Pipo päässä salilla vai pakkasella?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täh? Saako pipolla jonkun HC-STATUKSEN? miks mulle ei kerrottu? mä oon tähän asti jalka- ja selkätreeneissä silloin tällöin käyttäny pipoa ettei hiki valu silmille (koska sitähän valuu, onhan salilla helvetin kuuma). Menettääkö sen hc-statuksen jos pitää pipoa, jossa on esim. tupsu päässä?
60741ada.webp

aikoinaan kun oli vielä pitkät hiukset ni pidin lippistä salilla ettei tullu hiukset silmille,mitään muuta järjellistä syytä en kyllä keksi miksi pitäs olla mikä tahansa hattu päässä salilla

Taasko sama keskustelu.. Molempi parempi. Pipo päässä tuntuu lämmöt pysyvän paljon paremmin, sekä estää mm. hikeä valumasta silmiin kesken sarjan. Kyllä, kulmakarvat eivät mun hikoilumäärillä riitä paskaakaan.

E: Niin ja tietenkin sen takia, että mitä kuumempi puntilla sen parempi. Kesä on parasta aikaa kun lämpötilat on puntillakin yli 25 celsius asteen.

Salli nyt mun nauraa. Naurettava perustelu.

Mikäli et saa "lämpöjä" päälle ilman et pitää olla joku dorka pipo pääs nii onkohan sali oikeasti sulle oikea paikka?

Ihme homma etten ole aikasemmin ajatellu et hien valumista silmille voisi estää pipolla, minä hölmöläinen kun olen vain käyttäny jotakin pyyhettä. Aika old schoolia ilmeisesti.

Tuntuis melko oudolta pitää lakkia päässä sisällä. Kaupassakin tulee heti fiilis, että pitää ottaa pipo päästä. Missä tahansa lakki sisällä on huonoa käytöstä. Salilla ja kaupassa menee nipin napin läpi sormien.

Kangaspipo menee salilla. Mutta hyi helvetti jos on vähääkään paksumpi pipo päässä niin lentää aika äkkiä helvettiin. Hikoo muutenkin salilla kun pieni sika :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuntuis melko oudolta pitää lakkia päässä sisällä. Kaupassakin tulee heti fiilis, että pitää ottaa pipo päästä. Missä tahansa lakki sisällä on huonoa käytöstä. Salilla ja kaupassa menee nipin napin läpi sormien.

Mistäköhän toi yhteys huonoon käytökseen on pierastu? Jostai jeesuksen aikasesta suomen kansakouluajoilta.

Ainoo syy itellä miks en pidä pipoa sisätiloissa on se että sisällä on yleensä sen verta lämmin ettei oo tarvetta joskus tosin tulee koulussa pidettyä ruokalassa otan pois ja jos siitä joku valittaa nii silloin. Muuten en ymmärä ketä se voi oikeesti häiritä? :D

No jos salilla on lämmityslaitteet talvella, niin mihin hittoo tarvitsee pipoa ja hupparia? Minä vaan en pysty tajuamaan tuota "lämpöjen säilymistä". Pitäkää pienemmät sarjatauot niin ei tarvi pukeutua paksuihin vaatteisiin siksi että lämmöt.

Jos joku haluaa olla pipo päässä joka paikassa, ei ole minulta pois. Eikä ole lippiskään.

En tosin silti tajua miksi kukaan voi TREENATA pipo päässä? Siis jos oikeasti treenaa, kuolisin tuskaan jos pitäisi pitää pipoa tai jotain hupparia.

Tuosta hien valumisesta kasvoille tulee mieleeni Björn Borg ja 80-luvun hikinauhat. :D Hommatkaa sellaiset niin ei tarvitse pestä pipopyykkiä... ;)

No ei kai se ihme ole että hiki valuu naamalle jos on naparetkivarustus päällä sisätiloissa. Mulla on tuohon oikeasti ihan helppo ratkaisu, vitun käsipyyhe. Varmasti liian hankalaa, kannattaa ennemmin pitää sitä pipoa... Karvalakki ois muuten varmasti vielä parempi. ;)

Nii onki, pipo päässä ei tarvi pyyhkiä ;)

Juu, eikä 80 luvun hikipannalla. Ilman pipoa ja jotain paksua hupparia ei tule mitään överihikoilua. Jos se hikoilu on itse tarkoitus niin kannattaa ensin vetää kunnon sikabulkki ja sitten käydä saunassa ja vetästä haalarit niskaan ja salille.

Jos taas tarkoitus on vain treenata, niin ihan t-paita ja perus housut riittää varmasti siihen että "pysyy lämmöt päällä" vai mitä satujumppaa te harrastatte?

Pipo on ulkona päässä pakkasella.

No ei tämä itsestäänseltvyys ole. Jotkut tosi sankarit fillaroi -20 asteen keleillä ilman pipoa. Pipo varmaan junttia. Sitte jotkut käyttää sitä salilla, jossa +20 lämmintä ja jossa kai oli tarkoitus treenata.

Sorry jos nyt loukkaan jotakuta, mutta oikeasti minä en pysty tajuamaan että joku kykenee pitämään pipoa sisällä yleensäkään, saati sitten salilla jos oikeasti treenaa jotain ihan oikeasti. Jotain verenkiertohäiriötäkö jos oikeasti tarvitsee lakkia kun treenaa, siis oikeasti treenaa??

Suositut

Back
Ylös Bottom