Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Armoton kestovitutus.... Ei vaan kyllä kai sitä enimmäkseen oli vain ihmeissään että mitähän tämä tämmönen homma on. Kylläpä sitä ihminen useimmiten sopeutuu muuttuviin tilanteisiin melko hyvin. Kannattaa varautua väsymyksen ja oman ajan kortilla olemiseen. Vaikka mitenkä näihin voi varautua..

Prioriteetti nro1! Muista pyytää ilokaasu! Eka mukula tuli hätä sektiolla joten en "päässyt"synnytykseen. Mutta mulle oltiin luvatttu esittelyttkierroksella kaasu. Sitten hirveä jännittäminen pameista huolimatta. Menin sanoon sinne valvomoon or what ever että nyt sitä kaasua perkele.
Tarjasivat pameja ja sanoin haistakaa vittu"kun oli taskut täynnä niitä". No okei sanoin että nyt toi ämmä(kätilö)lähtee vittuun. Sitten saatiin isällä ilokaasu, uusi kätilö sanoi että nyt saatiin isälle kaasu. Siitä meni sitten kuuppa pikkasen sekaisin, no huh-huh. Letku seinään kiinni ja ei lopu ikinä, suosittelen, lähtee vitun hyvät tripit.

Toisaalta taas kun Timi tuli niin katsoivat kiikarista että pää mahtuu mutta hartioista jää kiinni(isäänsä tullut) niin se oli näkkileipää. Sanottiin päivä ja kellon aika kun Timi tulee maailmaan. Onneksi oli hyvä frendi silloin vuorossa(erittäin pätevä hoitaja leikkaus ammattilainen yms.Sitten kun se tuli ja tuli eka rääkäsy tähän maailmaan niin kyllä tuli iskältä timppa linssiin.

Edit sen takia että seuraavana yönä lapsensa äiti kuoli vastaavassa tilanteesa, en halua ketään pelloitella mutta mitä vaan voi tapahtua ja se on silloin herran haltun.

Mun vaimo synnytti ja otti välillä sitä ilokaasua, väitti ettei sieltä tuu mitään. No testasin ite, toimihan se..

Vaimolla auttoi vasta epiduraali, oli pakko ottaa kivut oli aika tolkuttomia, maanantaina kello 19 alkoi supistukset ja lapsi syntyi keskiviikkona aamuyöstä. Isällä oli kova työ olla läsnä, mutta olin mukana joka hetken. Kävin kotona nukkuus vaan kun kätilöt pakotti eli ma-ti välisen klo 3-6, kello 7 olin jo kättärillä taas. Ja seuraavana yönäki jouduin lähtemään kotia kello 3 maissa, vaikka pieni poika oli syntynyt, mutta olin taas aamulla kello 7 mestoilla ja mukana kuin peräpukama.

Monesti avustavat nuoremmat kätilöt on törkeän hyvän näköisiä, että sellainenkin positiivinen näkökanta kannattaa huomioida synnytykseen. Ei ehkä kannata kuitenkaan alkaa flirttaileen kun oma emäntä on siinä sängyllä haarat levällään ;)

Pakko itsekin avautua nalkuttavasta akasta.

Hoitelen kahden lapsen heräämiset ja aamutoimet neljänä aamuna viikossa, nainen yhtenä. Toisen laitan menemään kouluun ja toisen vien päiväkotiin. Yleensä meillä aamut menee leppoisasti normaalin kaavan mukaan: 7:00 ipanat ylös ja vaatteet päälle, 7:15-7:25 aamupalaa, 7:25-7:30 hampaanpesut ja hiustenharjaukset, 7:30-7:40 pukeminen, reppu selkään ja menoksi. Noh, tänä aamuna olikin poikkeus ja nainen oli kotona. Söin munaleipää ja jugurttia 6:58, kun muija lennähtää vessasta 30min laittautumisen jälkeen silmät ja suu ammollaan rääkymään: "HERRANJUMALA, MITÄ SÄ TEET?!?!?! KELLO ON JO MELKEIN SEITTEMÄN JA LAPSET NUKKUU. NYT ON KIIREKIIREKIIRE!!!" Tuossa vaiheessa mä menen yleensä siihen tilaan, että hoida muija ipanat, just nyt ei enää nappaa. Eli vituxmän, väärin tehty vittu. No, ipanat tottakai säpsähtää sängyistä ylös väärällä jalalla ja koko aamu meni kiukutellessa.

Mun pitää kuulemma olla vähän tarkempi näissä asioissa jatkossa. En vaan osaa.

Tämä on niin kausittaista tämä tällainen. Nyt on taas vastapainoksi tullut pillua ovista ja ikkunoista. Miksei voi vaan mennä sitä kultaista keskitietä?

Oletko koskaan kuullut kuukautisista :D

Niiden lisäksi naisilla on joku pidempi kierto minkä mukaan se mieli menee. Välillä on kaikki niin ihanaa ja toimii ja välillä ei tartte kun katsoa vähän väärällä tavalla niin on kolmas maailmansota pystyssä. Tuntuu olevan HYVIN yleistä. Ihan jo tämän ketjun perusteella, mutta noin muutenkin mitä kuulee ja näkee.

Se on meidän miesten vaan kestettävä tämä tai ruveta homostelemaan. Toistaiseksi olen valinnut sen kestämisen.

Tykkää pelata myös Unoa korteilla. Siinä joutuu oikeasti itsekin keskittymään ettei ihan joka kierros häviä. Nuorempi taas ei jaksa keskittyä peleihin yhtään. Se rakentelee legoja mielellään ja onkin siinä isompaa veljeään taitavampi.

Ei Uunossa muksuille pärjää, mutta se on pirun onnistunut peli, sitä on kiva pelata aikuisenakin. Sitten memory-toi muistipeli jossa kortit väärinpäin ja käännellään aina vuorotellen ja haetaan pareja...meillä on barbie-kuvilla joissa eroa voi olla joku kukka tai käden asento tai hiukset tai jotain muuta "yhtä pientä". Voi tsiisus että tytöille ei pärjää, nelivuotiaskin pesee mut mennen tullen - saan joku 3-4 paria , sillä jotain tusina.AINA. Ja vaikka kuinka yrittää 'että nyt tsemppaan tosissaan' niin ei auta...takkiin tulee. :)

Oletko koskaan kuullut kuukautisista :D

Joo, mutta olen unohtanut niiden olemassaolon. Nainen käyttää kierukkaa eikä itsekään aina tiedä milloin on menkat. Kai ne on sit 25 päivää kuussa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nyt on semmoinen homma että meille tulee vauva. 2 raskaus testiä takana molemmat näytti että olis raskaana, hellulla menkat myöhässä yli viikon kaikki oireet viittaa raskauteen. lasta ei vielä olisi haluttu mutta lapsi kyllä pidetään :)tänään soitetaan neuvolaan..
toissa iltana sain tietää, on ollut vähän sekavia ja pelon täyteisiä päiviä. mutta silti hyvin onnellinen !!!! minkälaisia tuntemuksia teillä muilla oli kun kuulitte että tuutte isäks / äitiks ? ?

Olen joskus ennenkin häpeämättömästi jakanut tän linkin Pakkiksella, omia skriivailuja penskan vauvvuudesta ja lapsuudesta. http://avauvau.blogspot.fi/
Kannattaa aloittaa alkupäästä ni on relevanttia omalle kohdallesi.

9.10. pelmahti maailmaan veljessarjan uusin (3. ja viimeinen) tulokas. Tästä se rumba taas alkaa.

9.10. pelmahti maailmaan veljessarjan uusin (3. ja viimeinen) tulokas. Tästä se rumba taas alkaa.

Onnee ja ennenkaikkee jaksamisia.

Ittee kyllä alkanu pelottaa jo hommata joku uus muija. Ne haluaa kuitenkin skidejä, eikä kauheesti hotsita enää alottaa kahden jälkeen tota samaa rumbaa alusta, kun vihdoin pieninkin jo osaa ilmasta itteensä muutakin, kun poraamalla ja paskantamalla housuun.

;)

Ittee kyllä alkanu pelottaa jo hommata joku uus muija. Ne haluaa kuitenkin skidejä[...]

Hah.. eiköhän tässä tapauksessa kannata katsella YH-äitien perään, jolloin nämä riskit ovat varmasti vähän pienemmät, kuin lapsettomilla naisilla, joilla biologisen kellon patterit alkaa lähestyä loppuaan, vai miten sen sanoisi. :nolo:

Hah.. eiköhän tässä tapauksessa kannata katsella YH-äitien perään, jolloin nämä riskit ovat varmasti vähän pienemmät, kuin lapsettomilla naisilla, joilla biologisen kellon patterit alkaa lähestyä loppuaan, vai miten sen sanoisi. :nolo:

Tai jos vaikka ottaa suoraan sen verran 40+ ettei kelloriskiä ole? :)

Onnee ja ennenkaikkee jaksamisia.

Ittee kyllä alkanu pelottaa jo hommata joku uus muija. Ne haluaa kuitenkin skidejä, eikä kauheesti hotsita enää alottaa kahden jälkeen tota samaa rumbaa alusta, kun vihdoin pieninkin jo osaa ilmasta itteensä muutakin, kun poraamalla ja paskantamalla housuun.

;)

Vasektomia.

Voi LOL

Tyttö 3v oppi seisomaan mun pään päällä, sillain siis ihan suorana ja pitää toisella kädellä tukea mun kädestä. Kohta varmaan onnistuu jo ilman tukea kokonaan.

Meillä on kotona monesti ennen nukkumaan menoa olohuoneen matolla lasten kanssa sellainen "iltajumppa", opetellaan kuperkeikkoja ja kaikkee.

En muista mainittinko tästä jo, mutta meidän nelivuotias oppi jostain tekemään voltin. Heitteli niitä ihan innoissaan trampoliinilla tuossa joskus viikko sitten kun viimeisiä kertoja saivat pomppia ennenkuin se lähti talviteloille. Kai se nähnyt jonkun kaverinsa niitä tekevän tai jotain.

Vähänkö luxusta kun pojat oppineet että saavat viikonloppuaamuina katella aamupiirrettyjä kun pistävät itse telkkarin päälle antavat iskän ja äitin nukkua. Sitten vielä ihmiset ihmettelee että miksei tehdä lisää lapsia. No ei tehdä, se ois sitten autoista lähtien kaikki uusiksi jos niitä ois kolme ja taas se itkuparkuyöherätysrumba alusta. Ei kiitos. Noiden isojen jätkien kanssa on paljon mukavampaa vaikka välillä kyllä hermot on niin kireellä kun pistävät ruokailut välillä täysin perseilyksi. Mutta onneksi osaavat myös olla erittäin omatoimisia ja ulkoleikit sujuu hyvin keskenäänkin.

Back
Ylös Bottom