Pitkiin käsiin näköä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Millä liikkeillä pitkiin käsiin sais vähän näköä , oisko mitään erikois kikkailuja mielessä?
47cm hauberi ei näytä juuri miltään kun niin pitkät käet mut jos ois lyhyet tumput niin johan ois massiivisen näköset.
Kuinka paksut pitäis olla et näyttäs massiivisilta , noh tähdätään seuraavaks 55cm:n :hyper: :hyper: :hyper: !

Siis onko sulla oikeesti 47cm hauis? Eiköhän sekin ala näyttämään entistä isommalta kun vetää itsensä niin tiukkaan kuntoon että jänteet erottuu käsistä.

jep on kyll , jos sen diettaamisen jättäs ens kevääseen ja siihen saakka kovaa jumppaa niin eiköhän sitt jo 50 oo,eikö :hyper: :hyper: :hyper: !

tabe sanoi:

Toivotaan ainakin.. kunhan et kerää mitään ns. läskikäsiä niin dieetin jälkeen saattaa olla melko vakuuttavat kun ensi kesänä tallustelet hiattoman paidan kanssa rantsulla :kippis1:

Ei kikkailuja

tabe sanoi:
Millä liikkeillä pitkiin käsiin sais vähän näköä , oisko mitään erikois kikkailuja mielessä?
47cm hauberi ei näytä juuri miltään kun niin pitkät käet mut jos ois lyhyet tumput niin johan ois massiivisen näköset.
Kuinka paksut pitäis olla et näyttäs massiivisilta , noh tähdätään seuraavaks 55cm:n :hyper: :hyper: :hyper: !

Moikka Tabe!

Kohta varmaan jengi hermostuu kun toitotan aina tätä omaa kokemusperäistä kantaani tähän puutteellisten kehonosien petraamiseen. Olen 100% sitä mieltä, että mitkään erikoiskikkailut eivät toimi, jos haluaa, että patti kasvaa, on yritettävä ensin saada koko ukko kasvamaan. Jos ei kroppaa saada anaboliseen tilaan riittävällä ravinnolla tai muilla suplementeilla, ei mitkään treenikikat saa tumppuasi turpoamaan.

Pyydä asiantuntijalta ravinto-ohjelma, opettele laskemaan kalorit ja ravinnegrammat (jos et vielä osaa), tapaa säännöllisesti asiantuntijaasi, seuratkaa kehitystä, tutkikaa kirjanpitoasi (ruokapäiväkirja, treenipäiväkirja), ja ottakaa kuvia, joista edistymistä voi ajan kuluessa seurata. Ko. palvelusta kannattaa todellakin maksaa, se on hintansa arvoista.

Suunnitelmallisuus ja järjestelmällisyys ovat avainsanoja pyrittäessä tavoitteeseen. Tavoite ilman suunnitelmaa on unelma ja erikoiskikkailut ovat harvon osa suunnitelmallista toimintaa.

Tsemiä treeneihin!

Heikki

Ei sitä jouda missään rantsuilla makoilemaan ja löllökäsiä en halua yäk :urjo: !

Jep Heikki ,kyllähän se näin on,mut kun näyttää aina välillä siltä ett toisil käet kasvaa vaik selais wrangen kuvastoo,eli reenaavat löysästi,ite vääntää naama irvessä ja syö hel.... niin ei kasva kun pötsi 185cm/114kg at the moment!
mut jatketaan kovia reenejä :) .

Tumput

tabe sanoi:
Jep Heikki ,kyllähän se näin on,mut kun näyttää aina välillä siltä ett toisil käet kasvaa vaik selais wrangen kuvastoo,eli reenaavat löysästi,ite vääntää naama irvessä ja syö hel.... niin ei kasva kun pötsi 185cm/114kg at the moment!
mut jatketaan kovia reenejä :) .

Tabe, oon joka kevät kun diettaan, huomannut saman jutun. Kädet näyttää kasvavan kun ne kiristyy. Eli jos olet pitkään ollut "bulkissa" niin saatat yllättyä miten tumppu näyttää kasvavan, kun kyynertaipeesta ja olkalihaksen alta fläsät häviää. Ittelläni kädet on jäljessä muusta kehityksestä ja aina ne kuitenkin näyttävät kehittyneen kun dieetti alkaa purra. Painotan kokonaisvaltaisesti käsitreenin osuutta harjoittelussani massakaudella ja pikkuhiljaa tuntuu panostus tehoavan, eivätkä kädet enää ihan niin ruipelot ole kun pari vuotta sitten.

Hese

Tää thread jotenkin masentaa mua...
Olen 199 pitkä, eli mun hauiksen ympärysmitta tarvii olla noin 60cm että sen edes huomaa. :itku:

Voin vahvistaa ton dieettaus jutun. Olen pitkä kaveri ja myöskin pitkä kätinen. Talvella haukkari oli parhaillaan 41 cm. Dieetti takana ja olkavarren ympärys nyt siinä 38-39 cm ja näyttää paljon paremmalta ja ennen kaikkea isommalta.

Kyllä se vaan on toi sopivan kireyden saavutus yhtä tärkeää lihaksen kasvattamisen kanssa, jotta kehonrakentaja näyttää joltain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä ankara työmaa yrittää saada kädet näyttämään miltään, kun sylivälikin on 2m, varsinkin forkut on naurettavat. Jos olkavarsi olisi 45cm ilman enempiä rasvoja, niin voisi käsi EHKÄ näyttää siltä, että on treenattu.

Mä painin kans kaks metriä pitkien käsieni kanssa, eikä todellakaan näytä siltä, että olis 44cm tumppu. Dieetti voi tehdä ihmeitä hanskan ulkonäölle....no se nähdään ens kesänä....Kyllä niihin tasaisesti piffiä tulee, mutta ei kertakaikkiaan näytä siltä.

Kyllä sen käden saa hyvän näköiseksi pitkälläkin ukolla jos vaan on tarpeeksi tiukka. Mulla on yks kaveri joka on 201cm pitkä ja sillä on 51cm hanska pumpissa ja voin sanoa että kyllä se on aivan saatanan paksun näköinen koska se on tiukka käsi(rasva% kaverilla n10), jos se ois fläsä käsi niin ei tietenkään se näyttäs juuri miltään. Itellä n,49cm hauberi vaan eipä se juuri miltään näytä ku on sen verran fläsää tai kyllä kai se paksu on muttei "mallikas".

Joo kuittaus pitkäkätiseltä täältäkin että vaikea se on saada habaa näyttämään massiiviselta. Nyt dieetillä on ympärysmittaa 46-47cm eikä näytä kyllä yhtään miltään, varskin käsi suorana ja ilman pumppia ei koko lihasta edes huomaa :itku: Lisäksi se että hauis tuntuisi olevan todella lähellä olkapäätä, ja jotenkin kumman kaukana kyynärtaipeesta on myös huonon näköistä. Omaa pituutta 186cm, syliväli toistametriä ja painoa nyt aamulla 111kg...Täytyy vaan saada rasvoja vieläkin alemmaksi ja kunnon rusketus niin eiköhän se vähän auta...

BS1 sanoi:
Lisäksi se että hauis tuntuisi olevan todella lähellä olkapäätä, ja jotenkin kumman kaukana kyynärtaipeesta on myös huonon näköistä.

Mulla on sama ongelma. :itku: ja tumppukin vaan 35cm. :itku: , mutta ainakin se on tänä vuonna kasvanut monta senttiä. :rock:

itsellani kans kylän pisimpiin kuuluvat letkut ja kyllä joutuu reenaan että vähän ees saa näköä.

tabe sanoi:
Kuinka paksut pitäis olla et näyttäs massiivisilta
Kyllä nuokin näyttäs massiivisilta jos niissä ei olis fläsää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom