GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä olis 166 senttinen 57 kilonen tyttö. Ihmetyttää vaan kovasti, että kuinka vähän sitä oikein pitäisi painaa että noi satulalaukut tosta reisien ulkosyrjiltä katoaa?....:)

Eihän se painosta ole kiinni vaan ehkä rasvaprosentista ja rasvan jakautumisesta. Lisää treeniä vaan kehiin ja lihasta peppuun ja reisiin niin kyllä ne katoaa!

Mie olen 163cm ja 60-62kg (ei toi paino kyllä merkitse mitään,sehän on vain lukeama) ja eihän sitä ikinä ole tyytyväinen,mutta miksipä pitäisikään. En kuitenkaan ota kehosta nyt turhia paineita suuntaan enkä toiseen,kun ei ole kisarojektia tiedossa lähiaikoina,...Junppaan sen 4-5krt viikossa ja yleensä kerran uinti sessiot.Joskus treeniä on vähempikin,miten nyt milloinkin tuntuu...

180 cm ja 68 kg ja melkeen tyytyväinen olen. Pieni tyytymättömyys puskee eteenpäin aina vaan ja on ainakin mulle hyväksi. Aina löytyy jotakin kehitettävää, homma etenee ja mielenkiinto säilyy. Jos vois joskus sanoa olevansa valmis niin varmaan kiinnostus lajiin lopahtais.

Ihanaa ja kannustavaa luettavaa nämä, kun voi todeta et aktiiviset mimmit ei todellakaan oo pääasiassa mitään vinkuheiniä!! :rock:
Itselläni mittaa 166,5 cm ja painosta ei havaintoa mutta veikkauksella jossain 67-70 kg haarukassa. Ihan tyytyväinen en kyllä ole eli keskivartalossa hieman liikaa löysää. Kilot sinänsä ei haittaa eli vaa'an lukemalla ei niin merkitystä, peili kertoo asian paremmin. Korvien välistä se tyytyväisyys kuitenkin lähtee - pitäisköhän toi totuus vaikka tatuoida käsivarteen, ettei pääsisi aina välillä unohtumaan...

Mie oon 160cm ja 60-63kg. Ihan tyytyväinen olen, vaikka eipä toi paino mulle lukuna mitään merkkaakaan :) Hieman pitempi olis kiva olla, niin löytyi kivampia pöksyjä helpommin :D

175 cm ja 59,5 kg:ssa mennään tällä hetkellä. Täysin tyytyväinen olen itseeni. Lihasta tullut hyvin vuoden aikana, mukava huomata kuinka kroppa kehittyy. Ja lisää saa tietty tulla!
Tiputtelin tossa loppusyksyllä pienellä dietillä ne muutamat kriittiset kilot:). Nyt nostelen hiljalleen taas kaloreita ja painoa. Keväällä kivempi+helpompi sitten vetää itsensä kesäkuntoon kun ei ole ihan koko vuoden rasvoja vyötäröllä.

Yleensä siinä ennen diettiä en voi sanoa olevani tyytyväinen itseeni, vaikka suht tiukassa kunnossa olen aina. Kuitenkin se kertyvä rasva alka jossain vaiheessa ahdistamaan, vaikkei sitä paljoa olisikaan :)

Aika tyytyväinen siihen miltä näyttää, vaikkakin jos pitäs listata ne mihin kohtiin en ole, keksisin kyllä monta...mutta huonomminkin kai vois mennä.
Joten olen ihan tyytyväinen....tosin painoa sais tulla lisää. Ja mieluiten lihaksena kiitos ;)
Pituus 163cm paino n. +50...aika laiheliini edelleen. 55 olis nyt ensimmäinen tavote johon yritän nostaa painon vuoden sisällä. Niin ettei hirveesti fläsää kuitenkaan alkas kertymään, ku tahtoo kertyä sitten vaan reisiin.

Olen 158cm pitkä ja paino on 59kg ja risat- hiljalleen kääntymässä kuuteenkymmeneen kiloon - niinkuin pitäisikin.

Olen aika voimakasrakenteinen johtuen isältä saamasta perimästä ja se näkyy miehekkäänä lihaskasvuna ja muotona mikä ei sovi yhtälöön sen asian kanssa että olen lyhyt. Lihakset kun on todella leveät. Reidet on muhkeat ja ahdistaa tunkea itteensä joskus farkkuihin. Tissit katoaa kohta näkyvistä...

Omissa silmissäni näytän aina vähän pullukalta kun miettii yhtälöä pätkä ja leveäharteinen ja leveäjalkainen. Toisina päivinä muistan olla iloinen että lihas tarttuu ja sille tulee kiva muoto. Vyötärö on kapea. Siltikin mietin että näytänkö lihavalta.
Se on toi pirun pituus mikä mua kiusaa. Samat lihat pitkässä varressa niin varmaankin näyttäsin niin pirun sopusuhtaselta ja atleettiselta. Vaan ei. Unohdin mennä jonoon kun pituutta jaettiin.

Paino saa silti nousta ja lihas kasvaa - paremmin se pukee mua kuin lihava varsi. Pelaan rugbyä ja se mut salille alunperin saikin- siinä mulla on lihaksesta vielä hyötyäkin. Pituus vaan aina jää iäti uupumaan ja se on rasite.

Saa kyllä joka kerta todistaa olla jotain muuta kuin pätkä. Kellään muulla ongelmaa, että saa aina osoittaa että vaikka tässä nyt leuka laahaa suorana seistäessä katukiveä niin ihan yhtä vahvoja tässä ollaan? :)

Olen toki tyytyväinen itseeni, ja miksipä en olisi vaikka aikamoinen valas olenkin. Pallomaha ja olemattomat olkapäät, läskiä siellä täällä, mutta muuten tämä kroppa on kyllä mukavan vahva ja kaikin puolin käyttökelpoinen meninpä sitten metsään tai salille. Pituus/ paino nyt 169/70+ painosta ei varmuutta, vaakaa lähestyn vasta ensivuonna kunhan joulumässyjen suola ja nesteet ovat poissa. Säilyypi jonkinasteinen realismi.

Paino on viimeisten parinkymmenen vuoden aikana ollut suunnilleen 70-105 kg, ja aina tuntunut ihan mukavalta, useimmiten olen ollut ulkonäköönikin tyytyväisempi kuin ympärilläni olevat ihmiset. Toisaalta, siinä sadan kilon hujakoilla jokin ilmeisesti mätti pahasti, kun olin sitten kolmisen kuukautta syömättä... no siitäkin sitten selvisin, ja nyt syksyllä uskaltauduin dieettaamaan ekaa kertaa kymmeneen vuoteen, ja lähtihän siinä reilut 10 kiloa ja vaaka jäi väpättämään siihen 70 kilon molemmin puolin. Huvittavaa muuten, että naisten mielestä olen nyt toisen/paremman/laihemman näköinen, ja miesten mielestä vain oudon kalpea! Ota näistä selvää.

Mutta voisihan sitä ehkä vielä... se vain ketuttaa että kun ulkonäkö ei merkitse puoliakaan siitä mitä voima ja lihakset, niin pienikin energiavaje yleensä huonontaa treenituloksia niin paljon että pelkästään sen takia että haluaa syödä ja treenata kunnolla jää "unelmakroppa" eli se fitness-standardin nyljetty orava saavuttamatta - ennemmin olen iso ruma voimanostaja :lol2:

Aika tyytyväinen siihen miltä näyttää, vaikkakin jos pitäs listata ne mihin kohtiin en ole, keksisin kyllä monta...mutta huonomminkin kai vois mennä.
Joten olen ihan tyytyväinen....tosin painoa sais tulla lisää. Ja mieluiten lihaksena kiitos ;)
Pituus 163cm paino n. +50...aika laiheliini edelleen. 55 olis nyt ensimmäinen tavote johon yritän nostaa painon vuoden sisällä. Niin ettei hirveesti fläsää kuitenkaan alkas kertymään, ku tahtoo kertyä sitten vaan reisiin.

Oon sun kans saman pituinen ja painoaki suunnilleen sama. Ja mulla myös tavoitteena saada painoa lisää, lihaksena yllättäen :)
Minkälaisilla kaloreilla olet ja miten treenit?

Ja sanotaan nyt vielä tähän, että suht tyytyväinen olen..kun sais vaan tuota massaa tuonne mahan alapuolellekkin, kun tuntuu että jalat on niin luikut muuhun vartaloon verrattuna. Mut kyllä mä silti tykkään peilin edessä poseerata :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
57 kg / 167 cm. Olen nyt 3 vuotta taistellut kroppani kanssa ja alan olla ihan tyytyväinen (aloitin nyt vasta saliharjoittelun ) : ) Ainahan parantamista on, mutta tällä kropalla voi jo elää :P Joo, tottakai kriiseilen silti jatkuvasti :D No, tärkeintä on se ettei vaan valita vaan yrittää myös tehdä asian eteen jotain. Täytyy vaan uskoa tarpeeksi siihen että se muutos on mahdollista niin sittenhän se on.

Viimeksi muokattu:
Pituutta löytyy aika tasan 160cm ja painoa semmoiset 51 +/-1. Ja tyytyväinen ihan olen tällä hetkellä.

En edes omista henkilövaakaa, eikä paino lukuna sinänsä itselleni mitään merkkaa. Sillä esim. pari pidempää ja isompaa vaatekokoa käyttävää kaveria painavat vähemmän kuin minä. Toki vaaka se kertoo jos on jotain suurta muutosta tapahtunut. Ja painon nousukin on ihan jees, kunhan se johtuu kehityksestä, eikä repsahduksesta. :D

Enemmän ehkä omaan tyytyväisyyteen vaikuttaa se, mitä peilistä näkee tai millanen fiilis on päällä. Toisina päivinä, etenkin reenin jälkeen, olo on mitä ihanin. Sitten joskus taas tuntuu, ettei mihinkään voi olla tyytyväinen. Onneksi harvemmin noita päiviä. :)

172/54:nolo:, en ole tyytyväinen vielä. Painon haluaisin ainakin n. 60 kg, etten olisi mikään laihaläski. Mutta kun ärsyttää kun kaikki paino on mahassa, rinnat on tosi pienet eikä jaloissakaan varmaan paljoa painoa ole. Kun taas täällä niin moni on kymmenenkin kiloa painavempi ja kymmenen senttiä lyhyempi ja lihasta löytyy. Pitäisi vaan yrittää itsekin saada painoa ja lihasta:)

168 cm, ~54kg. Aika tyytyväinen nyt, mutta jalat on ruipelot :D Muutenkin luonnostaan tosi kapealanteinen. Takalistoon kun lisää lihaa nii sitte aika hyvä!

163,5 on pituutta ja painoa tällä hetkellä 58kg. Hirveesti en tota painoa seuraa, kunhan peilissä näyttäis hyvältä.Eli lihasta lisää, laardit mäkeen. kiitos.

164cm löytyy pituutta ja paino siina 50-53kg riippuen kuukautiskierron ajankohdasta.. tyytyväinen..hmm..no silloin tällöin. Yläkroppa tosi jees:D ..mutta perze ja vyötärö kaipais pientä hiomista :whip:

Pituutta on 173 cm ja aamupaino tänään 62,5 kg. Dieetillä ollaan, tavoitepaino olisi siellä 58-59 kg. Olen aika kurvikas, ja kaikki ylimääräinen tuppaa tulemaan tuohon lantion seutuun ja reisiin. Painoa vielä himpun verran alas ja lisää massaa hartioiden seutuun, niin mittasuhteet tasoittuvat ja hyvä tulee:hyper:

Pituus 170 ja painoa 60. En yleensä katso vaakaa vaan peilikuvaa. Ihan sama mitä painaa kunhan näyttää hyvältä :D Ei kyllä tosin vielä näytä tarpeeksi hyvältä!

Tyytyväinen olen siitä, että mikään paikka ei ole ikinä ollut rikki. Raajat on pitkät ja läski ei tartu kovinkaan helposti. Lisää lihasta joka paikkaan niin hyvä tulee :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom