Piirtäminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
ootko käyttänyt Indican laulajaa esikuvana? :D

En tietääkseni :D...musta se on jopa aavistusen ärsyttävän näköinen, vaikka tyyli onkin ihan jees.
ja tietenkin vertauksen vuoksi:
 

Liitteet

  • jonsujpg.jpg
    jonsujpg.jpg
    141,1 KB · Katsottu: 1 327
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkohan tämä on tänne laittaa näytille, kun ekaa kertaa sitten 6-luokan tosissani aloin piirtää.
Mallista tosin piirsin, kun oma mielikuvitus ja taidot ei riitä piirtämään omaa tuotosta.
Hahmo on Warcraft: Legendat -sarjakuvasta tuttu Nori Blackfinger. Jos on jollekki tuttu. Ainii, ajoin tuon photarin kautta, että sain paremmin tummuutta kuvaan ja takasi harmahtavan sävyn. Skanneri halus jostain syystä tehä kellertävänruskean lyijärin väreistä, en tykänny. Varusteena oli 0,7 lyijytäytekynä ja pyyhkäri.


noriblackfinger.jpg
 
Tässä pari uusinta tuotosta. Vielä on yksi jonka aloitin oikeastaan ennen näitä kahta mutta en ole saanut vieläkään valmiiksi, ja taitaa jäädäkin siihen. Alempaan meni aikaa pari viikkoa (lähinnä motivaation puutteen takia) ja ylempään kolme iltaa/yötä. Seuraavaksi aion tehdä toisen kuvan joka on samaa sarjaa ylemmän kanssa.

line_of_defense.jpg


moonbaby.jpg
 
siis ei jumalauta, tuota vois varmaankin jo haukkua taiteeks.... :worship:

edit: millä noi on tehty?
 
jasulicolour1.jpg

Äsken piirretty kuva, niin ajattelin postata jostain oudosta syystä tännekin :rolleyes:. Painter 9:llä väritys ja tusseilla lineart. Original ukko joka tulee ehkä joskus vielä käyttöön jos alan tehdä sarjakuvaa tai jotain novellin tapaista ajanvietteeksi. (ps. sillä on huulikoru ja tollanen univormun tapainen koska ne on hot n.n) Niin, ja minä tykkään piirrellä näitä nättejä poikia x].
 
joo mullaki tulee kynällä jotain piirreltyä. koneelle laitettu kuvat ja phoshopil tulee tehtyä jotain, miten tänne hostataan kuvia ?
 
joo mullaki tulee kynällä jotain piirreltyä. koneelle laitettu kuvat ja phoshopil tulee tehtyä jotain, miten tänne hostataan kuvia ?

Öööh uppaa kuvan liitteeksi?

Tällasta projektia olen nyt muutaman tunnin väsännyt, vielä olisi edessä jotain 50-80 tuntia, valmistunee tossa parin kk sisällä. Teen tätä aika hitaasti kun ei ole nyt kiire yrittää saada valmiiksi.

omakuva2009_wip_1.jpg
 
Tosta tulee MHK komea, vähän samaa ideaa kun siinä kuvassa missä kaksi kättä piirtävät toisiaan. Hauskaa. :)

Ylemmästä kuvasta tuli sellanen fiilis, että "toi anime on pakko nähdä!" :D Koska saadaan kokoillan elokuva? ;)

Heh, elokuvasta en tiedä, mutta kuvalle on kyllä tulossa jatkoa kunhan saan motivaatiota tarttua kynään taas. :D Yritän olla ottamatta vaikutteita animesta tällä kertaa, jotain vähän rujompaa kamaa.
 
Tosta tulee MHK komea, vähän samaa ideaa kun siinä kuvassa missä kaksi kättä piirtävät toisiaan. Hauskaa. :)

Jees, kiitti, pitääkin jatkossa paneutua ideatasolla enemmän tämänsuuntasiin juttuihin niin vähän poikkeaa pelkistä photoväännelmistä.
 
Heh, elokuvasta en tiedä, mutta kuvalle on kyllä tulossa jatkoa kunhan saan motivaatiota tarttua kynään taas. :D Yritän olla ottamatta vaikutteita animesta tällä kertaa, jotain vähän rujompaa kamaa.
Ei se mitään - Mechat on parhautta, oli sitten rujoa tahi ei :rock:

(Onko ne mecha vai robotteja?)
 
MHK on kyllä jotain käsittämätöntä.... :wtf:
:worship:
 
Thanks hupe :kippis1:

Laitampa tässä väliaikakuvia projektista kun on nyt draivi kivasti päällä.

omakuva2009_wip_1.jpg
 
Hillittömiä kyllä nuo tuntimäärät. Todella pitkää pinnaa kyllä vaaditaan tuossa. Itse olen huomannut tuon että en malta tehdä kun semmosen 10-15 tuntia yhtä työtä. Sen pidemmissä en malta enää keskittyä tekemään kunnolla ja loppu tulee hutaistua. Tää nyt ei piirtämiseen liity mutta jotain puutöitä esim tulee tehtyä niin niissä on huomannu.
 
Ehkä se pahin kärsimättömyyden hetki (poisluettuna ekat tunnit) tulee viime tunneilla kun pitää käydä kaikki mustat ja hailaitit läpi uudelleen ja se on jo varsin ahdistavaa hommaa... toisaalta samaan aikaan on hyvät fibat kun tietää että paketti on jo kasassa ja loppu kosmetiikkaa.
 
tuollaiset tuntimäärät on noissa hommissa välttämättömiä, mutta eniten minua itseäni hämmästyttää mhk:n kyky ja kärsivällisyys tehdä noin nopeasti tuota jälkeä. itse kun piirrän, on maksimi joku 4-5 h kerrallaan, ja sinä aikana tuntuu aina ettei ole saanut juurikaan mitään aikaiseksi - vaikka todellisuudessa on jälkeä tietenkin syntynyt, mutta ei lähellekään tuolla vauhdilla mitä mhk väkertää.

ehkä sitä on kuitenkin itse perusluonteeltaan sen verran adhd että sen 4-5 tunnin jälkeen alkaa kaikki muu asia kiinnostamaan enemmän kuin se piirtäminen. sama ilmiö siis kuin siivoamisessakin - paitsi että siivoamisessa ei mene kuin 4-5 minuuttia kun alkaa kaikki muu kiinnostamaan enemmän. :D

mutta siis tuosta olen, upean jäljen lisäksi, todella ihmeissäni mhk:n tapauksessa. taidat piirtää diapamin voimalla. ;)

edit. no ok, ei liioitella. siivoamisessa ei mene kuin minuutti niin alkaa muut asiat kiinnostamaan enemmän.
 
Todella nättiä jälkeä MHK:lla, ei ole koskaan juolahtanut itselleni mieleen työstää lyijykynällä noin moneen kerrokseen.

Jos järjestäisit piirustuskurssin, ilmoittautuisin heti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom