Pitkä soutu ja juoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vincet
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
43
En löytänyt hausta mitään tähän sopivaa (olen varmaan huono etsijä) :wall:

Eli olen menossa huomenna partiotaitokisoihin, joka on kaksipäiväinen. Suurin osa matkasta (32km) tehdään soutaen ja muu osuus jalan.

Mikä olisi hyvä itse tehty juomasekoite ja millä mitoilla. Nesteen lisäisin juomapisteillä :kippis1:

ehottomasti urheilujuomaa esim MX-urheilujuoma 7-8%:nen liuos, erona puhtaaseen
maltoon että sisältää ns elektrolyytit eli suolat. Puhdasta maltoa voit käyttää tarvittaessa tankkaukseen ennen suoritusta. Tästä ohje esim.urheiluravitsemus.net.

sammyhki sanoi:
Tästä ohje esim.urheiluravitsemus.net.

"Oletko kyllästynyt keskustelupalstojen epämääräisiin "asiantuntijalausuntoihin"? Tästä saat varman henkilökohtaisen vastauksen kaikkiin ravintoa ja harjoittelua koskeviin kysymyksiisi!"
:david:

Eiköhän se tosta tankkauksesta ennen pitkää kestävyyssuoritusta ja nestetasapainon ylläpidosta kuitenkin enemmän tiedä kuin sinä(ainakin kaverilla on tästä asiasta enemmän näyttöjä). onko se niin vitun väärin jos kerron että täältä saat tuohon asiaan lisävalaistusta? Toinen lähde mihin olen täällä kerran viitannut on liikkujan ravitsemus niminen kirja, sen kirjoittajat myös tunnustettuja ravitsemusalan asiantuntioita.
No se siitä. Lupaan olla tästälähin hiljaa ja ainoastaan yön hiljaisuudessa hiivin tänne lukemaan mielenkiintoisia keskusteluja ja silloinkin jos nään Miken täällä lupaan luikkia
lujaa pois etten vaan aiheuta pahoja fipoja.
Ja siihen loppui se hyvin alkanut asiakassuhde mutta jotten aiheuta sinulle enempi pahaa mieltä, niin lupaan noutaa kiltisti pussukkani postista kun on jo kuulemma matkaan lähtenyt.

Mitähän tossakin nyt oli? :rolleyes: Toi pätkä minkä Mike quottasi on juuri sellaista turhaa vittuilua ja dissausta mikä ei hyödytä ketään. Typerää kiukuttelua vai hyväksytkö tuollaisen paskanjauhamisen?

Älä itke Sammyhiki mene syömään vaikka jätskiä, kun pihalla ei sada.

sammyhki sanoi:
ehottomasti urheilujuomaa esim MX-urheilujuoma 7-8%:nen liuos, erona puhtaaseen
maltoon että sisältää ns elektrolyytit eli suolat. Puhdasta maltoa voit käyttää tarvittaessa tankkaukseen ennen suoritusta. Tästä ohje esim.urheiluravitsemus.net.

Täyttä asiaa. Pitkissä suorituksissa toi tankkaaminen poikkeaa lyhyistä suorituksista. Salitreenin aikana pärjää pelkällä vedellä, mutta maratonilla tarvii jo nopeita hiilareita ja suoloja sekaan laimeana liuoksena.

Kusimato sanoi:
Toi pätkä minkä Mike quottasi on juuri sellaista turhaa vittuilua ja dissausta mikä ei hyödytä ketään.

Vai onko joku erimieltä?

Jospa kukaan ei vetelisi niitä palkoja perseeseen :piis:

sammyhki sanoi:
Eiköhän se tosta tankkauksesta ennen pitkää kestävyyssuoritusta ja nestetasapainon ylläpidosta kuitenkin enemmän tiedä kuin sinä(ainakin kaverilla on tästä asiasta enemmän näyttöjä). onko se niin vitun väärin jos kerron että täältä saat tuohon asiaan lisävalaistusta? Toinen lähde mihin olen täällä kerran viitannut on liikkujan ravitsemus niminen kirja, sen kirjoittajat myös tunnustettuja ravitsemusalan asiantuntioita.
No se siitä. Lupaan olla tästälähin hiljaa ja ainoastaan yön hiljaisuudessa hiivin tänne lukemaan mielenkiintoisia keskusteluja ja silloinkin jos nään Miken täällä lupaan luikkia
lujaa pois etten vaan aiheuta pahoja fipoja.
Ja siihen loppui se hyvin alkanut asiakassuhde mutta jotten aiheuta sinulle enempi pahaa mieltä, niin lupaan noutaa kiltisti pussukkani postista kun on jo kuulemma matkaan lähtenyt.

Oho, nyt meni herne nenään kyllä pahemman kerran. Enhän mä sua dissannut vaan tota spedeä, joka väittää että hänen saitiltaan saa abosoluuttista totuutta. Mitähän tuokin osaisi sanoa treeniohjelmasta, sieltä voisi tulla tuiki tavallinen 1-jakoinen ohjelma, ei kannata uskoa niitä jotka väittävät olevansa guruja. Elä nyt hyvä mies ota noin raskaasti, ootko ite tuo sälli? Pitää tarkistaa josko taas on jotain piilomainontaa.

Ja jos asiakassuhde on siitä kiinni, mitä mieltä minä olen miehestä joka sivuillaan väittää olevansa totuus, niin sitten se on. Sun kohdalla se olisi ilmeisesti sitten loppunut anyways kun meiltä ei tuoda silkkihanksikkailla paketteja ovelle, vaan ne tulee postissa.

Muutenkin kaupan tähän vetäminen on typerää, me raadamme kohtuu paljon asiakkaiden eteen, vastaamme täällä melkein 24/7, pidämme katteet teille hyvinä, mutta eihän sillä ole väliä, että pyrimme parhaaseen asiakaspalveluun, vaan kauppahan se perseestä on, eikä Miken kommentti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sammyhki sanoi:

Päivän naurut :lol2: Ei tämä jätkä voi olla tosissaan.

Haha mitä kiukuttelua, enpäs enää tilaa teiltä lällälläää siitäs saat!

Joskus näin teinin näkökulmasta ei uskoisi, että tälläiset tapaukset ovat aikuisia. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom