Piirtäminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitosta vaan kommenteista. :) Aloitinkin heti toisen kuvan kun sain tuon valmiiksi niin saa nähdä milloin valmistuu. Toivottavasti nopeammin kuin tuo. :D



Noh, laitas töitä rohkeasti näytille niin ihaillaan. ;)

mutta pystynkö laittaan ku en oo vippi?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
omaip2.jpg

7vuotta sitten valmistunut piirros, sillon kun piirtäminen oli vielä kiinnostavaa
 
Hienoja kuvia. :wtf:
Oma taiteellisuus rajoittuu lähinnä siihen että käyn joskus pelaamassa aapelin kuva-arvoitusta. :)
 
22950495.jpg

Tässä erään kaverini tilaama kuva tatuoinniksi, oli kaksi vaihtoehtoa ja hän valitsi toisen. Kuva meni kaverille mutta tässä on se jota hän ei valinnut.
En kyllä tiedä näkyykö kuvat, itelläni ne ei näy..
 
Kyllähän tuota piirtämistä ja maalaamista tulee jonni verran harrastettua. ainut huono puoli siinä on että tekemäni työt viedään käsistä ennekuin ne on edes valmiita :curs:
tein myös koulussa veistoksen ja opettaja oli siitä niin innoissaan että se pölli sen (ja tunnusti sen ite mulle vielä suoraan) kun en suostunut myymään sitä sille :rolleyes:
Olen myöskin tatuointeja suunnitellu muutamalle ystävälleni jotka on sitten minusta muistona heidän ihollaan :) Olen myös suunnitellut oman tatuointini.

Ite pidän omaa jälkeäni amatöörimaisena ja harrastelijamaisena, kehittämisen varaa olisi. Kasvokuvat ovat ainoat mitä en osaa tehdä ja jotkin rakennukset. Ihmiset vain menee sekaisin/ekstaasiin kun näkevät töitäni ja sillä olenkin pitänyt salassa aika lailla tämän taidon :D

Ei niitä omia tekeleitään ilmaseks pidä antaa ;)

...tosin ihmiset on sillä tavalla omituisia, että ovat kyllä aina haluamassa ja ottamass, mutta jos jotain pitäis maksaa niin se into loppuu siihen :jahas:

(nyt muuten näkyy claricen alin työ...kaks ylempää ei.)
 
Ei niitä omia tekeleitään ilmaseks pidä antaa ;)

...tosin ihmiset on sillä tavalla omituisia, että ovat kyllä aina haluamassa ja ottamass, mutta jos jotain pitäis maksaa niin se into loppuu siihen :jahas:

(nyt muuten näkyy claricen alin työ...kaks ylempää ei.)

mulla kun ihmiset ovat valmiita maksamaankin tauluistani.. yleensä sanon jonku ihan naurettavan hinnan ja silti menee kaupaksi. esim: jos taulun arvo on pohjineen maaleineen 10-20e arvoinen niin pyydän siitä 50-60e ellen enemmänki :evil:
 
mulla kun ihmiset ovat valmiita maksamaankin tauluistani.. yleensä sanon jonku ihan naurettavan hinnan ja silti menee kaupaksi. esim: jos taulun arvo on pohjineen maaleineen 10-20e arvoinen niin pyydän siitä 50-60e ellen enemmänki :evil:

Onhan se 50-60e aika vähän...riippuu tietysti työn koosta, tekniikasta jne. mutta kaiken lisäksi siihen pitää laskea se aika joka on kulunut työn tekoon ja joku taidearvo :D tietysti jokainenhan sen itse määrittelee.
+jos työ on kehystetty ammattilaisella maksaa sekin.
 
MHK:n työt on ihan epä inhimillisiä :eek:
tosin onhan noihin näköjään mennyt tuntejakin.
heh, jos on noin ilmiömäinen jossain täytyy olla todella paska jossain muussa...sillä mä lohduttaudun :D
en aio kysyä kauan tuon taidon opetteluun on menny, koska näkeehän sen, että on luonnonlahjakkuus :)
 
Siis ei pysty kyllä käsittää miten äijä voi tehdä noin siistejä kuvia! En usko että kukaan tuota ensimmäisenä piirustukseksi mieltää vaan valokuvahan tuosta tulee mieleen. On kyllä ihan käsittämätön tuo tarkkuus. Mitenkähän kenelläkään voi riittää kärsivällisyys viilata nuo kuvat noin huipuksi yksityiskohtien osalta. :D
 
Tänä vuonna saavat ihmiset jolulahjaksi multa tällaisia: http://www.pixbox.fi/pic_show_id24811748.html
...vielä kaksi tekemättä. Taulu on kyllä aina vähän huono lahja, kun ei tiedä tykkääkö saaja siitä (silloinhan se ei päädy seinälle niinkuin on tarkoitusi)...noh, ajatus tärkein :D
 
Mistäköhän sais edullisesti ostettua erin kokoisina tollasia pinkopohjia?
 

Liitteet

  • pinkopohja.jpg
    pinkopohja.jpg
    70,1 KB · Katsottu: 1 136
Tänä vuonna saavat ihmiset jolulahjaksi multa tällaisia: http://www.pixbox.fi/pic_show_id24811748.html
...vielä kaksi tekemättä. Taulu on kyllä aina vähän huono lahja, kun ei tiedä tykkääkö saaja siitä (silloinhan se ei päädy seinälle niinkuin on tarkoitusi)...noh, ajatus tärkein :D

ootko käyttänyt Indican laulajaa esikuvana? :D

edit: MHK, miten kauan ton silmän tekemiseen meni aikaa?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom