GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
useat teistä on mielestäni julmia itselleen, toisaalta kiva kun tavotteet on korkealla. tsemppiä kaikille!

168cm ja 61kg, paino noussu jotain 5kg viimeisen vuoden aikana... Rasvaprosentti oli muistaakseni 20,3% luokkaa... :) Siihen olen ainakin ihan tyytyväinen, puoli vuotta sitten se oli vielä 27% ennen kuin aloin treenaamaan...

168cm ja 61kg, paino noussu jotain 5kg viimeisen vuoden aikana... Rasvaprosentti oli muistaakseni 20,3% luokkaa... :) Siihen olen ainakin ihan tyytyväinen, puoli vuotta sitten se oli vielä 27% ennen kuin aloin treenaamaan...
Juu eipä sitä painoa kannata hirveesti tuijottaa, itsellä painoa nyt lähes 10kg enemmän kuin alottaessa...rasvaprosenttia en tiedä, mutta päkki näkyy, joten ei kai se voi hirveen paljon olla..:D

Mulla näky 65 kilosena päkki, mutta nyt 58 kilosena on vaan makkarat näkyvissä :D Tyytyväinen silti. Mulla vähän eri intressit treenaamiseen kuin lihasten kasvatus ja rasvaprosentin pienentäminen.

Itellä vaaka näyttää 44kg, ja pituutta varressa on hurjat 159cm :D mutta ihan tyytyväinen olen kroppaani, lisää massaa jalkoihin tarttis vielä, vaikka on sitä ihan kiitettävästi treenatessa kerääntynytkin jo =) mutta ikinä ei voi olla liikaa :D

...

Mä 162cm ja 59kg tällähetkellä... Olen tyytyväinen! Jämäkkä ja lihaksikas olemus,vieläkun saisi persusta ja reisiä muokkailtua...Reenaus jatkuu...ja jatkuu...ja jatkuu :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
^ Huh! Säikähin että jumalauta ku on iso nainen :wtf: Mut ukkohan se olikin... :rolleyes:

En kyllä ole sitten yhtään tyytyväinen! :( Pituutta hieman reilut 171cm ja paino noussu sinne ~ 70kg. Ja läskiä on suurinosa, en edes halua tietää tämän hetkistä rasvaprosenttia.. huh!
Tarkotuksena olis saada pois 10-20kg ja sen jälkeen hankkia sitä lihasmassaa. Tavoitteena olis olla timminä ens kesänä ;)

Pituutta 167,5cm(tahtosin laittaa 168cm;) )ja painoa 70kg. En ole tyytyväinen. Koko ajan ressiä, että pitäis saada läskit pois, mutta oisko kellään lainata itsekuria?APUA!Jos sais etes 3kg pois, nihelpottais kummasti.

Pituutta löytyy 180 cm, painoa oletettavasti n. 70 kg ja näytän muuten pituuteni vuoksi tosi isolta. Jalkani ovat hillittömän pitkät, käsivarret myös, kengänkoko iso jne. Suhde on ihan ok, olen suht tyytyväinen. Toisinaan vain peiliin katsoessa tulee fiilis, että voisihan tuota olla vaikka 5 cm lyhyempi, siihen kun ei vain voi vaikuttaa. Kukkakeppiefekti on toisinaan melkoinen, kun olen kuitenkin suht hoikka. Kiinteytystä vain kaipaisin. Pakaralihakset ovat heikot ja syvät vatsat myös, molempia pitäisi kehittää. Olen todella tasapaksu kropaltani (ei lantiota juurikaan, leveät hartiat, olen kuin mies:() joten haluaisin myös vyötäröä jotenkin esiin. Toisaalta taas tuon kiinteytyksen tapahduttua haluaisin näkyviä lihaksia, mikä taas varmaan vain lisää tuota maskuliinista vaikutelmaa... Damn.

Pituutta löytyy 180 cm, painoa oletettavasti n. 70 kg ja näytän muuten pituuteni vuoksi tosi isolta. Jalkani ovat hillittömän pitkät, käsivarret myös, kengänkoko iso jne. Suhde on ihan ok, olen suht tyytyväinen. Toisinaan vain peiliin katsoessa tulee fiilis, että voisihan tuota olla vaikka 5 cm lyhyempi, siihen kun ei vain voi vaikuttaa. Kukkakeppiefekti on toisinaan melkoinen, kun olen kuitenkin suht hoikka. Kiinteytystä vain kaipaisin. Pakaralihakset ovat heikot ja syvät vatsat myös, molempia pitäisi kehittää. Olen todella tasapaksu kropaltani (ei lantiota juurikaan, leveät hartiat, olen kuin mies:() joten haluaisin myös vyötäröä jotenkin esiin. Toisaalta taas tuon kiinteytyksen tapahduttua haluaisin näkyviä lihaksia, mikä taas varmaan vain lisää tuota maskuliinista vaikutelmaa... Damn.

Joo sama homma täällä! Pituutta 177 cm ja paino 70kg, kenkä 40-41. Tänään totesin taas peilisalissa että olis ihana olla pari senttiä lyhyempi.

Minäkin olen vähän tasapaksu, mutta "porkkanaefekti" taitaa olla hallitsevampi. Minulla kyllä on lantiota onneksi suotu hieman, etten näytä niin kamalan miehekkäältä. Lihaksia haluaisin lisää, varsinkin jalkoihin kun eivät tule sitten millään...

Joo sama homma täällä! Pituutta 177 cm ja paino 70kg, kenkä 40-41. Tänään totesin taas peilisalissa että olis ihana olla pari senttiä lyhyempi.

Joo, mulla on kenkä valitettavat 42, mikä aiheuttaa aika paljon ongelmia kenkiä ostettaessa. Tahtoo naisten koot päättyä usein 41:een ja jos 42 kokoa löytyy, ovat usein sitä ns. täti/mummo-stailia:rock:

Ja mulla on peilisalien kanssa sama ongelma:D Siellä kun ryhmä naikkosia seisoskelee yhdessä lössissä, niin näytän joskus suorastaan koomisen pitkältä.

Pituutta löytyy 160cm ja paino seikkailee edestakas 56-58kg paikkeilla, neljä kiloa kun sais tiputettua taas niin olisin aika tyytyväinen. :) Se onnistunee heti kun pääsee yli tästä joulusta! :D eli ens viikolla siis palataan ruotuun syömisten kanssa.

Pituus 160, paino 63. Olen tyytyväinen. Punttia tulee veivattua n. 3 kertaa viikossa (alkusyksystä olin jo suunnitellut neljää, mutta sairastelut vei sitten ne suunnitelmat), aerobista useita kymmeniä, kun kuuluu duuniin. Mut hyvin on vähät lihat säilyny siitä huolimatta.

Ja korjaan, "olen tyytyväinen", eli lisää lihaa mulle, kiitos. Mutta en omista edes vaakaa, eli mittaan tyytyväisyyttä peilin, en painolukemien kautta.

Näin vuotta myöhemmin paino n. 65-66 kiloa. Olen itse tyytyväinen, vähän hämää, kun kaikki kaverit painaa vähemmän. Mut nepä ei reenaakaan (yrittää lohdutella itseään).
Läskiä en edelleenkään näe peilistä, joten kai tässä vuoden aikana on lihaa sitten tullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom