Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäköhän toi yhteys huonoon käytökseen on pierastu? Jostai jeesuksen aikasesta suomen kansakouluajoilta.
Itse olen parin kehonrakentaja kilpailijan nähnyt käyttävän pipoa ja muutenkin lämpimiä vaatteita viimeisissä treeneissä ennen lavalle menoa, tarkoituksena on juurikin hikoilla paljon.
Itse olen parin kehonrakentaja kilpailijan nähnyt käyttävän pipoa ja muutenkin lämpimiä vaatteita viimeisissä treeneissä ennen lavalle menoa, tarkoituksena on juurikin hikoilla paljon.
Mut eiks sulla Beibbi muutenki noi sponssijutut määrää että mitä saa olla piällä ja mitä ei?
Sitä en tajua miten joku voi treenata pitkissä housuissa
Itsellä sama varustus, ja kuten joku tuolla hieman epäsuorasti taisi jo vihjatakin, niin voin vahvistaa että syynähän tässä on tietysti se että niitä säälittäviä kanankoipia ei viitsi mitkään uikkarit jalassa siellä salilla esitellä. :DItehän treenaan collegehousuissa ja yleensä hihattomassa, mut lakkii en käytä, u mad? Löytääkö pakkiksen raati jotain korjattavaa?