En mä ainakaan tota meidän kolmivuotiasta vielä Puuhamaahan veisi. Ei sillä, etteikö se siellä saisi mitään irti, mutta tuntuu tuo Seppälän Prisman Hesburgerin leikkipaikkakin olevan vielä riittävästi vauhtia antava paikka.
Ja kesällä varsinkin on erittäin hyviä puuhapuistoja ihan vapaassa käytössä.
Itse aattelen, että jostain 5 vuotiaasta voisi miettiä jotain noita puuhapuistoja.
Viimevuonna käytiin Muumimaailmassa, eipä sielläkään nyt mitään kovin ihmeellistä ollut vähän yli 2 vuotiaalle. Tänäkeväänä käytiin Korkeasaaressa kun oltiin Hesassa muuten käymässä. Poitsua kiinnosti eniten ne kaikki torakat ja muut örkit. Keli oli viileä, eli leijonat ja muut oli jalkeilla, mutta eipä tuo noista oikein välittänyt. Eli papan mökille kun pääsee lehmiä syöttään, on paljon isompi juttu mitä Korkeasaari....tai kun menee tohon Tourujoen rantaan syöttään sorsia.
Eli mun mielipide on, ettei noihin kannata liian aikasin mennä, voi olla itselle pettymys kun ei se lapsi niistä kovin paljon irti saa vielä. Joku voi tietty olla perustellusti eri mieltä.
Miten muuten nuo Hoplopit ja muut sisäpuuhapaikat? Meillekin tohon lähelle tulee tuollainen Hoplop ensi keväänä, se vois olla aika jees paikka pienemmällekin?