Olen toki tyytyväinen itseeni, ja miksipä en olisi vaikka aikamoinen valas olenkin. Pallomaha ja olemattomat olkapäät, läskiä siellä täällä, mutta muuten tämä kroppa on kyllä mukavan vahva ja kaikin puolin käyttökelpoinen meninpä sitten metsään tai salille. Pituus/ paino nyt 169/70+ painosta ei varmuutta, vaakaa lähestyn vasta ensivuonna kunhan joulumässyjen suola ja nesteet ovat poissa. Säilyypi jonkinasteinen realismi.
Paino on viimeisten parinkymmenen vuoden aikana ollut suunnilleen 70-105 kg, ja aina tuntunut ihan mukavalta, useimmiten olen ollut ulkonäköönikin tyytyväisempi kuin ympärilläni olevat ihmiset. Toisaalta, siinä sadan kilon hujakoilla jokin ilmeisesti mätti pahasti, kun olin sitten kolmisen kuukautta syömättä... no siitäkin sitten selvisin, ja nyt syksyllä uskaltauduin dieettaamaan ekaa kertaa kymmeneen vuoteen, ja lähtihän siinä reilut 10 kiloa ja vaaka jäi väpättämään siihen 70 kilon molemmin puolin. Huvittavaa muuten, että naisten mielestä olen nyt toisen/paremman/laihemman näköinen, ja miesten mielestä vain oudon kalpea! Ota näistä selvää.
Mutta voisihan sitä ehkä vielä... se vain ketuttaa että kun ulkonäkö ei merkitse puoliakaan siitä mitä voima ja lihakset, niin pienikin energiavaje yleensä huonontaa treenituloksia niin paljon että pelkästään sen takia että haluaa syödä ja treenata kunnolla jää "unelmakroppa" eli se fitness-standardin nyljetty orava saavuttamatta - ennemmin olen iso ruma voimanostaja :lol2: