Paino on vaan luku, jonka koostumusta yritän tässä muuttaa löysästä lihakseksi. Se on heitellyt välillä 65-85, joten tämän hetken tavoite on olla suuremmin välittämättä siitä ja yrittää rakastaa itseäni just tällaisena kuin olen. Hiukan on jo edistystäkin :). Pituus on bueno ja tykkään olla pitkä.

Suositut

Back
Ylös Bottom