Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
pituutta 176 about ja painoa 79.En ole todellakaan tyytyväinen.Vielä syyskuussa olin 176/69..Työstressi teki tepposet ja tässä ollaan..Olo on koko ajan hirveen raskas..Ehkä yks ärsyttävimmistä olotiloista koskaan..

164 cm ja 68 kiloa. Olen ihan perustyytyväinen, enkä mielestäni näytä läheskään niin painavalta mitä olen. Minähän olen BMI:n mukaan jo ihan ylipainoinen!

170/66. Kolme kiloa kertyi kevätpuolen kevyimmistä ajoista. Rasvaprosentistani en tahdo edes puhua, ihraa siis on ainakin 25%, mutta kyllä jotain lihastakin on varsinkin rintaan ja lapoihin putkahtanut syksyllä. Suht tyytyväinen olen kaiken kaikkiaan.

Näin tämä käsitys itsestä muuttuu - vielä vuosikin sitten pidin itseäni ihan pehmopossuna ja kookkaana tässä painossa, nyt vaan harmittaa kun kehityskuvissa on aina yhtä heiveröinen, hento ja lihakseton tyttö. Niinku että ennen en ollu koskaan tarpeeksi pieni, nyt en oo millään tarpeeksi iso ;):curs:

Tällä hetkellä paino 66-68kg, pituus 168,5 cm...pitäisi saada ainakin 3kg pois. Paino nousi noin 10kg Remeron-kuurin aikana:( eli lähinnä turvotusta ja nestettä.

Pituus on 164 cm ja paino talla hetkella varmaan 66-68 kg. En kay vaa'alla, mutta yritan saada painon 60:n tuntumaan, silla luulen etta tuossa painossa olisin todella omaa silmaa miellyttavissa rasvoissa. Joinakin paivina nayttaa jo paremmalta, toisina (kuten tanaan) samanlaiselta jokinorsulta kuin aina ennenkin.

Salia mukana 6 krt viikossa, aerobista (spinning, reipas kavely, stepperi) kymmenia tunteja tyon ja pakon edessa.

edit: LucyFery, samassa veneessa ollaan... En minakaan kylla nayta niin painavalta kuin mita olen, silla ihmiset veikkaavat aina painokseni 58-60 kg, mutta kireys on minulle pakkomielle ja siihen toivomaani kuntoon on PAASTAVA!!

Pituus 173cm ja paino 70kg, enkä todellakaan ole tyytyväinen. Olo on tosi raskas ja tukkoinen, oisko vetelä oikea sana.. Väsyttää melkeen koko ajan ja tiedän, ettei kroppa ole kunnossa.

Nyt onneks oon saamassa itteäni niskasta kiinni ja takas urheilemisen makuun. Toivottavasti jalat ja polvet vaan kestäis, eikä tulehtuis enää yhtä pahasti.

173/66,6 verran korskeaa rotunaista (köh :rolleyes: )

Teen punttia n. 3x ja erinäisiä tappelulajeja 2-4x viikossa. Olin 59kg kun en urheillut ja silminnäkijät ovat raportoineet kuntoni olleen silloin löysempi vaikka omissa kullatuissa muistikuvissa olin sorja gaselli. Miten sen nyt ottaa.

Ja nyt hehkeä amatsoni. Kumman sitä nyt mieluummin sitten ottaa, mulle kelpaisi vaikka puolet toisesta. :D :rolleyes:

Omaa painoa en uskalla edes arvailla, ettei tule tarvetta dieetata. On se reilusti yli kuusikymmentä ja pituus on yhä se 158 cm. Tyytyväinen en ole kuin sarjapainoihin, ja niihinkin vain hetken kerrallaan ja sitten jo halajan lisää. Meni kuitenkin 11 kg:n kässärin raja rikki hauiskäännössä! Jee. Turha kai miettiä, että osa voimasta katoaa, jos paino putoaa...

Punttia pyritään pitämään nyt kolme kertaa viikko, poljeskelen välillä himassa, mutta en enää joka päivä. Painon kanssa on ihan sama, mutta haluan mahtua taas kaikkiin tiukkoihin farkkuvaatteisiini - ainakin vyötärön kohdalta. Takkeja rupean kai teettämään, kun käsivarsien lisäksi mikään muukaan ei enää tunnu mahtuvan sisään... :curs:

Jaahas, pituutta on 163 cm ja aamupaino viimeisimmän kauhistuttavan mittauksen mukaan 59kg. Olen tyytyväinen, tosin tuossa on pikkuisen liikaa voimailua ajatellen koska voimat ei riitä 60-kiloisiin. :D Mutta en aio tehdä asialle muuta kuin treenata. Salilla käyn n. joka toinen päivä eli 3-4 kertaa viikossa, aerobiset nollassa.

Jees, mulla pituutta 158,5 ja painoa n. 69kg. Mennyt ylöspäin (väärä suunta) vaikka ruoat ovat "dieetillä" ollut ok. Johtuu varmaan treenaamisesta- siksi noussut tai jotain nestettä. Tavoitteena ensi kesänä 63 kg, lisäilen siis enemmän aerobista jolla saan turhat pois.

Niin, ja vaihtelevalla menestyksellä olen tyytyväinen itseeni. Mutta en tarpeeksi, kun dieetti on mielessä. :)

167/64-65. Olisin tyytyväinen, ellen olisi joutunut uusimaan huomattavaa osaa vaatevarastostani ja ellei rakas rouva äitini vittuilisi siitä, että olen lihonut.

168/58-59. Enkä ole tyytyväinen. Olen sitä tyyppiä etten taida olla koskaan. Nooh. Oon kuitenki vasta aika aloittelija salilla niin eiköhän se tästä 8)

Mulla pituus 157 cm ja paino 69 kg. En oo tyytyväinen, koska tuosta noin 10 kg on kilpirauhasen vajaatoiminnan mukanaan tuomaa myksodeemaa eli ns. limapöhöä :D . (tuli mulle sairastuttuani noin 2 kuukaudessa :eek: siis toi 10 kg! ) Kuulostaa tosi pahalta, näyttää kauhealta selluliitilta. en tiiä miten pääsisin siitä eroon, kauan oon yrittäny ja nytkin on dietti päällä.... Sairaus on muuten aisoissa. Lymfahierontaa en oo vielä kokeillu, ois tarkotus.
Sillon ku painoin sen 59 kg nii olin tyytyväinen, reisilihaksetkin näkyi kivasti...

164cm/60kg noin arviolta ja luulen sen olenvan aika lähellä (en ole käynyt vaa'alla pariin viikkoon) Numerot on numeroita. Hyvinä päivinä olen ihan ok tyytyväinen mutta on päiviä jolloin taas en oikeastaan. Kädet näyttää lähinnä riisitikuilta ja kaikki rasva on kauniisti ahterissa:lol2:

Pituutta 163cm ja painoa tällä hetkellä n. 65kg. Salia 4-5 krt/vko ja lisäks muutama aamulenkki koiran kanssa. Eipä ole valittamista, treenipainot nousee ja pattia tulee koko ajan lisää....:D Tokihan sitä aina olisi kevempi olla rasvattomammassa kunnossa, mut näinkin on ihan jees. Kyl ne ens keväänä lähtee, noi ylimääräiset.:thumbs:

Pituus on 166cm ja painoa 56-57kg. Olen ihan tyytyväinen siihen, että tällä hetkellä ei ole ylimääräistä juuri missään. Tavoite on saada vaan näihin tikkuihin (jalat ja käsivarret) lisää lihasta, sitten varmaan painokin hilautuu pikkuhiljaa ylöspäin, tosin en hirveästi jaksa puntariin tuijotella.

Pituus 164,5cm ja painoa sen verran että en sitä tänne laita... Pituuteen voisin olla ihan tyytyväinen ja kohti sopivaa painoa olen matkalla. Jos saisin painon alle 60kg olisin ihan tyytyväinen. Nyt on sellanen olo että painoa on liikaa (vieläkin vaikka oonkin laihtunut) mutta parempaan päin oon menossa :)

Pituutta 162cm ja painoa n. 63-64kg. Ihan ok, mutta tokihan toi vatsa-peffa-osasto voisi rasvattomampi olla. Joku 60kg vois olla aika hyvä mutta toisaalta ei noilla kiloilla niin väliä vaan sillä rasvaprossalla. Tällä hetkellä lihaksia erottuu vähän mutta saisi näkyä enemmänkin.

En tiä tekeekö ikä tehtäviään vai mikä, mutta tuntuu et nykyään rasva kertyy helpommin vatsaan. Nuorempana (ok, en vanha vieläkään) vatsaan ei kertyny juuri mitään.

175 cm Tammikuu- 06 107kg Toukokuu 100kg Elokuu 90 kg nyt 87kg

Olen tyytväinen saamaani palautteeseen :Ikäni arvioidaan - 10-12v alakanttiin niinkuin painkokin -10-15kg alaspäin.:D

Haluan olla hyvä itselleni ja elää terveempää elämää nyt ja tulevaisuudessa siksi tiputtelen pikkuhiljaa painoa ja nostan punttia sekä kävelen sekä hölkkäilen.:whip:
Se että alkaa pattia näkyä ja vaatteet jäävät suuriksi lisää omaa tyytyväisyyttä:) sekä motivoi

Tavoittena 78kg.... tietty lihasta:rolleyes:

Puntti :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom