Pipo päässä salilla vai pakkasella?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ite pidin kans joskus salilla pipoa, lähinnä siksi ku liimaletti sekaisin nii kätevä piilottaa pörröpää pipon alle :D ja lämpimämpi reenata

Piposta en tiedä, mutta itse käytin Buffi-huivia päässä silloin, kun oli pitempi tukka. Ei tarvinnut miettiä sitä, että hiukset tunkee naamalle juuri kovimman kyykkysarjan aikana. Nyt lyhyemmillä hiuksilla ei juuri tarvetta tähän ole, joten huivikin on jäänyt kotiin. Toki jotkut voivat ihan tyyliseikkojenkin vuoksi päähinettä pitää, mutta eiköhän useimmilla ole jokin hyvä syy siihen.

Itse sitä vastoin ihmettelen kovasti, miksi siellä salilla täytyy kuumassa college-puvussa treenata, kun minulla tulee liian kuuma ohuissa sortseissa ja hihattomassa paidassakin :).

Pipot, hupparit, capit, tankit, kaikki menee. Mut meiden salil yks tyyppii "reenaa" aina aurinkolasit pääs, se menee jo vähän yli ymmärryksen.

Itsehän en hattua salilla käytä.

Ei pipoissa ja lippalakeissa mun mielestä ole mitään ongelmaa. Saatika tank-topeissa.

Vaan sitä en tajua, että salilla reenataan avojaloin. Taikka astellaan läpsytellen pumppaamaan hauista muoviset rantasandaalit jalassa. Näitäkin on nähty.

Juu, eikä 80 luvun hikipannalla. Ilman pipoa ja jotain paksua hupparia ei tule mitään överihikoilua. Jos se hikoilu on itse tarkoitus niin kannattaa ensin vetää kunnon sikabulkki ja sitten käydä saunassa ja vetästä haalarit niskaan ja salille.

Mistä sä Timba ihmisten hikoilun tiedät? Mulla ainakin valuu päänahasta litroittain vaikka olisin munasillani siellä salilla. Ja on se vitun käsipyyhekin mukana, mutta esim. hieman pidemmässä noususarjassa hackissa sitä hikeä valuu silmiin sarjan aikana. Jos on vaikkapa pientä tulehdusta silmässä, niin tuommoinen kapine pitää hien mukavasti poissa silmiltä ja on edes hieman esteettisempi kuin kasaripanta.

https://www.google.fi/search?q=juok...qi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1429&bih=760&dpr=0.9

p.s. ;)

Itsellä on pipo silloin päässä, jos on sattunut kohdalle a bad hair day. Tosin pipo on sellaista ohutta kangasta, mutta nyt kun on permis hiuksissa, niin ei tarvitse enää huolehtia siitä ovatko kaikki hiuskiehkurat oikeassa asennossa. Kesällä päällä on t-paita ja jalassa on kesät talvet pitkälahkeiset ohuet salihousut, sillä mun mielestä ne salin nahkaiset istuimet tuntuvat tosi inhottavilta paljasta ihoa vasten. Kylmällä säällä mulla on päällä lisäksi huppari, koska silloin ainakin Ouluhallissa vetää, joten palelen herkästi. Mulla on lisäksi se ongelmana, etten hikoile juurikaan vaikka kuinka kovaa treenaisi. Ainoastaan kainalot hieman kastuvat ja naama on punainen, muttei mulla esimerkiksi iho koskaan helmeile hiestä tai hiki valu valtoimenaan otsalla. Joten hupparin avulla saan pidettyä lämmöt päällä.

Mulle on ihan sama mitä porukat pitävät salilla päällä, kunhan vaatteet ovat säädylliset. Sitä vaan välillä toivon, että porukat pesivät hieman useammin niitä salivaatteita, sillä joskus on meinannut nenäkarvat kärytä jonkun vaatteista lemahtavan vanhan hien takia. Mutta sitä mä oon kyllä joskus miettinyt, että eivätkö sellaiset isot korvakuulokkeet, joissa on nahkapehmusteet hiosta hirveästi?

Lippis nykyään usein päässä. Hiustyylin kun määrittelee Gillette, niin hiki valuu silmiin sarjojen aikoina ja lippis auttaa tähän ( ja kyllä käytän myös pyyhettä ). Lisäksi näytän mielestäni edes aavistuksen helpommin lähestyttävältä lippis päässä, kuin kalju kiiltäen :D

Ite pidän joskus sellaista huivia päässä mitä ulkomailta tulee osteltua.

Jos se huivi on sidottu näin niin sitten ok. Mutta kaikki muut tavat on vielä pipoakin juntimpia. Jos se nyt ylipäätään on mahdollista.

rambo.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihmeen vakavasti osa ottaa salilla käymisen. Sen pitäisi olla mukava harrastus eikä paikka minne mennään tuijottamaan että kellä on mitäkin päällä ja kuka on missäkin kunnossa.

Toiset menee salille esittelemään itseään ja toisen menee vain treenaamaan. Lähinnä herättää hilpeyttä ja myötähäpeää tuommoiset bling bling pelleilyt.

Kun kerran yleisesti on tiedossa, että ainakin 90% salilla käyvistä ihmisistä treenaa ulkonäöllisistä syistä, niin eikö ole aika helposti pääteltävissä, että silloin myös salilla halutaan näyttää mahdollisimman hyvältä. Jos tämä jonkun ihmisen mielestä edellyttää pipon tms. käyttöä tukan kampaamisen sijasta, be my fucking guest.

Tämähän siinä ärsyttääkin, kun en todellakaan ite kuulu tuohon 90%. Meen salille vain ja ainoastaan treenaamaan, ja sillon tulee hiki. Pistän päähän vaikka viledan tiskirätin jos se auttaa. Ei tarvii käyä kun esim. WFC:llä tai expoilla kääntymässä niin noi narsistilihapäätittapåmigjadharstoramusclar-stereotypiat vahvistuu ja alkaa ahistaa :D

Jos se huivi on sidottu näin niin sitten ok. Mutta kaikki muut tavat on vielä pipoakin juntimpia. Jos se nyt ylipäätään on mahdollista.

rambo.jpg

Käy kertomassa näille:

;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joskus treenasin salilla missä oli kovilla pakkasilla tod kylmä, siis jotain alle 10 astetta usein reilustikkin. Siellä oli pipo päässä käytännön syistä ja moni treenas hanskat kädes. Paras sali missä ikinä oon treenannu vaikkei se kylmyys talvisin hyvä homma ollu.

En ymmärrä, miten pipo estää hien valumisen silmiin. Vai onko se pipo tarkoitus vetää silmille asti, ettei otsalle kihoava hiki pääse valumaan? Eihän ns. normityyliin pidetty pipo otsalta hikeä imaise. Minulla ainakin valuu hiki naamaa pitkin esim. kylmemmillä säillä pipo päässä juostessa.

Hikoan niin paljon kevyessäkin varustuksessa, että tulee lähes fyysisesti huono olo (samanlainen kuin liian saunomisen jälkeen) kun mietin, että olisi pipo ja huppari sisällä päällä.

Kaikki ei ehkä jaksa väsätä tukkaansa kaikenmaailman vahoja/geelejä ja väännellä jokaista kikkuraa ojennukseen ennen salille menoa jolloin heidän on ehkä helpompi painaa pipo tai lippis päähän ja painua reenaamaan.

Tai sit päässä on Suomalaisille perinteistä kaljuuntumista ilmaantunut ja ei vielä ole sinut sen kanssa ja pitää päähinettä sen takia salilla ...

Ite pidän joskus sellaista huivia päässä mitä ulkomailta tulee osteltua.

- - - Updated - - -

Ja vielä naurettavampaa kuin pipo päässä reenaaminen on pitää tuollaisia helv**** isoja kuulokkeita päässä :D ...

En ymmärrä kuka laittaa tukkaansa jotakin helevetin tököttejä ennenku menee salille? Siellähän ne paskat valuu silmiin hien mukana, terve!

En ymmärrä, miten pipo estää hien valumisen silmiin. Vai onko se pipo tarkoitus vetää silmille asti, ettei otsalle kihoava hiki pääse valumaan? Eihän ns. normityyliin pidetty pipo otsalta hikeä imaise. Minulla ainakin valuu hiki naamaa pitkin esim. kylmemmillä säillä pipo päässä juostessa.

Hikoan niin paljon kevyessäkin varustuksessa, että tulee lähes fyysisesti huono olo (samanlainen kuin liian saunomisen jälkeen) kun mietin, että olisi pipo ja huppari sisällä päällä.

Itse ainakin vedän tuon juoksupipon melkein silmille, että silmien yläpuolelta tuleva hiki tarttuu siihen ja ainakin osittain haihtuu ilmaan, kun tuo on sellaista teknistä materiaalia. Itse käytin tuota alkuun puhtaasti silmäongelmien vuoksi, mutta huomasin, että ilman silmäongelmiakin on mukavampaa kun ei ole hikeä silmissä

En ymmärrä kuka laittaa tukkaansa jotakin helevetin tököttejä ennenku menee salille? Siellähän ne paskat valuu silmiin hien mukana, terve!
Mä en ymmärrä kuka pesee tukastaan ne aamulla laitetut helvetin tökötit ennen kuin menee salille iltapäivällä töiden / koulun / yms. jälkeen. Vituttaa kyllä ne paskat silmissä, mutta en ole kyllä pipoakaan päähäni vetämässä.

Miten vitussa tästäkin aiheesta on jo 5 sivua saatu väiteltyä?

"Saa olla pipo päässä!"
"Eikä saa!"
"Saapas!"
"Eikä saa!"
"Saapas!"
"Eikä saa!"
.
.
.

:rolleyes:

Suositut

Back