Pipo päässä salilla vai pakkasella?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sitä en tajua miten joku voi treenata pitkissä housuissa vai onko munat vaahdossa jotenkin hc? Löysät verkkarit näkee muuten aika usein yhdistettynä hihattomaan ;)

Mitä vittua? Väitän että 80% treenaajista treenaa pitkissä housuissa ja ilman ongelmia, minä mukaanlukien. :face:

Tuohon pipohommaan, talvisin sekä keväisin käytän yleensä semmosta ohutta pipoa kun ei ole niin kova hiki kuin kesäisin ja näin alkusyksystä. Ei haittaa treenaamista, ei tule enempää kuuma mutta estää hyvin sen hien valumisen.

Kaikki ei ehkä jaksa väsätä tukkaansa kaikenmaailman vahoja/geelejä ja väännellä jokaista kikkuraa ojennukseen ennen salille menoa jolloin heidän on ehkä helpompi painaa pipo tai lippis päähän ja painua reenaamaan.

Tai sit päässä on Suomalaisille perinteistä kaljuuntumista ilmaantunut ja ei vielä ole sinut sen kanssa ja pitää päähinettä sen takia salilla ...

Ite pidän joskus sellaista huivia päässä mitä ulkomailta tulee osteltua.

- - - Updated - - -

Ja vielä naurettavampaa kuin pipo päässä reenaaminen on pitää tuollaisia helv**** isoja kuulokkeita päässä :D ...

Aika paljon jengin vaatetus määräytyy sen mukaan, mihin asentoon salin lämpötila on säädetty. Omalla salilla melkein kaikilla on shortsit, pipoja ei näy, mutta lippiksiä on jonkin verran. Sen verta kuuma.

Henkilökohtasesti ei voi kyllä ymmärtää, miten ihmiset voi treenata collegepaidassa ja pitkissä housuissa. Tulee jo ensimmäisen lämmittelysarjan jälkeen sellanen limakerros vaatteiden alle, ettei mitään toivoa jatkaa tuollasella varustuksella. Niinpä treenaan vain shortseissa ja hihattomassa. Kesällä tuli tuollaki yhdistelmällä moneen kertaan hätä ku ilma seiso sisällä ja hikeä puski niin jumalattomasti.

Heijastuu tuo älytön lämmönsiedottomuus muuhunki elämään ku saunassa käyminen on tuskaa, nukkumiseen tarvitaan lattiatuuletin puhaltamaan viereen ja kesähelteillä pitää melkeen lähteä alasti kaupungille, jos on mennäkseen.

Ei vois vähempää kiinnostaa, mitä muut ajattelee mun pukeutumisesta, enkä itekkä sen kummemmin välitä, vaikka jollaki olis tonttulakki salilla. Kai sitä sen 2 sekuntia vähän hämmästelee ja sen jälkeen ei enää kiinnosta.

En itse kehtais käyttää salilla, mutta ymmärrän kyllä hyödyn. Hikoilen itsekin kuin sika ja joku tekninen pipo olisi taatusti kätevä.

Tai semmonen kasari hikinauha? :-)

Vai on kohteliasta olla ilman pipoa, itse käytän aina ihmisten ilmoilla ja syyt löytyy henkiseltä puolelta jotka on aiheuttanut muut ihmiset. Mä oon sen verran paljon kärsinyt että ei kiinnosta tippaakaan jos joku loukkaantuu tuosta. Olen muuten kohtelias ihminen.

Käytän toisinaan pipoa salilla ihan vaan koska huvittaa. Tukka on sen mittainen että valahtaa helposti naamalle kun ei ihan joka haiven yllä ponnarille vielä. Pipo päässä pysyy hiki ja hiukset pois silmiltä. Ei mua häiritse ohuet pipot tai mitkään lippikset salilla. Toiset vaan tykkää pitää jotain päässään. Mitään supilakkia tai paksua villapipoa en ehkä tajuaisi :D

Ei vittu mikä topicci. Kun kerran yleisesti on tiedossa, että ainakin 90% salilla käyvistä ihmisistä treenaa ulkonäöllisistä syistä, niin eikö ole aika helposti pääteltävissä, että silloin myös salilla halutaan näyttää mahdollisimman hyvältä. Jos tämä jonkun ihmisen mielestä edellyttää pipon tms. käyttöä tukan kampaamisen sijasta, be my fucking guest.

Itse en käytä päähinettä, mutta hiuskiinnettä sotken joka ikinen salikerta, jotten näytä kodittomalta juopolta. Kaljuksi en vedä, vaan teen kaikkeni välttääkseni stereotyyppisen lihapääbodari-lookin.

Ei vittu mikä topicci. Kun kerran yleisesti on tiedossa, että ainakin 90% salilla käyvistä ihmisistä treenaa ulkonäöllisistä syistä, niin eikö ole aika helposti pääteltävissä, että silloin myös salilla halutaan näyttää mahdollisimman hyvältä. Jos tämä jonkun ihmisen mielestä edellyttää pipon tms. käyttöä tukan kampaamisen sijasta, be my fucking guest.

Hahahahahaha. Mahtava reply!

Itse en treenaa pipo päässä, koska pitkähiuksisena sitä haluaa pitää hiusten pesukerrat minimissään, ja tuo lisäisi tarvetta. En ole myöskään koskaan treenannut pitkähihaisessa, osittain koska ei kiinnosta lisätä hikoilun määrää, ja enimmäkseen tietty siksi, että onhan se mukavaa peilistä nähdä, että ainakin käsivarsissa ja olkapäissä muutkin kuin läskit heiluu. Jos jollain muulla on pipo ja tai pitkähihainen niin olkoon, ei ole multa pois.

Uh. Tänää oli taas pipo syvällä päässä gymillä, penkkasin satkun ja tsiigasin sen jälkeen jengiä pitkään pipon alta. Kunnioitus väreili ilmassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite treenaan hihattomalla ja shortseilla. Huppari päällä varmaan tuupertuisin alkulämmittelyyn. Myöskään hattua ei ole. Ps. Käytän myös vetoremmejä ;)

Ei hitto. Jos sisällä on 25 astetta lämmintä, niin en varmaan pitäis jotain hupparia ja toppahousuja päällä...tai sitä karvalakkia. Kun en yleensäkään sisätiloissa pystyisi pitämään :wtf: Saatikka jonkun liikuntasuorituksen aikaan... Housuina sortsit käsipäivänäkin. Paita on pääasiassa t-paita, joskus hihaton. Tarkoitus on ettei nostojen läpivienti jää kiinni mistään lämpöhalvauksesta. Jotkut ovat ilmeisesti kylmäverisiä, mulla ei onnistuisi.
Asia on eri sitten JOS salilla olisi viileämpi. Saisi olla alle 20, niin hyvä.
Mankkua hyppysiin ja hipistelyt sikseen. Mun remmit saa näillä painoilla olla toistaseksi kaupan hyllyllä.

Ite reenasin jonkun aikaa shortseissa ja t-paidassa. Viimesen kuukauden varmaan joka reeni melkeimpä vedetty kollareissa & hupparissa, joskus ilman hupparia. En tiedä miksi, mutta tykkään kun on kuumat oltavat, toki siinä puskee hiki nopeemmin pintaan kun tpaita shortsi reeneissä. Hattua en ole päähäni pistänyt, jostain syystä en edes "kehtaisi". Oma mielipide; pukeutukoon kukakin miten haluaa, ei oo multa pois.

Ainiin, kun siirryin kolitseihin mm. mave reeneissä säästyy muutamilta naarmuilta, tuppas välillä tanko avaamaan säärestä ihoa. :)

Ilman pipoa ja jotain paksua hupparia ei tule mitään överihikoilua.

Kylläpähän tuo on hyvin yksilöllistä. Itselläni ainakin raskaissa kyykky/mavesarjoissa saa olla pyyhkimässä otsahikeä jatkuvasti vaikka päällä olisi vain shortsit/wifebeater.

Pistinpä viimein tän ketjun innoittamana kunnon kasarityylisen otsapannan tilaukseen :david:

Kylläpähän tuo on hyvin yksilöllistä. Itselläni ainakin raskaissa kyykky/mavesarjoissa saa olla pyyhkimässä otsahikeä jatkuvasti vaikka päällä olisi vain shortsit/wifebeater.

Pistinpä viimein tän ketjun innoittamana kunnon kasarityylisen otsapannan tilaukseen :david:

No aika helppoa on ottaa pieni pyyhe mukaan treenikassiin.

No aika helppoa on ottaa pieni pyyhe mukaan treenikassiin.

Helpompaa pitää sitä pipoa, niin ei tarvi kokoajan olla pyyhkimässä sitä hikeä ;)

Mun mielestä on todella huvittavaa nämä joidenkin johtopäätökset jotka menevät about näin: "Sen takia, että MINÄ en hikoile ilman pipoa tarkoittaa, että eivät muutkaan."" Se, että MINÄ saisin lämpöhalvauksen jos minulla olisi pitkähihainen tai pipo tarkoittaa sitä, että muutkin saavat" Melkein yhtä tasokasta päättelyä kuin uskontoketjun päättelyt..

Eiköhän jokainen ole yksilö. Joku hikoaa enemmän, joku vähemmän. Joku viihtyy lämpöisessä, joku viileässä ja joku kuumassa. Joku hikoaa vaikka päällä olisi hihaton ja shortsit ja joku ei.

talvi tulossa ja se tietää n 14-15 astetta pukkarissa ja salilla.Huppari kuitenkin riittää :D,Oli muuten viime treenin aikana ensimmäistä kertaa se huppu päässä.tuli vähän HCBB olo ...

Pitäisköhän treenata enemmän ja pohtia muiden pipoja vähemmän. Lämmittelen pipo päässä :wtf: JA käytän myös sarjojen aikana jos hikoiluttaa :wtf: Toivottavasti pystytte elämään vielä jatkossa ilman pahempia traumoja :face:

Kaikista viimeisimmät releet mitkä laittaisin salille olisi pipo tai huppari. Hikeä tulee läskillä jo muutenkin litroittain ihan sortseissa ja t-paidassa. Mikä sen hupparin funktio on salilla?

Suositut

Back
Ylös Bottom