Pilapiirrokseen vastataan singolla?

Cthulhu sanoi:
Onko nyt taas niin, että kaikki jotka ovat toista mieltä kuin sinä ovat natseja?

Tekisi mieli sanoa että "On" ihan vittuillessaan. Tai kysyä että miten niin "Taas"? Millon viimeksi näin on ollut? Siellä horistiin äö-testeistä, white-power aatteesta, Neekerit sitä, neekerit tätä. Näistä asioista ehkä virheellisesti tulkitsin ja päättelin että tällaista sakkia siellä olisi. Vestigia terrent. Kaksi linkkiä sieltä ulospäin löytyi sellaista soopaa että ei tarvitse kummoista matemaatikkoa kunhan laskee 1+1. Ehkäpä olin väärässä.

Se että pukee sanansa kauniiseen ulkoasuun ja kehittää hienoja keinoja kertoa rivien välistä:
"Minä vihaan neekereitä, koska en tiedä miksi, mutta kyllä minä niitä vihaan kun vituttaa muutenkin tämä homma kun ei tuo Corollakaan starttaa."

Minun mielestäni ihan yhtä järellistä kuin sen suoraan sanominenkin. Sitäpaitsi mitä muistelen sinun juttuja lukeneeni niin voisipa sanoa että todistit pelkästään tuolla vastauksella että olen oikeassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaminari sanoi:
Siellä horistiin äö-testeistä, white-power aatteesta, Neekerit sitä, neekerit tätä. Näistä asioista ehkä virheellisesti tulkitsin ja päättelin että tällaista sakkia siellä olisi. Vestigia terrent. Kaksi linkkiä sieltä ulospäin löytyi sellaista soopaa että ei tarvitse kummoista matemaatikkoa kunhan laskee 1+1. Ehkäpä olin väärässä..

Käsittääkseni se on keskustelupalsta jonne saa kirjoittaa ihan kuka tahansa.

Kaminari sanoi:
Sitäpaitsi mitä muistelen sinun juttuja lukeneeni niin voisipa sanoa että todistit pelkästään tuolla vastauksella että olen oikeassa.

Siis se, että minä tunnen hyvin yhden Sisulaisen ja kohtalaisesti toisen todistaa, että Sisulaiset ovat natseja?
Tuollaisen tyhmyyden edessä ihan mykistyy. Kivat sullekin, toivottavsti saat pääsi joskus kokoon...tai ihan sama minulle.

Cthulhu sanoi:
Siis se, että minä tunnen hyvin yhden Sisulaisen ja kohtalaisesti toisen todistaa, että Sisulaiset ovat natseja?
Tuollaisen tyhmyyden edessä ihan mykistyy. Kivat sullekin, toivottavsti saat pääsi joskus kokoon...tai ihan sama minulle.

Tuohan todistaa kiistatta myös sen että koirasi on natsi - ja yläkerran naapurisi. Teinivuosien hoidoistasi nyt puhumattakaan.

Ctulhu sanoi:

Enpä ainakaan ole tuosta yhteydestä yllättynyt. Sanotaan vaikka niin että maailmankuvani ei särkynyt. Ainakin se on lähempänä totuutta kuin se että näin ei olisi.

Ctulhu sanoi:
Tuollaisen tyhmyyden edessä ihan myskistyy.Kivat sullekin, toivottavsti saat pääsi joskus kokoon...tai ihan sama minulle.

"Ia Ia" vaan, paskaakos tässä. Hyvä jos mykistyt, pidätpähän ainakin pääsi kiinni ja keskityt olennaiseen, esim. kaasun haistelu voisi tehdä terää.

Ps. Tämä on täysin typerä suunta. Foorumeilla äitellään ja mennään henkilökohtaisuuksiin ihan liikaa muutenkin, vaikkei sille mitään perustaa olisikaan.

Kaminari sanoi:
Ps. Tämä on täysin typerä suunta. Foorumeilla äitellään ja mennään henkilökohtaisuuksiin ihan liikaa muutenkin, vaikkei sille mitään perustaa olisikaan.

Sulle tekis muuten hyvää kehittää nyt jostain sellainen alkeellinen itseobjektiviteetti ja kelailla hiukan taaksepäin noita viimeisimpiä viestejäs ja miettiä miltä noi sun omat postaukses oikein näyttääkään.

:rolleyes: :jahas: :zzzz:

Nyt ollaan kyllä menty täälläkin puolella jo niin pahasti metsään ja offtopikiksi että noita teidän natsi/kukkahattutäti/terroristi/muhammed. juttuja lue enää naapurin erkkikään.

Edit, te kaks riitapukaria voisitte mesotta jossakin priva chätissä ketään enää kiinnosta :)

tokkopaisto sanoi:
Sulle tekis muuten hyvää kehittää nyt jostain sellainen alkeellinen itseobjektiviteetti ja kelailla hiukan taaksepäin noita viimeisimpiä viestejäs ja miettiä miltä noi sun omat postaukses oikein näyttääkään.

Joo-o se on ihan hyväksi itse kullekin. Tein sen ja en huomannut menneeni henkilökohtaisuuksiin missään niissä? Äittelyn myönnän. Sitä teen sillon tällön. Tuo "pään korjaus" oli minun rekisterissä ensimmäinen henkilökohtaisuuksiin meno joka ei oikeastaan kieli mistään muusta kuin että osu ja uppos.

edit. Ja joo. Tosiaan offtopikiksi menee ja olen pahoillani tästä. En kommentoi asiaa enempää, tuli mitä juttua tahansa.

Kaminari sanoi:
Tuo "pään korjaus" oli minun rekisterissä ensimmäinen henkilökohtaisuuksiin meno joka ei oikeastaan kieli mistään muusta kuin että osu ja uppos.

Köh, pahoitteluni. Minä taas suutun, jos joku sanoo minua natsiksi. Toisaalta loukkaannun myös siitä, jos muita ihmisiä haukutaan natseiksi, eli ota tästä nyt selvää...Ehkä tämä johtuu siitä, että natsittelu on niin helppo tapa kuitata myös ihan asiallinenkin kritiikki monista asioista ja tällä tavoin mitätöidä koko keskustelun idea.

bad-santa-2.jpg

Kaikki joulupukkiin uskovat, nyt joukolla kadulle meuhkaamaan :curs: !!!

Onko kukaan seurannut, että mitä "sovittelijaksi" ilmoittautunut Hamas (joka todennäköisesti on yksi koko jupakan alkuunpanijoista) vaatii lunnaiksi, jotta mesoaminen loppuu?

Yleensähän elokuvissa vaaditaan salkullista pieniä merkitsemättömiä seteleitä ja kyytiä lentokentälle.

Koska nyt on kyse valtiotasolla tapahtuvasta kiristyksestä, luulisin, että Hamas tahtoo vähän enemmänkin.

Minkähänlaista keliä on Palestiinassa pitäny... tarttiskohan ne Hamasin johtajien mersuihin uusia talvirenkaita? Voitais Suomesta lähettää.

P.S. Jos on neitseellisiä punttimimmejä linjoilla, niin koittakaa malttaa mielenne vielä pari viikkoa! Voi nimittäin olla, että Isänmaa kaipaa teiltä pientä uhrausta: unelmaloma paratiisimaisessa Välimeren rantakohteessa, vain 777 ensimmäistä mahtuu mukaan!!

Hamasista tuli mieleen, että sillä porukallahan on korkeampi kannatus kuin Halosella.

(Tämä kommentti siksi, että yleensähän kuulee esitettävän ääri-islamilaisten olevan vain vähemmistö jolla ei ole kannatusta "oikeiden" muslimien keskuudessa. Eli ainakaan palestiinalaisten keskuudessa asian laita ei näyttäisi olevan noin.)

(Toki palestiinalaiset eivät ole koko muslimimaailma, mutta silti mielestäni muistuttamisen arvoinen seikka.)

Ps. Suomen Sisun palstaa kauan seuranneena todettakoon, että mielestäni ko. järjestöön kuuluu ainakin joitain tosi fiksuja tyyppejä. Se keskustelupalsta on kuitenkin avoin kaikille joten siitä on huono vetää kovin suuria johtopäätöksiä itse Sisusta.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Seppo Lehto rokkaa :rock: :lol2:

Voi Suomen Sisu sentään! Natsiäpärät vaarantavat maan turvallisuuden julkaisemalla muhammed-kuvat. Aijai. Eihän niitä kuvia muualta netistä löydykään (toim. huom. mm. wikipediasta ko. kuvat löytyvät). Hyvä Jari Vilen, hyvä supo, hyvä KRP, hyvä Suomi!

Marx sanoi:
Voi Suomen Sisu sentään! Natsiäpärät vaarantavat maan turvallisuuden julkaisemalla muhammed-kuvat. Aijai. Eihän niitä kuvia muualta netistä löydykään (toim. huom. mm. wikipediasta ko. kuvat löytyvät). Hyvä Jari Vilen, hyvä supo, hyvä KRP, hyvä Suomi!

Niinpä. Kanssaeläjiesi hysteeristä typeryyttä ei pidä sinun koskaan aliarvioiman.

On kyllä aivan turhaa syyttää Sisua siitä, että maassamme on ihmisiä, jotka ovat mahdollinen uhka kansalliselle turvallisuudellemme.

Alarik sanoi:
Hei järjestäkää joku sympatiamarssi tämän sisu-sivuston puolesta. Kaikki joukolla 'hyvän' asian puolesta. Eiväthän he itse mitään äärilaitaa itse edusta...eihän?

Sananvapauden puolesta sympatiamarssi voisi ollakin paikallaan, sillä kaikilla tulisi olla oikeus kyseiset kuvat julkaista. Kaikilla.
Melkoisen hysteeristä touhua.

Vilenin tulisi ainostaan pitää huolta ettei mene plagioimaan niitä kuvia.

Edit. Lyhensin.

Itse odotan että Jyllands Post pitää lupauksestaan kiinni ja julkaisee myös nämä holokaustipilapiirrokset ja lisää aiheitahan kyllä löytyy paljon lähempääkin ettei tarvi lähteä kolmanteen maailmaan köyhiä kiusaamaan. Vai onko niin että Jyllands Postenia kiinnostaa ainoastaan muslimien kiusaaminen koska nämä ovat muutenkin ahtaalla? Vilen puhuu pitkälti kokoomuksen ("koti, uskonto ja isänmaa") suulla joten hyvä kaikkien jatkossa tietää missä he seisovat näissä asioissa.

Suomen Sisua en pidä minään muuna kuin äärihihhuleiden kerhona ja toivon että KRP hoitaa hommansa, tuollaisista piireistä saattaa hyvinkin löytyä ties mitä kun vähän penkoo.

Edit. Suomen ev.lut. kirkon kantahan tähän on ollut jo tiedossa. Olenkin aina pitänyt kirkonpolttajia ja hautakivien kaatajia väärinymmärrettyinä.

Alarik sanoi:
Hei järjestäkää joku sympatiamarssi tämän sisu-sivuston puolesta. Kaikki joukolla 'hyvän' asian puolesta. Eiväthän he itse mitään äärilaitaa itse edusta...eihän?
No ainahan joku jotain äärilaitaa edustaa. Vielä siinäkin vaiheessa, kun maailmassa on enää kaksi sallittua mielipidettä, Alarikin mielipide ja Alarikin äidin mielipide, niin toinen niistä edustaa toista äärilaitaa ja toinen toista.

Jahas, Alarik halusi pilakuvia holokaustista. Löytyy:
http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm

reino sanoi:
No ainahan joku jotain äärilaitaa edustaa. Vielä siinäkin vaiheessa, kun maailmassa on enää kaksi sallittua mielipidettä, Alarikin mielipide ja Alarikin äidin mielipide, niin toinen niistä edustaa toista äärilaitaa ja toinen toista.

Jahas, Alarik halusi pilakuvia holokaustista. Löytyy:
http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm

Nyt nuita kuvia sananvapauden nojalla kaikki Euroopan lehdet täyteen niin johan ollaan vapaita sanomaan. Itse ennustan että Tanskassa jatkossa sananvapaus tulee jossain määrin kapenemaan kun lehdistölle annetaan tämän räpellyksen johdosta tarkemmat ohjenuorat sen suhteen miten esim. uskonnoista tulee uutisoida tai napsahtaa sakkoa yms. Ei se nopein tie sananvapauteen ole aina se näennäisesti lyhyin tie, tämä täytyy kaikkien aloittelevien sananvapaustaistelijoiden tiedostaa.

Alarik sanoi:
Suomen Sisua en pidä minään muuna kuin äärihihhuleiden kerhona ja toivon että KRP hoitaa hommansa, tuollaisista piireistä saattaa hyvinkin löytyä ties mitä kun vähän penkoo.

Äiteen lääkekaapista saattaa löytyä ties mitä kun vähän penkoo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom