Eli nauttiiko suomen hallitus kansan luottamusta?
Oma mielipide on että nykyinen hallitus pitäisi kaataa kansalaisten yleisen edun nimissä :(
No, nauttii välikysymyksen perusteella
Jos sit palataan arkeen niin uskoisin, että ek olis aika erinäköinen tällä hetkellä jos kansa sais päättää. Itse olin sitä mieltä jo viime ek-vaaleissa, että muutosta pitäis saada aiakaan.
Hallitus tietty on eri asia kuin ek, mutta kyllä siellä herranjumala tuntuu porukka olevan aivan vitun kuutamolla. Vanhanen kapinoi teinin lailla isipapan rassissmitutkimuksia vastaan epätoivoisella vimmalla. Minähän en ole isäni poika ja sorru tunnustamaan rotuja! Epätoivoinen profiilinnostatusyritys eläkepäätöksellä joka paskoi omiin housuihin kuin yksivuotias.
Kokoomus tuntuu himmailevan taustalla viisaasti, kun keskusta ottaa osumaa Vanhasen aivoripuleiden seurauksena. Katainen tuntuu heppoiselta Niinistön valtionvarainministerin kauteen verrattuna.
Vihreät on Suomen ainoa todellinen populistipuolue. Ihme "irtiottoja" hallituksen virallisesta linjasta sääliäänien toivossa. Ollaan kannatuksen kannalta "oikeassa" paikassa opposition puolella ja "oikeassa" paikassa hallituksen takana. Selkärangattomia paskoja.
RKP: Astrid Thors, suomenruotsalaisten kuilulta suistumisen kasvot. Kun on todettu peli menetetyksi yritetään vielä viimeinen kädenojennus uusien äänestäjien saamiseksi (um-laki). Kuka edes tietää RKP:ta muusta kuin maahanmuuttajien säkkien lipomisesta? Stefan Wallin tietysti palkkasi seksuaalisesta häirinnästä erotetun sällin hommiin, mutta muusta? Ja ei en vihaa suomenruotsalaisia, olen sellainen itsekin.