Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf:Sori kun tunkeudun miesten ketjuun, mutta meillä ainakin sai yksi isukki olla aina kassuyöt kotona. Eli klo 18.00 kotiin ja kuudeksi takasin riviin. Ja lomia heru helposti. Sillä oli n.2v ipana.
Sweet.:DMeillä söi tytär yks aamu omaa kakkaansa pinnasängyssä, kun olin laittanu vaipan yöksi huonosti..
Kellään kokemuksia inttiin menosta siten että on jo jälkeläisiä? Lähinnä noi Kelan sotilasavustukset yms. mietityttää.
Jouduin terveydellisistä syistä (jalat paskana tuolloin) lykkäämään inttiä, sinne ois siis vielä mentävä. Varmaankin siinä kohtaa kun poika menee päiväkotiin, eli näillä näkymin parin vuoden päästä.
Miten pv suhtautuu jos on jo lapsia? Eli kun kiinnostusta 9kk/12kk nakkeihin ei sattuneesta syystä ole.
Rankkaa tulee kyllä olemaan edes se 6kk olla pois kotoa:( Mutta velvollisuus on velvollisuus
Ihan hyvät tuet sieltä saa. Kela kustantaa monet lastenhoitoon liittyvät hankinnat, maksaa vuokran avioparille kokonaan ja avoparille armeijassa olevan puolikkaan. Lisäksi sotilasavustuksena elatuksen. Ei se maailman isoin raha ole, mutta selvästi enemmän kuin esimerkiksi toimeentulotuki. Sen sijaan puolustusvoimia ei kiinnosta tippaakaan se, onko lapsia vai ei. 12kk nakki voi napsahtaa, vaikka jälkikasvua olisi. Tiedän yhden kundin, jolla oli lapsi ja toinen tulossa. Toivoi perhesyistä 6kk palvelusaikaa ja sai 12kk.
Kyllähän se puolutusvoimissa varmasti otetaan huomioon. Toki sielläkin on sellasia kusipäitä, jotka tekee kaiken varmasti eritavalla mitä pyydetään, mutta tuskin tuo nyt kovin yleistä on kuitenkaan.
Kyllä ainakin omina inttivuosina tuollaiset asiat huomioitiin hyvin, kuten vaikkapa oman yrityksen pyörittäminen. Tupakaveri yritettiin väkisin pistää yhdistelmäkuskiksi eli 12 kk palvelus kun sillä oli autoilutausta. Sanoi että hän lähtee sillä sekunnilla himaan jos ei pääse 6 kk palveuksella, näytti vielä laskelmat, että paljonko häviää sillä että firma ei pyöri kun omistaja on intissä. 6 kk palveluksella pääsi eikä tosta mitään mutinoita ollut jälkikäteen. Olivat vaan harmissaa kun ei saaneet kokenutta kaveria kuskiksi.
Kyllä ne siellä intissä varmasti 90% tapauksissa ymmärtää järjestää asiat fiksusti.
Iskee. Lisäksi kaikki mahdolliset rokot, ripuli- ja oksennustaudit, influenssat sekä täit.Katotaan sitten että iskeekö syksyn kaikki maholliset räkätaudit.
Katotaan sitten että iskeekö syksyn kaikki maholliset räkätaudit.
sekä täit.
Iskee. Lisäksi kaikki mahdolliset rokot, ripuli- ja oksennustaudit, influenssat sekä täit.
Mä olen funtsinut, että tämän on pakko johtua monikulttuurisuudesta. Savannilla kun tukkaa ei tarvitse niin usein pestä.Mikä hitto siinä oikein on, että nykyään noita täitä on tarhoissa ja kouluissa jatkuvasti? En muista, että omalla koulu-uralla olisi koskaan ollut puhetta täistä, mutta pojalla, joka meni nyt kuudennelle, on eskarista lähtien joka vuosi tullut kotiin lappu täivaarasta. Näin myös viime viikolla, kun koulu alkoi. Onneksi ei vielä kertaakaan itse örkkejä ole tullut, kun ovat kuulemma nykyään jo osittain lähes immuuneja noille täishampoille.
Paitsi että täillä ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa...meillä töissä on ollut noita täi- ja kihomatoepidemioita vähän väliä, ja taisi kaikki olla ihan suomalaisilla lapsilla;). Kouluissa ja päiväkodeissa ne leviävät vaan helposti kun lapset ovat niin tiivisti tekemisissä toistensa kanssa.Mä olen funtsinut, että tämän on pakko johtua monikulttuurisuudesta. Savannilla kun tukkaa ei tarvitse niin usein pestä.