GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Pituutta on 173 cm ja aamupaino tänään 62,5 kg. Dieetillä ollaan, tavoitepaino olisi siellä 58-59 kg. Olen aika kurvikas, ja kaikki ylimääräinen tuppaa tulemaan tuohon lantion seutuun ja reisiin. Painoa vielä himpun verran alas ja lisää massaa hartioiden seutuun, niin mittasuhteet tasoittuvat ja hyvä tulee:hyper:

Miksi ihmeessä diettaat noilla mitoilla? Eikö parempi ratkaisu olis saada lisää tiukkaa lihasmassaa ja sitä kautta kroppaa kiinteemmäksi, jos tarvetta?

Niin ja asiaan :D : 166cm ja 62kg ja tää tahtoo varsinkin olkapäihin ja selkään lissää massaa. Kaiken kaikkiaan kuitenkin aika tyytyväinen, paljon tyytyväisempi kuin silloin, kun lihasten kasvattamisen sijasta keskityin rasvan polttamiseen.

Diettaan, kun haaveena on fitnessmallikisat, joihin pitäisi kuvat lähettää maaliskuun puoleenväliin mennessä. Treenaan koko ajan ja yritän saada itsestäni samalla ylimääräiset löysät pois. Katsotaan mihin riittää mahkut, kauhean toiveikas en ole, mutta ei pidä vaipua synkkyyteen:rolleyes:

Pituus 172, paino 80,9. En ole tyytyväinen, vielä. Tavoitteena 75kg. Kävin eilen terveystarkastuksessa uuden työn kunniaksi. Olen kasvanut sentin kymmenen vuoden aikana! Painosta terkkari sanoi että vähemmän lihasta niin sitten olisi hyvä paino. WTF?! Toivon että se oli :david: vitsi.

163/56. Paino näyttää olevan koko ajan pienessä nousussa, viime keväällä painoin vielä vajaat 53 kiloa. Samat vaatteet sujahtavat silti helposti päälle, eli suurentunut en käytännössä ole. Olen tyytyväinen.

182cm/76kg. 5kk sitten aloin käydä salilla, paino on pysynyt samana ja rasva-% tippunut reilut 3%, nyt 22,2. En vielä ihan täysin tyytyväinen ole, mutta paaaljon tyytyväisempi kuin 5kk sitten :)

Hyvällä ryhdillä 170cm, paino suunnilleen 75kg eli raskausaikana kerättyä höttöä on jäljellä vielä 5kg. 68-70kg on minulle sopivin olotila. Ennen tätä toista raskautta olin ainaisen tyytymätön kroppaani mutta tämän "pohjamuta-mätisäkki"- elämyksen jälkeen olen äärettömän kiitollinen jos onnistun palauttamaan olomuotoni edes entiselleen.

172 cm pituutta ja paino pyörii 76-78 kg lukemissa. Tavoitteena toukokuuhun mennessä n.65-69 ja rutkasti enemmän voimaa selkään ja käsiin! :whip:

162 cm ja 55 kg. Lisää lihasta ja massua timmimmäksi niin voisin olla kohtuu tyytyväinen.:whip:

Offtopic: onko teillä heittäneet lapsena annetut pituusennustukset (kai vanhempien pituuksista katsottu..?) mulla ainakin, oli kuulemma ennustettu 175. hmm..:rolleyes: no, pärjään mie pätkempänäkin.:)

Ma oon 172cm ja 73kiloo...ja tahan on tultu kai jaadakseni. Eli syyskuusta oon muuttanu ruokavalion ekaksi kuntoon ja alotin uudestaan entisen himourheiluni eli kuntosali treenin. Ja tohon 73kiloon on tyssanny painon pudotus. Ei oo tippunu lainkaan joulukuun alun jalkeen ja kylla, treenasin myos joulun ja uuden vuoden enka massannyt. Silti on koko ajan pienentyny vaatekoko ja noussu treeni painot. Eli en tieda mita tassa pitas tehda jos lukemat haluaa ees vahan alemmas. 3kiloo haluisin viela pois. Joskaan en stressaa kun tuntuu silti lihakset kehittyvan. Oon silti peatoivonen et miten kilpailevat mimmit saa ne viimeset kilot pois ku ei ne tunnu lahtevan millaan. Eli en tuijota PELKKAA vaakaa mut mietin vaan et miten ne viimeset kilot karisis jos ois vaikka hypoteettinen saavutettava kilpailupaino tavotettavana. Mut hienostihan tassa on tultu ku tahan hetkeen tiputus saldo on 10 kiloo syyskuusta ja ei millaan poppaskonteilla ja kitukuureilla! :)

175 cm ja 68 kiloa, olen kyllä tyytyväisin mitä ikinä olen ollut!:rock: Ikinä mulla ei varsinaista ylipainoa ole ollut, nuorena olin tosi tosi laiha ja nyt parin vuoden aikana muutos on ollut huikea tätä nykyistä olotilaa kohden.tarkoitus on saada lisää lihasta, ja sitä kautta rasvaprossaa pieneneen vielä jonkun verran. Ihanaa huomata miten ryhdikäs oon! :) Ihana avomies sanoi taikasanat,kun itteä masensi olla salilta pois melki kaks kuukautta ylikunnon (eli alisyömisen) takia: "Sä mitään lihasta oo menettänyt, oot vieläkin ryhdikäs ja kaunis!":love:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysellä punttimimmien mittoja :) . Ja varsinkin sitä minkälaiseksi itsesi koet. Lisäksi kiinnostaa että miten treenaat (montako kertaa salilla/vko ja mitä muuta).
Ennen näytin punttimimmiltä, enää en, mutta pikkuhiljaa olisi tarkoitus matkata kohti entistä. Tällä hetkellä mitat ovat 172/42 ja tunnen olevani niin lihava, että ihrojeni täytyy olla vakava terveysriski. Tiedän miten naurettavalta tuo kuulostaa, mutta niin vain on. Aluksi olisi tarkoitus nostaa painoa 42-->45, pysytellä siinä hetki jotta pää pysyy mukana, ja sitten 45-->49. Toivon voivani jokin kaunis päivä olla taas se terve ja energinen punttimimmi, joka olin aikoinaan painossa 58-59.

Painon kanssa minulla ei oikeastaan ole ihmeempiä komplekseja, se on vain numero. Sen laskiessa on tosin tullut viime aikoina jo pieni paniikki, mutta toisaalta en vielä tiedä, tuleeko sen noustessa jotain uusia komplekseja entisten lisäksi :rolleyes:

Punttitreeniä teen vähintään 3-4 kertaa viikossa ja sen lisäksi liikun aika paljon, lähinnä juoksen.

Pituus 162 cm, paino n. 66-67 kg, ikä 33 v. Ulkonäkömielessä olen tyytyväinen itseeni (koska sitähän tässä ketjussa todennäköisesti ensisijaisesti haettiin...?), mutta treenin ja tulosten kannalta pitäisi ehdottomasti saada parisen kiloa lisää, joku hieman vajaasti 70 kg olisi mulle optimaalinen paino.

Pituus 162 cm, paino n. 66-67 kg, ikä 33 v. Ulkonäkömielessä olen tyytyväinen itseeni (koska sitähän tässä ketjussa todennäköisesti ensisijaisesti haettiin...?), mutta treenin ja tulosten kannalta pitäisi ehdottomasti saada parisen kiloa lisää, joku hieman vajaasti 70 kg olisi mulle optimaalinen paino.

G: Miksi? Rasvojen takiako?

^ siksi, että voimakkaasti kärjistettynä jokainen lisäkilo tarkoittaa myös lisää voimaa, ja tällä hetkellä mä olen 67,5 kg:n sarjaan sen muutaman kilon "alipainoinen". Esimerkki: jos mä painan kisassa vaikkapa 67 kg tasan, saattavat kilpasiskot painaa punnituksen jälkeisen tankkauksen jälkeen sen 70 kg, jolloin mä annan ihan turhaan tasoitusta sen muutaman kilon verran.

Itse ajattelin ruikustaa itseni 56 sarjaan. Aika paljon on pudotettavaa siihen ja luulempa että joudun lihaksiakin polttelemaan :jahas:, mutta kröhöm. Pitää yrittää kuitenkin. Minkähänlaista voimanlaskua on odotettavissa, näillä maxikiloilla tuskin mitään kovin radikaalia tulee tapahtumaan kuitenkaan ja onhan tässä sitten aikaa kehittyä...

Pituus 165, paino 55. Enempi oon kiinnostunu senteistä. Eli vyötäröstä ku irtois vielä pari senttiä ja lihasta lisää niihin kohtiin missä tuntuu pehmosta.

Eli painon nousu ei paljon haittaa kun vaan lihas kasvais. Kesäks sitte voi nopeesti hutasta pari löysää kiloa vex (vetää vyötärön heti kapeeks ku oon tiimalasi).

167.5 cm pituus ja aamupaino näytti tänään 49.1kg. Ylöspäin on kuitenkin noin kilon verran tultu kesästä. Kasvan mieluiten hitaasti, ettei kaikki tuu fläsänä.

167.5 cm pituus ja aamupaino näytti tänään 49.1kg. Ylöspäin on kuitenkin noin kilon verran tultu kesästä. Kasvan mieluiten hitaasti, ettei kaikki tuu fläsänä.

ite oon saanu n.3kk aikana kiloja lisää 5 (ennen 48,nyt 53kg) ja ei todellakaan oo tullu mitenkää ekstra fläsää..lähinnä luonnollista ja naisellista rasvakudosta, joka näyttää oikeestaan aika nätiltä entisten luiden vilkkumisten sijaan. pituutta 165cm.

viime vastauksesta olen saanut painoa lisää 2 kg > 60kg (169 tai 170cm pituutta), mutta rasva% on vähentyny!!!!! (kyllä minimaaliset 0,5% mutta kuitenkin- se on nyt 14,3%) no tarkoittaahan se että massa on lihasta- sen eteen on kyllä töitäkin tehty ihan sikana noin vuoden verran. aika onnellinen olen vaikka vaan 2 kilosta on kysymys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom