Piirtäminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo tuolla 2 sivua taaksepäin on piirretty? en vittu voi uskoa, on kyllä aika helvetin hienoa työtä:kippis1:
Näyttää ihan valokuvalta:evil:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei pysty enää uskomaan, että noin realistista kukaan piirtää. Huiputatko? Meinaan on sanoinkuvaamattoman aitoa kamaa.

ei pahemmin tämä kaveri huiputa. aitoja ovat kaikki sen töherrykset, ja helvetin hienoja livenäkin.
 
Tilaa taulu niin ei tarvi kysellä :dance: en minäkään kysele jauhojesi alkuperää :D
Elä nyt ota tuota dissauksena, vaan ennemminkin ylistyksenä. Ei voi välttyä ajatukselta, että jotain huiputusta noissa käytettäisiin, läpi piirtämistä tai muuta. Ihan mieltöntä jälkeä on ja uskon kyllä että on aitoa.

Kai sä nyt jotain rahaakin jotain kautta saat noista taidoista? Menee muuten ihan hukkaan uskomaton lahjakkuus.
 
Lähinnä MHK:n töissä ihmetyttää se miten riittää kärsivällisyys tuommosen tekemiseen. Tuo tarkkuus on sitä luokkaa että tuohon menee kyllä mieletön määrä tunteja. Toki huippu taidotkin on kyllä hepulla. :worship:
 
Tällainen tuli juuri kehysliikkeen uunista ulos. Tähän meni aikaa n. 100-120tuntia.

bulbtaulu2.jpg
 
Mitä ihmettä :david: Aika pirun nätti kuva. Teetkö ihan leipätyökses näitä? Pari sivua selasin taaksepäin ni näky muutama muukin suht siisti työ olevan. :worship:
 
Alastonmallien piirtämisestä oli juttua, tän oon piirtänyt vuonna 2006 koulussa. Hiilellä paperille, koko 70x100cm. MHK:n kuvat kyllä upeita!

P1000059_muokattu_pieni.jpg
 
Tää on varmaan paras lyijäripiirros tähän mennessä.. mulle mittasuhteiden kopioiminen silmämääräsesti on jotenki tosi raskasta, joten mallista piirtämiseen on aina hirvee kynnys.. mut tässäki on kuitenki vaatteet, hiukset ja ainaki keskivartalo muutettu aika reilusti alkuperäsestä..
 

Liitteet

  • kinkki.jpg
    kinkki.jpg
    91,2 KB · Katsottu: 1 403
On kyllä noi jotku kuvat niin upeita että piti lukea koko ketju kahdesti, jotta uskoin että oikeasti ne on piirretty :D Jos löydän joskus jostain lukioaikaisia kuvia niin voin laittaa jonkun. Kutosen taisin saada numeroksi.
 
Sain pitkään työstetyn kuvan valmiiksi, joten laitetaan se nyt tännekin.

Duunattu photarissa, aikaa mennyt ehkä joku 40 tuntia. Kolmisen viikkoa joka ilta vääntänyt vähän ja hermot on meinannut mennä useaankin otteeseen mutta vihdoin se on valmis. :piis:

biker.jpg


biker_detail.jpg
 
Hienoja töitä täällä...todellakin :thumbs: .
Itse harrastan kans piirtämistä/maalaamista. välillä tulee kausia että ei kiinnosta, mutta sitten innostun taas siinä toivossa, että tekisin vähän paremman työn kuin viimeksi (näin ei kuitenkaan usein käy :D )
en pyri tekemään realistisia töitä, mun mielestä maalaus saa ja pitääkin näyttää maalaukselta niin, että tekijän oma jälki näkyy.
ja ihan perus tarvikkeilla mennään, ei todellakaan ole varaa hifistellä.

tuolla jotain mun tekeleitä: http://lucia.suntuubi.com/?cat=7
(en jaksa itseäni alentaa, joku tekee sen aina kuitenkin mun puolesta)
 
Kyllähän tuota piirtämistä ja maalaamista tulee jonni verran harrastettua. ainut huono puoli siinä on että tekemäni työt viedään käsistä ennekuin ne on edes valmiita :curs:
tein myös koulussa veistoksen ja opettaja oli siitä niin innoissaan että se pölli sen (ja tunnusti sen ite mulle vielä suoraan) kun en suostunut myymään sitä sille :rolleyes:
Olen myöskin tatuointeja suunnitellu muutamalle ystävälleni jotka on sitten minusta muistona heidän ihollaan :) Olen myös suunnitellut oman tatuointini.

Ite pidän omaa jälkeäni amatöörimaisena ja harrastelijamaisena, kehittämisen varaa olisi. Kasvokuvat ovat ainoat mitä en osaa tehdä ja jotkin rakennukset. Ihmiset vain menee sekaisin/ekstaasiin kun näkevät töitäni ja sillä olenkin pitänyt salassa aika lailla tämän taidon :D
 
Kiitosta vaan kommenteista. :) Aloitinkin heti toisen kuvan kun sain tuon valmiiksi niin saa nähdä milloin valmistuu. Toivottavasti nopeammin kuin tuo. :D

Kyllähän tuota piirtämistä ja maalaamista tulee jonni verran harrastettua. ainut huono puoli siinä on että tekemäni työt viedään käsistä ennekuin ne on edes valmiita :curs:
tein myös koulussa veistoksen ja opettaja oli siitä niin innoissaan että se pölli sen (ja tunnusti sen ite mulle vielä suoraan) kun en suostunut myymään sitä sille :rolleyes:
Olen myöskin tatuointeja suunnitellu muutamalle ystävälleni jotka on sitten minusta muistona heidän ihollaan :) Olen myös suunnitellut oman tatuointini.

Ite pidän omaa jälkeäni amatöörimaisena ja harrastelijamaisena, kehittämisen varaa olisi. Kasvokuvat ovat ainoat mitä en osaa tehdä ja jotkin rakennukset. Ihmiset vain menee sekaisin/ekstaasiin kun näkevät töitäni ja sillä olenkin pitänyt salassa aika lailla tämän taidon :D

Noh, laitas töitä rohkeasti näytille niin ihaillaan. ;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom