Pipo päässä salilla vai pakkasella?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen parin kehonrakentaja kilpailijan nähnyt käyttävän pipoa ja muutenkin lämpimiä vaatteita viimeisissä treeneissä ennen lavalle menoa, tarkoituksena on juurikin hikoilla paljon.

Mistäköhän toi yhteys huonoon käytökseen on pierastu? Jostai jeesuksen aikasesta suomen kansakouluajoilta.

Eei. Hei, eikös sun lukiolaisena pitäis nyt ainakin se tietää, ettei mistään jeesuksen ajoilta kuitenkaan. Oletko kuullut hattujen ja myssyjen sodasta 1700-luvulla?
Silloin, ja vielä 1800-luvullakin hattuja pidettiin urhollisuuden merkkinä. Tappelukin saattoi syntyä, mikäli toiselta lyötiin hattu pois päästä. Mutta niin ne ajat on vain muuttunut. Nykyään on kohteliaampaa olla ilman hattua sisätiloissa. Varsinkin kun hatut ovat pääosin niitä #swagyolo lätsiä. Vielä kymmenen vuotta sitten hatut olivat taas niitä vitun juntteja "väärä lääkitys" "perässähiihtäjä" "Jätkä on eläin" ja duudsoni hattuja. Ei ihmekkään jos erilaiset päähineet halutaan kieltää.

Itse olen parin kehonrakentaja kilpailijan nähnyt käyttävän pipoa ja muutenkin lämpimiä vaatteita viimeisissä treeneissä ennen lavalle menoa, tarkoituksena on juurikin hikoilla paljon.

Katsokaapas kuka siinä on pipo päässä, aiai.
1.webp

Juu, tässä on pointtia. Ei siinä että tavallisessa tiistaitreenissä ollaan pipo ja pilkkihaalari päällä. Ei siinä että se minua haittaisi, mutta kun tuntuu olevan niin saatanan vääryys että joku o salilla hiaton paita päällä.

Ja kyllä, minulla on välillä hiaton, ei ikinä pipoa eikä hupparia. Ja ihan syystä että hikoilen ihan vistusti jo ihan se hiaton päälläkin. Kuolema tulisi jos olisi pakko pitää hupparia tai pipoa, saati molempa. Ei vaan psyty ymmärtämään etenkään tuota pipoa, mihin sitä oikeasti salilla tarvitsee?

Tosiaan, sen nyt luulis olevan ihan sama missä kuteissa ne muut siellä treenaa, vaikka ois sit karvalakki ja sissitakki päällä. Mut ihan turha tulla selittään että siinä ois mitään järkeä. "Hiki ei valu silmille". No jos et pukeudu niinku eskimo niin ehkä sitä hikeäkään ei ihan litratolkulla valu muutenkaan. :hyper:

Minä valun hikeä shorstimallin kollareissa ja _hihattomassa_:kin kun treenaan vaikka olisi kuinka ilmastoitu sali. Tästäkin on kokemusta. Ja kyllä, hiki valui silmille kun ei ollut pipoa.

Paidat ovat läpimärkiä treenin jälkeen, vaikka olen alkutreeniä lukuunottamatta suuren osan ajasta ilman pitkähihaista.

Tyylikysymys itelle lähinnä toi pipohomma. Usein myös huivi käytössä, näytän vähän Johnny Depiltä se päässä, flikat diggaa. Mut seuraavaks aattelin hommaa tommosen liekkipipon.

lattigene.jpg

Sitä en tajua miten joku voi treenata pitkissä housuissa vai onko munat vaahdossa jotenkin hc? Löysät verkkarit näkee muuten aika usein yhdistettynä hihattomaan ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itehän treenaan collegehousuissa ja yleensä hihattomassa, mut lakkii en käytä, u mad? Löytääkö pakkiksen raati jotain korjattavaa?

Mää ymmärrän iha tuon CauntesLeherin homman. Itekki oon sellane, että mieluummin reenaa pitkähihasessa, ettei sitä hikeä tarvi valuttaa lattialle. Hihattomassa ku treenaa nii näyttää siltä, että yläkroppaa ois lyöty öljyt päälle :D

Välillä ihmetyttää nämä vaatekeskustelut. Kyllähän sitä omassa päässä välillä miettii kaikkea pikkumaista muista treenaajista, myös nuita Vitamiinin listaamia juttuja, mutta ite en henkilökohtasesti pahota mieltä niistä tarpeeksi, että jaksaisin niitä enää palkkarin jälkee vatvoa. Ja eikö tässäki asiassa voitas puhua yksilöllisyydestä? Jos joku saa vaikka kovan fiiliksen päälle, ku vetää hupparissa ja pipo päässä? Sama homma ku salilla treenatessa joku saa vedettyä paremman treenin ku vähä puhisee ja tsemppaa itteä. Ja vaikka semmone puhina ja psyykkaus ei oo jokasen juttu, niin onko se väärin sitten jos se toimii jollain muulla? Mun mielestä paras treenityyliki on se, jota ite jaksaa noudattaa ja mistä saa parhaan fiiliksen. IMO sama pätee myös vaatetukseen.

Itehän treenaan collegehousuissa ja yleensä hihattomassa, mut lakkii en käytä, u mad? Löytääkö pakkiksen raati jotain korjattavaa?
Itsellä sama varustus, ja kuten joku tuolla hieman epäsuorasti taisi jo vihjatakin, niin voin vahvistaa että syynähän tässä on tietysti se että niitä säälittäviä kanankoipia ei viitsi mitkään uikkarit jalassa siellä salilla esitellä. :D

Tä tais olla tämmönen kysymyksen muotoon piiloitettu ''mua ärsyttää'' topicci :/ itteäkin vituttaa kaikki,mutten silti tee joka asiasta uutta topiccia. Vähän jotain ''tasoo'' HEI :kakka: :joulu3:

Sallitut päähineet on hitsarinlakki ja huivi. Nuo voi pestä, toimii hikijarruna, eikä lämmitä nuppia. Väliaikaiseen käyttöön ilmasiks saadut junttilippikset (k-rauta, agrimarket...), jonnelätsät ja gaspit on ehdoton nounou. Yläkroppaa treenatessa alku treenistä pidetään pitkähihasta päällä. Lämpiämisen jälkeen voidaan keventää varustusta t-paitaan, yli 50cm olkavarren ympäryksen/800kg RAW yt:n omaavat voivat käyttää hihatonta, kunhan se ei ole oranssi, eikä siinä lue GASP. Jalkatreenissä pitää pukeutua pitkiin kolitsihousuihin ja t-paitaan. Shortseja saa käyttään ainoastaan yläkroppatreeneissä, hellepäivinä, yli 45cm pohkeilla.

Oon jo pitkään miettiny kasvaisko mun reidet paremmin jos treenihousuissa lukis "extreme musclewear"

Suositut

Back
Ylös Bottom