Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo siinä on kato se ero että jos mies on lasten kanssa päivän kotona ja emäntä on töissä niin kun se tulee kotiin niin ruoka pitää olla tehtynä, kämppä siivottuna, piha kolattuna ja lapsetkin leikitettynä. Ja sitten olisi parempi jos mies lähtisi lasten kanssa jonnekkin käymään että emäntä saa hieman levähtää työpäivän jälkeen ja katella rauhassa salatut elämät. Jos mies taas on päivän töissä niin mies saa käydä töiden jälkeen kaupassa, ruoka nyt on saatettu alulle laittaa mutta astianpesukone pitää tyhjentää ja kattaa pöytä, ruuan jälkeen on siivottava hieman paikkoja lasten romuista ja sen jälkeen ilta kuluukin leikkiessä kun emäntä lähtee zumbaamaan ja "tuulettamaan päätä" kun on koko päivän saanut olla neljän seinän sisällä...

Ja neuvoa ei varsinkaan kannata. Emäntä kun on tuon juniorin kanssa kotona ja valitteli illalla väsymystä niin erehdyin sanomaan että "mitäs jos ottaisit päivätorkut silloin kun juniorikin etkä roikkuis netissä". Niin sainko kiitosta tällaisesta käytännöllisestä neuvosta miten itse aina toimin kun hoidan junioria koko päivän. En saanut kiitosta en, enkä paljoa muutakaan :D

No ehkä vähä :D

Käsittämätöntä miten voi pikkupoikaa (2v) kiinnostaa autot. Äsken käytiin kävellen kaupassa ja jokainen auto piti seurata katseella ja osoitella sormella päristen. Puhumattakaan tukkirekasta !

Vanhempia siskoja ei ole kyllä missään vaiheessa autot kauheasti kiinnostaneet. Ja meillä on talo täynnä nukkeja joten ei voi olla leluista eikä kasvatuksestakaan kiinni. Haluaisin että joku feministi selittäisi mikä nyt tässäkin sitten meni pieleen. Vai olisko niin että tytöt on tyttöjä ja pojat poikia, sama miten kasvattaa...

On noissa eroja ihan pojissakin. Meillä tuo vanhempi on koko ajan ollut ihan törkeesti pallojen perään. Poika osasi heittää palloa ennenkuin oppi kävelemään. Nuorempi taas on aivan totaalisen automies. Siitä sitten vanhempikin niistä innostunut. Mutta ennemmin tuo vanhempi vaikka pelailee jotain kun leikkii autoilla, siis itsekseen kun on. Nuoremmalla taas aina joku auto kädessä.

Että kai se ne kulkupelit jotenkin on pojilla verissä, mutta on tuossakin eroja miten kovasti ne niiden perään on.

Miksi muuten ikinä koskaa ei kolme poikaa mahdu leikkimään sovussa, vaan aina yhtä on rääkättävä? Tietysti yleensä pienempää._Sitten jos on neljä tai useampi, niin homma pelittää. Tänäänki oli naapurin poika tässä meillä leikkimässä. Yhtä härväämistä ihan koko ajan.

(nössö)Teri:) : sori, vähän meni yli tuo rage kirjoituksessani, aamulla vaan taas vitutti kaikki niin tuli tuollaista tekstiä...itekki lukasin nyt ton niin kyllä näytti ihan huumefaijan tekstiltä...

Timba+Jami: Äijät kyllä kiteytti olennaisen helvetin hyvin:rock: just tota tarkotin ja muutenkin koko tätä nykymenoa, jotenkin varmaan sokaistunu tähän ja "tälleenhä tää nyt vissii menee" -mentaliteettia on itelläkin, mutta joskus kun kunnolla aattelee niin kyllä korpee aikusta miestä...

itellä 1v ja 3v tytöt, enkä edes rakenna tms. mutta kyllä välillä on ihme menoa ja jos siitä sit sanoo niin VOTJJJ´..kyllä sillon saa kuulla kun se Saalastin Jarse on niin kypsä ja hoitaa kodin ja lapset blaablaablaa...nykyään oon oppinu olemaan hiljaa, saa ainakin katoo illalla taistelutoverit blu ray versiota rauhassa...antaa vaimon miettiä, että oon sulautunu tähän nykymies muottiin, HAHAHAHAAAAAA!

Timba ja Jami, ruvetaanko kolmestaan homoiksi ja näytetään miten perkele pyörii perhe tasaväkisesti kolmen isän voimin!!!! (tai sitten ei :face:)

mutta kyllä teki hyvää avautua, kiitos pojat tuesta, näillä mennään pitkälle keväseen!!

Kyllä sitä välillä on miettinyt, että miksei syntynyt homoksi. Homoilla tuntuu olevan niin helvetin paljo helpompaa. Jos pomo vittuilee töissä, voi senkin kääntää niin ettei se hyväksy homoja. Joutuu pitämään turpansa kiinni. Naisetkin suorasan jumaloi homoja.

Perustetaan sellanen feikkihomokerho? :jahas:

Joo siinä on kato se ero että jos mies on lasten kanssa päivän kotona ja emäntä on töissä niin kun se tulee kotiin niin ruoka pitää olla tehtynä, kämppä siivottuna, piha kolattuna ja lapsetkin leikitettynä. Ja sitten olisi parempi jos mies lähtisi lasten kanssa jonnekkin käymään että emäntä saa hieman levähtää työpäivän jälkeen ja katella rauhassa salatut elämät. Jos mies taas on päivän töissä niin mies saa käydä töiden jälkeen kaupassa, ruoka nyt on saatettu alulle laittaa mutta astianpesukone pitää tyhjentää ja kattaa pöytä, ruuan jälkeen on siivottava hieman paikkoja lasten romuista ja sen jälkeen ilta kuluukin leikkiessä kun emäntä lähtee zumbaamaan ja "tuulettamaan päätä" kun on koko päivän saanut olla neljän seinän sisällä...

Ja neuvoa ei varsinkaan kannata. Emäntä kun on tuon juniorin kanssa kotona ja valitteli illalla väsymystä niin erehdyin sanomaan että "mitäs jos ottaisit päivätorkut silloin kun juniorikin etkä roikkuis netissä". Niin sainko kiitosta tällaisesta käytännöllisestä neuvosta miten itse aina toimin kun hoidan junioria koko päivän. En saanut kiitosta en, enkä paljoa muutakaan :D

melkein 2500 postia tarvittiin ennen kuin tässä tosimiesten omassa ketjussa päästiin asian ytimeen! :rock:

Hitto että on yllättävästi käsissä voimaa kohta 6 vuotiaalla pojalla. Se on innostunut hieromaan iskän selkää ja se tosissaan saa hetken murjottua kunnolla. On polviltaan selän päällä ja runnoo käsillään. Oppinut myös mukavasti kävelemään tuossa keskiselän päällä. Joskus saa jopa fasetin auki kun oikealla ajoituksella onnistuu puhaltaan keuhkot tyhjäksi ku poika astelee selän päällä.

Se aina ehdottaa tuota itse. Iskä, jos saan hieroa sun selkää niin saanko pelata Angry Birdsiä. Eipä tuota voi vastustaa.

Hitto että on yllättävästi käsissä voimaa kohta 6 vuotiaalla pojalla. Se on innostunut hieromaan iskän selkää ja se tosissaan saa hetken murjottua kunnolla. On polviltaan selän päällä ja runnoo käsillään. Oppinut myös mukavasti kävelemään tuossa keskiselän päällä. Joskus saa jopa fasetin auki kun oikealla ajoituksella onnistuu puhaltaan keuhkot tyhjäksi ku poika astelee selän päällä.

Se aina ehdottaa tuota itse. Iskä, jos saan hieroa sun selkää niin saanko pelata Angry Birdsiä. Eipä tuota voi vastustaa.

Tuossa se hieronta-asennossa se voiman salaisuus piileekin. Teidän pikkumies on selvästi fiksumpaa sorttia kun on pienestä pitäen oikea tekniikka hallussa. Pelkillä käsivoimilla ei jaksa kukaan hieroa kovin kauaa. Kun käyttää kropan painoa hierontaan niin sitä jaksaa tehdä vaikka pitkän päivän. Voima pitää tulla aina kropasta ja käsi on vain sen voiman kohdistava instrumentti!

Tohon Siiman nyky-mies kommenttiiin vois sen verran ottaa osaa että meillä tilanne on juurikin se että molemmat vanhemmat (minä+vaimo) päivätöissä ja lapset päivähoidossa. Tämän lisäksi rakennetaan hartiapankilla taloa naapurikuntaan. Meillä työjako on se että mä käyn päivätöissä 8-16 ja illat 16-20 + viikonloput rakentamassa. Vaimo hoitaa kakarat hoitoon ja kotiin sekä kodinhoidon. Mä hoidan taas rakennusprojektia yksin eikä vaimo puutu siihen muuten kuin mielipiteillään. Tässä kun on nyt kohta vuoden päivät käynyt joka päivä raksalla niin voin ihan rehellisesti sanoa että meillä homma toimii ihan hyvin. Mun kotihommiin kuuluu lasten nukkumaan laitto illalla ja ei se mua haittaa, koska se on oikeestaan ainoa aika kun nään lapsia päivisin. En siitä suostuis edes luopumaan.

Kyllä tätä meidän touhua on moni käynyt äimistelemässä ja päivittelemässä. Vissiin se on aika havinaista nykypäivänä että talo tehdän omin käsin, mutta voin kyllä sanoa että ei tää niin hirveetä ole kuin jotkut antaa ymmärtää. Kai mussa asuu joku vanhanliiton isänmalli, vaikka rehellisesti voin sanoa että en sitä mallia omalta juoppoisältä olekaan perinyt. Ainoa mikä tässä meidän mallissa vähän syö on se että perheen yhteistä aikaa on vähän. Ne hetket kun yhdessä ollaan täytyy aina yrittää käyttää fiksusti eikä vain telkkaria vahdaten...

Tuossa se hieronta-asennossa se voiman salaisuus piileekin. Teidän pikkumies on selvästi fiksumpaa sorttia kun on pienestä pitäen oikea tekniikka hallussa. Pelkillä käsivoimilla ei jaksa kukaan hieroa kovin kauaa. Kun käyttää kropan painoa hierontaan niin sitä jaksaa tehdä vaikka pitkän päivän. Voima pitää tulla aina kropasta ja käsi on vain sen voiman kohdistava instrumentti!

Tohon Siiman nyky-mies kommenttiiin vois sen verran ottaa osaa että meillä tilanne on juurikin se että molemmat vanhemmat (minä+vaimo) päivätöissä ja lapset päivähoidossa. Tämän lisäksi rakennetaan hartiapankilla taloa naapurikuntaan. Meillä työjako on se että mä käyn päivätöissä 8-16 ja illat 16-20 + viikonloput rakentamassa. Vaimo hoitaa kakarat hoitoon ja kotiin sekä kodinhoidon. Mä hoidan taas rakennusprojektia yksin eikä vaimo puutu siihen muuten kuin mielipiteillään. Tässä kun on nyt kohta vuoden päivät käynyt joka päivä raksalla niin voin ihan rehellisesti sanoa että meillä homma toimii ihan hyvin. Mun kotihommiin kuuluu lasten nukkumaan laitto illalla ja ei se mua haittaa, koska se on oikeestaan ainoa aika kun nään lapsia päivisin. En siitä suostuis edes luopumaan.

Kyllä tätä meidän touhua on moni käynyt äimistelemässä ja päivittelemässä. Vissiin se on aika havinaista nykypäivänä että talo tehdän omin käsin, mutta voin kyllä sanoa että ei tää niin hirveetä ole kuin jotkut antaa ymmärtää. Kai mussa asuu joku vanhanliiton isänmalli, vaikka rehellisesti voin sanoa että en sitä mallia omalta juoppoisältä olekaan perinyt. Ainoa mikä tässä meidän mallissa vähän syö on se että perheen yhteistä aikaa on vähän. Ne hetket kun yhdessä ollaan täytyy aina yrittää käyttää fiksusti eikä vain telkkaria vahdaten...

No JUST noinhan se pitää mennäkin! Ja tuo pikku iltahetki itellekin ois ihan kullan arvonen ja sitä arvostais..Pitää muistaa kuitenkin, että noita rakennustarinoita kun kuulee niin pitää siinä äijälläkin olla munaa sitten ettei kuitenkaan ole kun pääsee kotiin niin vittuuntunut väsymykseen, vaan pitää vaan jotenkin muistaa hoitaa se vähäinenkin yhdessäolo yms. kunnolla vaikka on ihan rätti! Tällenhän sitä arvostusta toiseltakin saa, pitää olla siis tähänkin suuntaan reilu.
Ja naisten taas pitää ymmärtää, ettei sitä ukkoa vonguta sitten pitämään taukoa tai vapaapäivää kun on se ulkohaalarin osto tms. Tarkat säännöt molemmilla ja molemmat hoitaa oman tonttinsa...onko vaikeeta, joillekin on...
Periaatteessa joku rakennusprojekti on niin kuitenkin lyhyt aika jos varsinkin sitä tekee peräsuoli pitkällä että kyllä sen kestää. Sitä on sitä aikaa sitten pyöriä siellä kotona keskenään sitten. Nykyään varmaan aatellaan että lapsista tulee koulupommittajia jolleivät nää toista vanhempaansa 24/7.
Silti en ymmärrä tätä kouhottamista nykyaikana, että ero siitä tulee jos rakennetaan...miten vitussa sitä osattiin ennen, nyt kun on apuna laitteita, sosiaalisia juttuja jne. pilvin pimein...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se ero tulee raksasta usein sen takia, että otetaan se talo kato avaimet käteen ja sitten kun ne avaimet ei tipahda käteen alkuperäisen budjetin määräämissä rajoissa ja ilman että käy siellä raksalla muutakin kuin vittuilemassa paskasta työnjäljestä. Eli kun siellä ihan oikeasti palaa se aika eikä ehdi istua kotona käsi kädessä katsomassa saippusarjoja. Sitten pitää niinku erota kun ollaan niinkun kasvettu erilleen ja lapset ei tunnista isäänsä ja lässynlässyn. Mä ainakin pidin poikia mukana raksalla aina kun mahdollista. Joku kukkahattu voi tulla inisemään että raksa ei ole lasten leikkipaikka. No joo ei ole, en mä niitä rakennustelineille päästänyt moottorisahan kanssa riehumaan. Mutta hengissä ne säily vaikka mukana olivatkin. Muistavat varmaan ikänsä tuon että saivat olla mukana. Meidän Toivo, kohta neljä vee, sanoi tänään että "iskä, sitten kun tämä meidän talo on vanha niin tehdäänhän uusi". Ehkä se kertoo jotain?

Mä voin muuten kuvitella miten palstan jotkut kauniimman sukupuolen edustaja kihisee suorastaan raivosta kun ei pääse tänne kommentoimaan. :D

EDIT: Ja me kun saatiin talo asuttavaksi ja kamat tänne, niin eipä sitä edes kiinnosta lähtee mihinkään rillutteleen. Sitä voi tuossa pihalla puuhailla mitä puuhailee, nyt kun talvi vihdoin tuli niin lumitöitä. Lapset ei muuta tekis kun tetsais tuolla hangessa ja hyppis hankeen ja pulkkailisi sun muuta. Eli nyt on aikaa puuhata, viikonloppusin aamusta iltaan!

Meillä on kanssa poika autojen perään ja kovasti. Nukkuukin auton kanssa. Jos kysyn siltä mitä teit päiväkodissa, niin vastaa "ajaa auto". Ostin sille joululahjaksi tollaisen sähkömonkijän. 3 km/h on huiput, jos laittaa käsikaasulle, niin 7km/h. On ihan järkyttävän innoissaan. Poika siis kohta 2.5-vuotias. Oonkin jo kattellut sille noita polttomootorivehkeitä, mutta eihän se sen kanssa vielä pärjää.

Asiasta toiseen. Ole huomannut, että olen herkistynyt paljon pojan syntymän jälkeen. Kaikki lapsi aiheiset kohtaukset elokuvissa on mulle vähän liikaa. Sellaset draamat, missä on lapsen surua/hylkäämistä, niin tippa tulee silmään. Oonko yksin tän kanssa, vai onko muut isät huomannut samaa?

Edit. Toivanen tervetuloa. Kai tänne saa jo nyt liittyä :)

Mitähän itse olin, 27 vuotias vanhus taisin olla. Ei se ikää kato, pääasia että on itse siihen halukas tai valmis kantamaan vastuun jos se käy ns. vahingossa. siitä se sitten menee niin nuoremmalla kuin vanhemmallakin.

eikä tänne ole vaatimuksia, paitti että on isä tai sellaiseksi aikova.

28, kun tuli eka. Toisen kohdalla 30 ja äsken tuli kolmas, kun täytin 32 vuotta.

ite 30 ja 31...

teri muuten, asiasta toiseen avataristas päätellen oot Saab-mieheiä..onko minkälainen kärry itelläs...oma on 9-5 wagon, aattelin, et ois kiva kuulla miten 3 mahtuu tollaseen...

26v, kun eka syntyi. siitä suunnilleen 2v välein kaksi lisää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom