Pilapiirrokseen vastataan singolla?

Mitä vi**ua? Ton USA-kritiikin vielä jotenkin ymmärtää mutta että Tanska? Alarik pistää taas parastaan.

Mulla on Alarik jo ignore-listalla, niin keilaa ja täysin suodattamatonta juttua siltä tulee. Eihän sillä muutenkaan ole yhtään tietopohjaista postausta mistään reenijutuistakaan, niin eipä menetä niissäkään mitään. Noin subjektiivisista ja vänkäämisen ilosta tehdyistä postauksista mitä se vääntää ei ole iloa kellekään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaaha, homma on taas lähdössä lapasesta. No, toivottavasti tämä ketju on saanut edes jonkun kyseenalaistamaan valkoisiin eurooppalaisperäisiin kohdistuvan rasistisen vihansa :whip:

MKS sanoi:
Mitä vi**ua? Ton USA-kritiikin vielä jotenkin ymmärtää mutta että Tanska? Alarik pistää taas parastaan.

Onhan Tanskakin mukana Irakin hyökkäyskoalitiossa ja nyt tämä jupakka.

Mielenkiintoinen oikeusjuttu on nyt jäänyt tämän rääppimisjutun varjoon. Siinä vähän mietittävää "valkoisiin eurooppalaisperäisiin rasistisesti suhtautuville". :D

Kirjoittele muuten niin levottomia kuin ikinä huvittaa, mutta ole niin ystävällinen että jätät vetämättä minun lauseitani mukaan hourailuihisi, minua ei ihan oikeasti huvita keskustella sinun kanssasi mistään.

Kiitos.

jantunen7 sanoi:
Ehkä olisi oikeutettua tiputtaa tonne parit pommit ihan varmuuden vuoksi ettei varmasti niitä ydinaseita tuolla onnistuta kehittämään.

Saattaa tulevaisuudessa olla hyvinkin sekä oikeutettua, perusteltua että tarpeellistakin. Mahdollisen ydinaseen valmistamiseen Iranilta kuluu kuitenkin vielä useita vuosia, joten maltillisemmille keinoille on vielä annettava aikaa.

Ninjaedit: Mikäli kiistaan ei saada selvyyttä tietyn ajan kuluessa, pidän Israelin suorittamia pommituksia suorastaan itsestäänselvyytenä.

Onkos tämä jo vanha?

"Suomalainen järjestö julkaisi Muhammad-pilakuvat verkossa"
http://www.hs.fi/uutiset/tuoreet/ar...isi+Muhammad-pilakuvat+verkossa/1135218732943
http://www.suomensisu.org/content/view/309/9/lang,fi/

Äärioikeistolainen järjestö provosoi muslimeja omien etujensa ajamiseksi. Aika ironista, että pian tämän järjestön suuresti ihannoima hahmo - suomalainen sotilas (rauhanturvaaja) - saa mahdollisesti tuntea tempauksen nahoissaan.

Willie sanoi:
Ninjaedit: Mikäli kiistaan ei saada selvyyttä tietyn ajan kuluessa, pidän Israelin suorittamia pommituksia suorastaan itsestäänselvyytenä.
"Brittilehti Sunday Telegraphin mukaan Yhdysvaltain armeijan strategistit tekevät suunnitelmia hyökkäyksestä Iraniin, jos diplomaattiset ponnistukset eivät riitä estämänään Iranin epäiltyä ydinasevalmistusta."
Lähde: http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/IAEA+poistaa+kameroitaan+Iranissa/1135218729637

Arvid sanoi:
Äärioikeistolainen järjestö provosoi muslimeja omien etujensa ajamiseksi. Aika ironista, että pian tämän järjestön suuresti ihannoima hahmo - suomalainen sotilas (rauhanturvaaja) - saa mahdollisesti tuntea tempauksen nahoissaan.
No en mä nyt sanoisi tuota "äärioikeistolaiseksi" järjestöksi. Enkä oikein tiedä, että millä tavoin nuo kuvat ajaisivat Suomen Sisun etuja. Mä sanoisin ihan vaan kuten Hesari:
HS sanoi:
Kansallismieliseksi itsensä nimeävä järjestö sanoo julkaisseensa kuvat kotisivuillaan vastalauseena Ruotsin valtiolle.
Ruotsin turvallisuuspoliisi ja ulkoministeriö sulkivat nimittäin ruotsalaisjärjestön Sverigedemokraternan ja sen äänenkannattajan SD-Kurirenin sivut sen jälkeen, kun niillä oli julkaistu kohutut pilapiirrokset.
Toki siinä on aina riski olemassa, että älämölö kohdistuu rauhanturvaajiin. Mutta ei kai kukaan suomalainen sellaista halua.

Uusinta uutta: nyt on HAMAS ilmoittautunut välittäjäksi kiistassa, sillä ehdolla että blaa blaa blaa. Kukas tämän jo ehti ennustaa? Se oli joko joku tässä ketjussa tai sitten Maanpuolustuskorkeakoulun äijä telkkarissa, joka sanoi, että pari viikkoa riehutaan ja sitten ilmaantuu joku järjestö (taisi vielä tietää nimenkin ennakolta) keräämään poliittisia irtopisteitä pitkän vaatimuslistan kera. :D

Liityin itse Suomen Sisuun kun vähän aikaa katselin niitä sivuja ja pidin sitä hyvänä. Sitten menin sinne keskustelufoorumille ja päästäni meinasi sen kaiken natsipropagandan ja muun white power- paskan takia katketa verisuoni. Että kyllä se ihan päällepäin hyvältä näyttää mutta täysiä natseja ne on ne sen jäsenet melkein kaikki ja pitäis kaasuttaa.

Kaminari sanoi:
...menin sinne keskustelufoorumille ja päästäni meinasi sen kaiken natsipropagandan ja muun white power- paskan takia katketa verisuoni. Että kyllä se ihan päällepäin hyvältä näyttää mutta täysiä natseja ne on ne sen jäsenet melkein kaikki...
Samat sanat. Eikä normaalilla poliittisella retoriikalla voi nykyisin paljon tuota järjestön kuvausta tarkemmin profiloitua äärinationalismin äänenkannattajaksi. http://www.suomensisu.org/content/view/43/56/lang,fi/

reino sanoi:
Enkä oikein tiedä, että millä tavoin nuo kuvat ajaisivat Suomen Sisun etuja.
Provosointi ajaa äärioikeiston etuja, jos ja kun kansan yleistä mielipidettä saadaan äbläwäblä-reaktion myötä käännettyä äärioikeistolle edullisemmaksi. Yksi erittäin helppo syy olisi muutaman rauhanturvaajan paluu sinkkiarkuissa tai palavat Suomen lähetystöt.

"Suomessa mikään painettu viestin ei ole julkaissut kuvia, mutta Internetin käyttäjillä on ollut mahdollisuus nähdä piirrokset. Kuvien julkaisu ei ole niinkään uutisointia, kuin se on mielipiteen ilmaus", sanoo Suomen Sisu. Niinpä niin, kuviahan ei löydä netistä mistään muualta. Tää tuli ihan tarpeeseen. :rolleyes:

Arvid sanoi:
Eikä normaalilla poliittisella retoriikalla voi nykyisin paljon tuota järjestön kuvausta tarkemmin profiloitua äärinationalismin äänenkannattajaksi. http://www.suomensisu.org/content/view/43/56/lang,fi/
Yritin klikata linkkiä, mutta sivusto on ilmeisesti kaatunut! Alarik ja Abdul ovat yhteistoimin hakkeroineet Suomen sisun kurkkuun! :lol2:

Se on tavallaan sääli, että Suomessa ei ole puoluetta tai järjestöä, joka olisi fiksulla tavalla kansallismielinen, sortumatta whitepower/natsihenkiseen älämölöön. Tai EU-vastainen huutamatta Seppo Lehtoa palautetun Karjalan kenraalikuvernööriksi.
Arvid sanoi:
Provosointi ajaa äärioikeiston etuja, jos ja kun kansan yleistä mielipidettä saadaan äbläwäblä-reaktion myötä käännettyä äärioikeistolle edullisemmaksi.
Joo. No se on ihan totta, että tästäkin jupakasta hyötyvät vain ääriainekset molemmilla laidoilla.

Jos Suomessa tosiaan on porukkaa, jonka mielestä on hyvä ajaa asiat siihen, että kebab-ravintoloiden ikkunoita aletaan kivittää oikein porukalla, niin minä sanon että :maakellariin:

Sinänsä en vastusta sitä, jos Suomen Sisu tai kuka vaan haluaa julkaista nuo kuvat. Sitäpaitsi sieltä keskustelufoorumilta löytyy kyllä paljon muutakin, mikä saa Profeetan itkemään. :D

Arvid sanoi:
"Brittilehti Sunday Telegraphin mukaan Yhdysvaltain armeijan strategistit tekevät suunnitelmia hyökkäyksestä Iraniin, jos diplomaattiset ponnistukset eivät riitä estämänään Iranin epäiltyä ydinasevalmistusta."
Lähde: http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/IAEA+poistaa+kameroitaan+Iranissa/1135218729637

Näin varmasti tekevät. Muistaakseni tuo artikkelissa mainittu kahden vuoden aikajänne pätisi kuitenkin vain mikäli Iran saisi tarvittavan määrän rikastettua uraania käsiinsä juuri nyt. Sen tuottamiseen itse kuluu kuitenkin ilmeisesti pidempi aika. En nyt mene päätäni laittamaan pantiksi; voi olla että Hesarin pätee tuossa muodossaankin.

Arvid sanoi:

No, taisi kokea jo tuolla Afganistanissa ennen kuvien julkaisemista. Ei ne sitä kato onko se Suomalainen vai Tanskalainen. samaa länsimaista sakkia me kaikki niille ollaan. Vääräuskoisia ja alempia niiden opetusten mukaan.

Jos joku voisi selittää mulle miksi Tanska on oikeastaan vedetty tähän mukaan? ymmärtääkseni kuvat julkaisi yksityinen lehti, jolla ei ole mitään tekemistä Tanskan virallisen kannan tai Tanskan hallituksen kanssa? onko tämä kaikki vaan jonkun henkilön/järjestön kauan odottama tilaisuus saada muslimimaailma yhdistymään länsimaita vastaan, vai mikä?

Tuli ton suomensisu.orgin ansiosta saatua kenkää yheltä foorumilta. Olin kelannut, että niillä on hienot sivut ja niillä hyvää asiaa. Kyseisen foorumin heebikset käväsivät sitten suomen sisun foorumeilla ja päättivät, että olen rasisti ja antoivat monoa. Kliffaa, jee.

Vaahto seis

Kaminari sanoi:
Liityin itse Suomen Sisuun kun vähän aikaa katselin niitä sivuja ja pidin sitä hyvänä. Sitten menin sinne keskustelufoorumille ja päästäni meinasi sen kaiken natsipropagandan ja muun white power- paskan takia katketa verisuoni. Että kyllä se ihan päällepäin hyvältä näyttää mutta täysiä natseja ne on ne sen jäsenet melkein kaikki ja pitäis kaasuttaa.
Hörppääpä nyt hiukan vettä ja mieti hetki. Järjestö koostuu juuri sellaisista ihmisistä, keitä siihen liityy. Niinpä suurin osa jäsenistä on maltillisia ja varsin tavallisia suomalaisia. Monesti ahkerimmat kirjoittelijat ovat aatoksissaan jyrkimpiä. Mutta se ei siltikään kerro juuri mitään niistä lopuista.

Alleviivasin pienen pätkän tuosta purkauksestasi. Katsopa peiliin. :lol2:

Kaminari sanoi:
Että kyllä se ihan päällepäin hyvältä näyttää mutta täysiä natseja ne on ne sen jäsenet melkein kaikki ja pitäis kaasuttaa.

Itse tunne hyvin yhden Sisulaisen, kun käyn hänen kanssaan säännöllisesti treenaamassa. Halla-Ahon tunnen työkuvioiden takia joten kuten ja kumpikaan noista ei ole millään lailla natsi.
Onko nyt taas niin, että kaikki jotka ovat toista mieltä kuin sinä ovat natseja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom