Pipo päässä salilla vai pakkasella?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei pipoo eikä tukkaa. Ekat pisarat irtoo jo pukkarissa kun solmii kengännauhat. Sarjojen välissä voi jo valmiiksi läpimärän paidan hihalla pyyhkästä vähän lärviä. Pipoo pidetään talvisin jos isi tai äiti käskee.

Aika vanhanaikaisia ja koomisia vastauksia täällä. Itse pidin ennen lippistä salilla, koska se yksinkertaisesti esti hikeä valumasta naamalle, joka on minulla aina ongelma salilla. En kuitenkaan käytä enää, koska nuo lippikset kulahtivat hetkessä enkä jaksanut olla jatkuvasti ostamassa uutta. Nykyään pyyhin päätäni pyyhkeellä yhtenään, mutta ei se juurikaan auta. Käytän yhä toisinaan lippistä jos tukka on päin persettä eikä viitsi pestä sitä ennen kuin menee salille. Jos jotain kiinnostaa loukkaantua lakin päässä pitämisestä sisällä niin loukkaantukoon, en minäkään loukkaannu heidän pukeentumisestaan. Jos naurattaa lippis päässä salilla treenaava niin naurattakoon, en minä nauruista rikki mene.

Kyllä salilla pipo tai lippis on musta ihan ok, vaikken kumpaakaan itse käyttäisi. Sitten on näitä pipopäitä, joita näkee jopa ravintoloissa lakit päässä syömässä. Niitä ei ihan pysty ymmärtämään.

Kyllä salilla pipo tai lippis on musta ihan ok, vaikken kumpaakaan itse käyttäisi. Sitten on näitä pipopäitä, joita näkee jopa ravintoloissa lakit päässä syömässä. Niitä ei ihan pysty ymmärtämään.

Perinteet on sairaus, siittä voi parantua. Lakin pois ottaminen on vanhanaikaista, vaikka luokitellaan hyviin tapoihin. Ja niinkun sanonta kuuluu, järki loppuu periaatteiden astuessa esiin.

Jokainen pukeutuu salille (säädyllisyyden rajoissa) niinkuin lystää, itse ainakin välillä piiloudun huppariin ja käytän jopa lippalakkia. Pipoa en vielä ole kokenut tarpeelliseksi, mutta kukin tyylillään. Se ei ole keneltäkään muulta pois jos joku on hcbb for life vaatetuksen muodossa ja jos on ni istukoot peukaloonsa.

Joskus naureskelin kuvaa missä iso ukko kyykkäs pipo päässä. Eiköhän siitä joku ottanut kilarit ja kertoi, että niissä paikoissa missä isot ukot treenaa on niin kylmä, että mä en vaan trendisalikävijänä ymmärrä :lol2:.

osu ja uppos johonkin Gaspimieheen. Allekirjoittaneelle aivan vitun sama, vaikka olisi toppatakki päällä. Ihmetystä se aiheuttaa, mutta ei ole multa millään tavalla pois.

Kiitos! Varmaan siis tälläiset?

pbmw1841310_front_hanger.jpg
Jep, tollaset on kyl undergroundit.
Entisellä salilla kun kävin niin eräs vanhempi kaveri koulutti rautaa tollaset jalassa, penkkiä tehdessä näky nyytit ikävästi kylläkin.

Itse käytän pipoa ihan vaan sen takia, että olen akkamainen ja välitän hiusteni ulkonäöstä. Käyn kerta päivässä suihkussa ja se kerta on salin jälkeen. Joka tarkoittaa siis sitä, että salilla ollessani olen kaikkein likaisimmillani. Tämän takia siis pipa päässä. En myöskään ole edes ajatellut, että jotain hiekkapippeliä se voisi häiritä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
semmoset tyypit on parhautta jotka tulee salille pakkasella/muuten helvetin kylmällä ilmalla ilman pipoa ja kaivaa sisällä lämpimässä pipon treenikassista päähän ennenku alkaa tehdä sarjaa

herneiden välttämiseksi kerron että ei mua ei haittaa eikä häiritse tuo. itsekseni vain hymyilen sisäisesti moiselle

Olen nähnyt joidenkin treenaavan pipo päässä salilla. Miksi? Lippalakki vielä menee, mutta entä paksu pipo. Pelkääkö kyseiset ihmiset että tulee takatalvi yhtäkkiä keskelle kesää ja patterit hajoaa samalla? Ja nämä ihmiset olevat paljaspäin sitten kylmällä kelillä?

Käytätkö sinä pipoa? Jos niin miksi? HC status?

Jos salilla on pakkasta niin sitten pipo päähän.

Lippistä väärinpäin olen pitäny just tuon hien valumisen takia. On niin holtitonta sen hien huilaaminen, että joku lakki pitää olla päässä. Pipo olis minusta liikaa, ja joku vitun 70-luvun hikipantahan se vasta oliski jees.

Käytätkö sinä pipoa? Jos niin miksi? HC status?
Käytän pipoa ulkona, kun on riittävän kylmää (alle +10 suunnilleen), en missään nimessä sisällä, enkä salilla. Semmoinen on junttia ja pöljän näköistä, eikä tod. tuo minkäänlaista hc-statusta silmissäni.

Suositut

Back
Ylös Bottom