Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
E: Ja mä olen opetellu itse pienenä pelkkää polkemista niin, että takapyörä oli nostettu ilmaan ja poljin paikoillaan.
Eli takapyörä oli koko ajan ilmassa ja poljin ikään niinkuin kuntopyörää, en muista onko mulla ollut joku porkkana millä jaksoin jatkaa polkemista, mutta itse polkutekniikkaa harjoittelin noin.Onnea vaan lisääntyjille ja tsemppiä odottajille. Itse en ole koskaan onnitellut vielä raskausvaiheessa, en tiedä miksi...Eniwei, tuosta fillarilla ajosta. Mitenkähän ton ipanan saisi polkemaan? Välillä onnistuu, välillä unohtuu, välillä ei edes tahdo. No fillarissa on apparit ja työntöaisa, meneehän tuo tässä ohjausta opetellessa myös, sekin tahtoo välillä unohtua, hyvin se muuten onnistuu.
jos korvaus on puolet normaalipalkasta.
Kyllä mä mielestäni sain 70% vai peräti 75% edellisen puolenvuoden keskituloista?
En ole ihan varma, mutta varmasti enemmän kuin puolet.
Kerron huomenna kun kysyn emännältä...
oot muijalles uskonut raha-asiat, otan osaa. (osa viestistä vitsi ja se minun kannaltani murheellisempi osa totta)...
Inska, tosta veroprosentista sen verran, että jos et hae muutosverokorttia sosiaalietuudelle, niin siitä pidätetään se 2% yli normiprossan. Jos haet muutosverokortin, niin sun pidätysprosentti laskee kokonaisuudessaan. Esim. mulla laski 5 pinnaa Ota yhteyttä verotoimistoon ja lasketuta asia tai laske itse verolaskurilla. Vuositasolla et siis todennäköisesti ota niin paljon takkiin
Niin, sori kun tulin tänne isiketjuun
Onhan se jotenkin järjenvastaista ajatella että työttömänä itse saisi enemmän rahaa kuin isyysvapaalla.
Ja torstaina se muksu sitten päätti sieltä tulla maailmaan. Ja poikahan sieltä tuliAijai, nyt alkaa oleen jo vähän täpinöissä, kesäkuun alussa laskettu aika :dance:
Kävin äsken asentamassa turvakaukalon telakan kiinni. On muuten omaperäisesti suunniteltu tuo Isofix-kiinnikkeiden paikka tossa autossa (Renault Laguna II), pitää verhoilun saumaa aukasta että saa kiinnikkeet esiin. Eli kun otan ton joskus pois niin pitää ommella saumat takas kiinni. Turvakaukalo on Brio Primo + telakka.
Tiistaina toi sitten oppi ja nyt meno huimaa ihan päätä kun juoksee perässä. Tosin ei liiemmin ole harjoiteltukaan. Seuraavaksi apupyöriä pois.Onnea vaan lisääntyjille ja tsemppiä odottajille. Itse en ole koskaan onnitellut vielä raskausvaiheessa, en tiedä miksi...
Eniwei, tuosta fillarilla ajosta. Mitenkähän ton ipanan saisi polkemaan? Välillä onnistuu, välillä unohtuu, välillä ei edes tahdo. No fillarissa on apparit ja työntöaisa, meneehän tuo tässä ohjausta opetellessa myös, sekin tahtoo välillä unohtua, hyvin se muuten onnistuu.