Se ero tulee raksasta usein sen takia, että otetaan se talo kato avaimet käteen ja sitten kun ne avaimet ei tipahda käteen alkuperäisen budjetin määräämissä rajoissa ja ilman että käy siellä raksalla muutakin kuin vittuilemassa paskasta työnjäljestä. Eli kun siellä ihan oikeasti palaa se aika eikä ehdi istua kotona käsi kädessä katsomassa saippusarjoja. Sitten pitää niinku erota kun ollaan niinkun kasvettu erilleen ja lapset ei tunnista isäänsä ja lässynlässyn. Mä ainakin pidin poikia mukana raksalla aina kun mahdollista. Joku kukkahattu voi tulla inisemään että raksa ei ole lasten leikkipaikka. No joo ei ole, en mä niitä rakennustelineille päästänyt moottorisahan kanssa riehumaan. Mutta hengissä ne säily vaikka mukana olivatkin. Muistavat varmaan ikänsä tuon että saivat olla mukana. Meidän Toivo, kohta neljä vee, sanoi tänään että "iskä, sitten kun tämä meidän talo on vanha niin tehdäänhän uusi". Ehkä se kertoo jotain?
Mä voin muuten kuvitella miten palstan jotkut kauniimman sukupuolen edustaja kihisee suorastaan raivosta kun ei pääse tänne kommentoimaan. :D
EDIT: Ja me kun saatiin talo asuttavaksi ja kamat tänne, niin eipä sitä edes kiinnosta lähtee mihinkään rillutteleen. Sitä voi tuossa pihalla puuhailla mitä puuhailee, nyt kun talvi vihdoin tuli niin lumitöitä. Lapset ei muuta tekis kun tetsais tuolla hangessa ja hyppis hankeen ja pulkkailisi sun muuta. Eli nyt on aikaa puuhata, viikonloppusin aamusta iltaan!
no just tolleen itekki aatellu..eukko ja pennut mukaan ja hukkalaudoista notski pihalle ja skägää paistamaan ja siinä jotain muuta oheistoimintaa naamioituna työksi...siivoilua ym...tosin itellä myös mahis viedä pannut mummolaan ja akan kanssa sitten painaa (töitä) raksalla jnejne...en kyllä itekään oo aatellu ottaa pakettia ihan alkutekijöissä, joku lämmöt päälle -juttu ollu mielessä...realiteetit pitää MOLEMPIEN tiedostaa ja mietiä onko itestä siihen...