- Ikä
- 44
Olis tossa homostelussakin kestämistä... ;)Niiden lisäksi naisilla on joku pidempi kierto minkä mukaan se mieli menee. Välillä on kaikki niin ihanaa ja toimii ja välillä ei tartte kun katsoa vähän väärällä tavalla niin on kolmas maailmansota pystyssä. Tuntuu olevan HYVIN yleistä. Ihan jo tämän ketjun perusteella, mutta noin muutenkin mitä kuulee ja näkee.
Se on meidän miesten vaan kestettävä tämä tai ruveta homostelemaan. Toistaiseksi olen valinnut sen kestämisen.
Heh, tänään oli just aiheeseen liittyvä setti; oli oma pinna tosi kireellä kun emännällä oli kaikki päin helvettiä, vaikka kuinka koitin päivän mittaan sumplia juttuja hänen parhaakseen. Ajattelinkin, että johan olen löytänyt vittumaisen tapauksen, eikä ole muistaakseni edes kuukautisia. Päästiin sitten rauhassa kauppareissulle niin, että poitsut oli mummolassa ja vaimon mieli parani. Siinä tarinoidessa sanoi, että ketutti kun poitsut reuhoi koko päivän ja menkat alkoi - en muista koska viimeksi olen tullut noin iloiseksi tosta tiedosta (löytyi siis selitys vittumaisuudelle)...
Pojat n.2v ja 4v kattelee kans piirettyjä isomman veljensä (9v) kanssa ja sieltävälillä tarttuu "hyviä" kommentteja; 4v kävelee edellä ja sanoo pienemmälle: "hei nahkapää, ota toi pallo ni mennään makuuhuoneeseen pelaamaan." :D
Reilu vuosi sitten toisen pojan ollessa n. 2-3v oli kans priceless-tilanne kun silloin luokkaa 8v oleva veli kysyi mummolassa ohimennen pikkuveljeltään: "mitä 6+6 on?" ja pienempi vastaa samantien "12!"... Pappa vilkaisi hiukan, että mitä helvettiä.
:lol2: