Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu eipä sitä painoa kannata hirveesti tuijottaa, itsellä painoa nyt lähes 10kg enemmän kuin alottaessa...rasvaprosenttia en tiedä, mutta päkki näkyy, joten ei kai se voi hirveen paljon olla..:D168cm ja 61kg, paino noussu jotain 5kg viimeisen vuoden aikana... Rasvaprosentti oli muistaakseni 20,3% luokkaa... Siihen olen ainakin ihan tyytyväinen, puoli vuotta sitten se oli vielä 27% ennen kuin aloin treenaamaan...
Pituutta löytyy 180 cm, painoa oletettavasti n. 70 kg ja näytän muuten pituuteni vuoksi tosi isolta. Jalkani ovat hillittömän pitkät, käsivarret myös, kengänkoko iso jne. Suhde on ihan ok, olen suht tyytyväinen. Toisinaan vain peiliin katsoessa tulee fiilis, että voisihan tuota olla vaikka 5 cm lyhyempi, siihen kun ei vain voi vaikuttaa. Kukkakeppiefekti on toisinaan melkoinen, kun olen kuitenkin suht hoikka. Kiinteytystä vain kaipaisin. Pakaralihakset ovat heikot ja syvät vatsat myös, molempia pitäisi kehittää. Olen todella tasapaksu kropaltani (ei lantiota juurikaan, leveät hartiat, olen kuin mies:() joten haluaisin myös vyötäröä jotenkin esiin. Toisaalta taas tuon kiinteytyksen tapahduttua haluaisin näkyviä lihaksia, mikä taas varmaan vain lisää tuota maskuliinista vaikutelmaa... Damn.
Joo sama homma täällä! Pituutta 177 cm ja paino 70kg, kenkä 40-41. Tänään totesin taas peilisalissa että olis ihana olla pari senttiä lyhyempi.
Pituus 160, paino 63. Olen tyytyväinen. Punttia tulee veivattua n. 3 kertaa viikossa (alkusyksystä olin jo suunnitellut neljää, mutta sairastelut vei sitten ne suunnitelmat), aerobista useita kymmeniä, kun kuuluu duuniin. Mut hyvin on vähät lihat säilyny siitä huolimatta.
Ja korjaan, "olen tyytyväinen", eli lisää lihaa mulle, kiitos. Mutta en omista edes vaakaa, eli mittaan tyytyväisyyttä peilin, en painolukemien kautta.