Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paitsi että täillä ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa...meillä töissä on ollut noita täi- ja kihomatoepidemioita vähän väliä, ja taisi kaikki olla ihan suomalaisilla lapsilla;). Kouluissa ja päiväkodeissa ne leviävät vaan helposti kun lapset ovat niin tiivisti tekemisissä toistensa kanssa.

Ai, luulin että täitä juurikin poistellaan pesemällä päätä täishampoolla tms. mömmöillä :D

Iskee. Lisäksi kaikki mahdolliset rokot, ripuli- ja oksennustaudit, influenssat sekä täit.

No se tietää sitten palkallista vapata meikäläiselle.

No meillä pojat on kyl aikasemminkin käyneet kerhoissa ja salin lapsiparkissa. Siellä se väki vasta vaihtuukin. Joten kai niillä jonkinlainen vastutuskyky sentään on.

Ipanalla nyt ikää kuukausi + yksi päivä. Onhan tuo aika mahtavaa katsella kun pikkuinen kasvaa ja kehittyy. Alle kaksiviikkoisena kiinnitti katseensa, nosti päätä kovasti ja pyöri itse kyljeltä toiselle. Toinen silmä meinasi rähmiä aika reippaasti viikoilla kaksi ja kolme, mutta tuntuu menneen jo ohitse.

Kusi muuten päähäni tuossa hetki sitten. Pudotin pikkuisen kynsisakset lattialle ja niitä nostaessani tunsin lämpöisen suihkun päässäni. Poikahan se, oikein iloinen ilme päällä. Eipä ollut ensimmäinen kerta kun pissa tuli heti kun vaippa otettiin pois..

Paitsi että täillä ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa...

Juurikin näin se on. Ja poikalasten vanhemmille hyvänä tietona se, että alle 5mm hiuksissa täi ei pysty elämään. Eli ei muuta kuin kunnon navy seals -sänki ja johan loppuu kutina ja kihinä.

Toki miksei tyttöjenkin hiuksia saisi kyniä.

No nyt voin minäki käydä välistä tänne ihmettelemässä. Esikoispoika vietti viimeyönä ensimmäisen yön kotona. Hyvästi unet ja sen semmoset.

Juurikin näin se on. Ja poikalasten vanhemmille hyvänä tietona se, että alle 5mm hiuksissa täi ei pysty elämään. Eli ei muuta kuin kunnon navy seals -sänki ja johan loppuu kutina ja kihinä.

Toki miksei tyttöjenkin hiuksia saisi kyniä.

Asiallista, pitääkin vaimolle sanoa, että isiluukki pojille...molemmille. :dance:

Pitäisi viedä Saksaan suuri määrä NAN2 -maidonvastiketta 2dl purkeissa. Mistäs saa PK-seudulla halvimmalla? Jumbossa Cittarissa ja Prismassa tuo on 0,52e/tölkki. Halvin on löytynyt eräästä K-marketista 0,45e/kpl (ostettiin varasto tyhjäksi ja lisää tulee vasta ensi viikolla).

huppe ,ennen nuo korvikkeet oli halpoja ison omenan cittarissa. nykyistä hintatasoa en tiedä ,kun en siellä enää vaikuta. kannattaa käydä kuitekenkin kattomassa.

huppe ,ennen nuo korvikkeet oli halpoja ison omenan cittarissa. nykyistä hintatasoa en tiedä ,kun en siellä enää vaikuta. kannattaa käydä kuitekenkin kattomassa.
0,53e/kpl. Olenkohan ollut liian pitkään Saksassa pihistelemässä.... :jahas:

Oisko Semperillä halvempaa tekotissimaitoa? Tai sitten jatkat Nannia ammuumaidolla..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
0,53e/kpl. Olenkohan ollut liian pitkään Saksassa pihistelemässä.... :jahas:

joo tästä on aikaa, kun ite sieltä korvikkeita ostelin. joskus oli huomattavasti halvempaa kuin muualla. halvempia saisivat olla kautta linjan. meijän muksut puklaili semperistä ja se kävi pikkasen vatsan päälle. NAN sopi hyvin kaikille kolmelle, jauheena ja valmiina.

Tänään syntyi poika klo 13:42. Painoa oli 3,985kg ja pituutta 53cm, eli tiukka jätkä ;) Pitäskö jonkun kertoa mulle että olen isä kun en vain jotenkin ymmärrä sitä, toivottavasti joskus vielä :)

Tänään syntyi poika klo 13:42. Painoa oli 3,985kg ja pituutta 53cm, eli tiukka jätkä ;) Pitäskö jonkun kertoa mulle että olen isä kun en vain jotenkin ymmärrä sitä, toivottavasti joskus vielä :)

Onneksi olkoon. Melkosen jykevä paketti :)

Kyllä siihen isyyteen oppii, usko pois :thumbs:

Kyllä varmasti, mutta välillä sitä herää vanhakin miettimään että ei helvetti, tää on oikeasti mun lapsi! Itselläni on reilun kolmen vuoden kokemus isyydestä, ja nyt kun toinen lapsi on varsin tuore tapaus, on välillä outoa ajatella, että on jo peräti kahden lapsen faija. Erityisesti tää fiilis iskee silloin kun käy illalla katsomassa nukkuvia poikia.

Ja muuten yllättävän nopeesti! Itsekin muistaa miten pihalla sitä oli kun ensimmäinen syntyi. Toisen kanssa kaikki menikin jo ikäänkuin rutiinilla. Ennen omia lapsia sitä ei uskaltanut pientä ottaa edes syliin.

Kyllä luonto nuo isyyshommat tiettyyn pisteeseen asti hoitaa kuitenkin, aikalailla siitä luonnollisemmasta päästä oleva asia tuo.

No nyt voin minäki käydä välistä tänne ihmettelemässä. Esikoispoika vietti viimeyönä ensimmäisen yön kotona. Hyvästi unet ja sen semmoset.
Jaa vai sen takia se huhkii kaikki yöt täälä. Meillä taas vaimo nukkuu sikeästi kun kävin ostamassa sille 70e rintapumpun ja odotan täälä tuttipullo kourassa että milloin se vekara oikein herää että pääsee leikkimään iskää ja äiskää samaa aikaa :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom