- Ikä
- 51
JSmith sanoi:Jaa, jostain kyllä luin että allergialääkitys saattais kuivattaa silmiä.
Samaa arveli optikko,kun lääkityksestä kerroin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JSmith sanoi:Jaa, jostain kyllä luin että allergialääkitys saattais kuivattaa silmiä.
Dippi sanoi:Onko kenelläkään kokemuksia piilolinssien ostosta Lenses4net-verkkokaupasta?
Kiitoksia. Ihmettelin juuri noita hintoja ja ajattelin siksi hakea ensin suosituksia/kauhutarinoita ko. firmasta.L0b0 sanoi:Oon tilannu tuolta vuosia. Ehdottomasti halvimmat hinnat
Ei muuten puhdistu....tarvitaan mekaaninen hieronta, jotta lissistä irtoaa kaikki lika ja proteiini-ym. kerrostumat mitä silmän pinnalta irtoaa...itse pilasin näin melkein silmäni! Nykyään käytössä kertakäyttöpiilarit, ei ole enää sitä ongelmaa.R.Reipas sanoi:Puhistuukohan noi linssit miten hyvin ihan vaan iteksiään siinä nesteessä.Ite oon käyttäny kuukausilinssejä yhen vuoden n. 4-5:nä päivänä viikossa. En oo erikseen putsannu linssejä jos en sit oo selvästi nähny niissä jotain karvaa tai muuta likaa. Hyvin on silmät ottanu aina piilarit vastaan ja nyt kävin just vähä aika sitten siinä vuositarkastuksessa ni täysin terveet silmät oli.
Tytteli sanoi:Ei muuten puhdistu....tarvitaan mekaaninen hieronta, jotta lissistä irtoaa kaikki lika ja proteiini-ym. kerrostumat mitä silmän pinnalta irtoaa...itse pilasin näin melkein silmäni! Nykyään käytössä kertakäyttöpiilarit, ei ole enää sitä ongelmaa.
On siitä muutama vuosi...ilmeisesti sitten riippuu linssimerkistä! Mulle optikko käski puhdistamaan KEVYESTI hankaamalla linssiä käytön jälkeen (näin taisi lukea myös nestepullossa)...mutta tosiaan enää ei tarvi kuin heittää linssit roskiin käytön jälkeen...helppoa!Vuohi sanoi:Onko tuosta pitkä aika? Ainakin itselläni olevan nestepullon kyljessä nimenomaan kielletään mekaaninen puhdistus. Ymmärtääkseni pelkkä huuhtelu riittää ilman hankausta. Toivottavasti asia on myös näin...
Ite käytän tota -> www.piilolinssitilaus.fi kauppaa. Eikä ole valittamista ollut.Dippi sanoi:Onko kenelläkään kokemuksia piilolinssien ostosta Lenses4net-verkkokaupasta?
Mä tilaan kans omani tuolta. Tulee todella nopeasti, voi maksaa laskulla ja hinnat on varmaan Suomessa edullisimmat.Dippi sanoi:Onko kenelläkään kokemuksia piilolinssien ostosta Lenses4net-verkkokaupasta?
Hienoa. Juuri tuollaista kauppaa etsinkin, mutta nuo hinnat olivat niin hyvät että heti heräsi epäilys jostain huijauksesta.Faidra sanoi:Mä tilaan kans omani tuolta. Tulee todella nopeasti, voi maksaa laskulla ja hinnat on varmaan Suomessa edullisimmat.
Olenkin harkitsemassa juuri tuollaisia.Mulla uusin piilarikokeilu on muuten nuo 30 päivän linssit - SUOSITTELEN!
Kleio sanoi:Juuh, mulla on purevision toricit, eli hajataittoa korjaavat yötäpäivää-linssit. Otin aluksi päivätorkkuja linssit päässä ja nyt tällä haavaa nukun yötkin ne päässä. Eli kokeillen liikenteeseen, ei välttämättä kaikille silmille sovi pitää jatkuvasti, vaikka periaatteessa semmonen mahdollisuus on. Mutta aina muutaman kerran viikossa otan pois ja annan yön yli olla nesteessä. Ja kuukauden päästä sitten uusi pari kehiin. Ehkä jotkut pitää kuukauden putkeen, mutta mä oon järkeillyt, että joskus kannattaa varmaan ottaa poiskin ja putsata.
Taitaa noi jatkuvakäyttöiset tooriset linssit olla sitä uusinta uutta. Hinnatkin taitaa olla aikamoiset.JSmith sanoi:Omaa laiskuutta kun ei jaksa etsiä webistä, mutta onko noi uusia linssejä vai onko tollaisia toorisia putkeen pidettäviä ollut kauemminkin markkinoilla?
Mulla piilarien pito varsinkin talvisin kaatuu siihen että näyttöpäätteellä tarvii hajataiton korjauksen, mutta kun haluaisin samaan pakettiin jatkuvan pidon sekä toorisuuden niin valikoima on kaventunut. Kesällä on käytössä ihan tavalliset Acuvue Oasys ilman toorisuutta kun ei tarvi lomilla päätettä tuijottaa, mutta niillä lähelle katsominen väsyttää silmät.
Eli mistä tilasit ja ovatko kovasti kalliimpia kuin muut viikon/kuukauden putkeen pidettävät?
Vinkki silmien kuivuudesta kärsiville - B&L:n RENU tuntuu olevan aika hyvää ainetta, siinä on jotain kosteutta ylläpitävää lisäjuttua joka mulla ainakin auttoi.