Pitkiin käsiin näköä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sama vika täällä, ukossa mittaa 192cm ja hauiksen ympärys 45cm. Eikä niitä edes erota, jos kädet roikkuu suorana vartalon vierellä. :itku: :itku:
Eikait tässä muu auta, ku jatkaa entistä kovempaa treeniä....ja ensi keväänä diettaamaan tuosta 115 kilosta pois jokunen kilo. Ehkä 10kg. :hyper:

Ei vittu... Jätkät täällä valittaa kun hanska on lähellä puolta metriä. Mä pääsisin edes lähelle noita lukemia, niin voisin kuolla onnellisena. Eiköhän vajaa puolen metrin patti näytä isolta vaikka tammen kyljessä, kun se vaan on tarpeeks tiukassa kunnossa eikä siinä ympärillä heilu sitä ihraa ihan tavattomasti. Tosin voi olla aika kiusallista kasvattaa hansikkaita jos pituutta alkaa olla lähemmäs pari metriä...

moppe sanoi:
Ei vittu... Jätkät täällä valittaa kun hanska on lähellä puolta metriä. Mä pääsisin edes lähelle noita lukemia, niin voisin kuolla onnellisena. Eiköhän vajaa puolen metrin patti näytä isolta vaikka tammen kyljessä, kun se vaan on tarpeeks tiukassa kunnossa eikä siinä ympärillä heilu sitä ihraa ihan tavattomasti. Tosin voi olla aika kiusallista kasvattaa hansikkaita jos pituutta alkaa olla lähemmäs pari metriä...

Joo mulla sama juttu :itku: pitkä en oo mutt hanskan paksuus on hyvällä tsägällä joku 35 cm :itku: (on se silti kehittyny ihan hyvin alottaessa oli jotain semmosii lukemii jota en kehtais ees sanoo). On tosin mun mielestä aika kiree et kyllä mä kehitykseen oon tyytyväinen aikaan nähden mutta eihän se koskaan oo tarpeeks paksu :D no pitää vaan kattoo et pyhä kolminaisuus on kunnossa ni eiköhän tääkin paska tästä kasva :)

Mä en oo edes uskaltanu mitata mun hanskan paksuutta... on nimittäin semmosta narua että :itku:
Mutta paskat siitä, oon ilonen että on sentään vähän kasvanu, ja kun vertaa kavereiden käsiin niin näähän on suorastaan giganttiset :lol2:
47-senttiset hanskat on kyllä mun mielestä helvetin hyvä saavutus.

Täysin totta, että olkavarsi näyttää paljon isommalta kun on rasvaa vähemmän, vaikka sen rasvan myötä katoaa varmaan vähän ympärysmistastakin. Itellä se käpälä on kaikki 42 cm, eli ei hääppönen, tosin pituutta 175 cm. Mutta tossa keväällä kun diettasin niin näytti todellakin kuin hanska ois vaan kasvanut koko ajan.

Mun hanska 40 :itku: ja kun on tota fläsää ihan jonkun verran nii eipä näytä miltään... :/ Eipä kyllä näyttäs muutenkaan. :(

Käteen olen saanut parhaiten pakattua lihasta. 44 sentin hanska alkaa ainakin itsellä näyttämään jo ihan kohtuulliselta vaikka pituutta onkin (189cm). Johtunee varmaan siitä että rasvat ovat suht alhaalla. Muu kroppa laahaakin sitten perässä :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom