Kaverin kanssa laitettiin molemmille pieni porkkana tässä kesällä, kun lähdemme syyskuun ekalla viikolla etelän-matkalle niin pitäis saada kasvoja pikkaisen kavennetuksi ja löysän alle hautautuneet lihakset takaisin näkymiin.
On meillä piene rahapanoskin siinä.
Eli, olen 24w 102/189cm.
Punttia on tullut epäsäännöllisesti nostettua ja nyt ollut pari kuukautta etten ole juurikaan tehnyt mitään kun töitä on niin sikana. Heinäkuu on lomaa ja elokuun alku, joten 2kk olis aikaa päästä jonkinmoiseen skrodeen.
Mistä kannattaisi lähteä? Missä suhteessa punttia ja aerobista? Lenkkeillä tykkään myös ja pyöräillä.
Siksi kysyn täältä, kun olen aina ollut huono itse laatimaan ohjelmia, kun teoriapuoli on hakusessa.
Eli pientä neuvoa jos saisi, niin olisin tyytyväinen.
Ja minkälaista treeniä punttien kanssa sitten? maximeja, 6-8 toistoa vai pitkiä sarjoja?
Entä ravintopuoli?
Kiitoksia paljon jo etukäteen vastanneille.. Kyllä tämä tästä.:whip:
On meillä piene rahapanoskin siinä.
Eli, olen 24w 102/189cm.
Punttia on tullut epäsäännöllisesti nostettua ja nyt ollut pari kuukautta etten ole juurikaan tehnyt mitään kun töitä on niin sikana. Heinäkuu on lomaa ja elokuun alku, joten 2kk olis aikaa päästä jonkinmoiseen skrodeen.
Mistä kannattaisi lähteä? Missä suhteessa punttia ja aerobista? Lenkkeillä tykkään myös ja pyöräillä.
Siksi kysyn täältä, kun olen aina ollut huono itse laatimaan ohjelmia, kun teoriapuoli on hakusessa.
Eli pientä neuvoa jos saisi, niin olisin tyytyväinen.
Ja minkälaista treeniä punttien kanssa sitten? maximeja, 6-8 toistoa vai pitkiä sarjoja?
Entä ravintopuoli?
Kiitoksia paljon jo etukäteen vastanneille.. Kyllä tämä tästä.:whip: