Eli, aloitin tänään Hikiän kuntosalilla käymään kolme kertaa viikossa, siellä on normaali kuntoilijan perusvälineet.
Nyt vaan jos joku teistä raudan isännistä voisi tehdä minulle treeni ohjelman laitteiden mukaan mitä siellä on.
Olen myös sen verran huono teidän sali "kielestä", eli jos selitätte vielä mitä esimerkiksi 3x tarkoittaa, koska olen ulalla aina niistä.
Välineet mitä siellä on:
Jalkaprässi
Jalkojen ojennus
Polven koukistus
Vatsapenkki
Selkäpenkki
Jalkojen nosto (vatsalihaksiin)
Soutuliike (talja)
Alasveto (leuanveto taljassa)
Ylätaljaveto eteen
Alasveto niskan taakse
Pec Deck
Penkkipunnerrus
Pullover
Niskantakaa punnerrus
Hartioiden nosto
Pystysoutu
Hauiskääntö taljalla
Kyynärvarren ojennus taljalla
Dippi
Tankoja
Lisäksi siellä on käsipainoja, eli niitä voi tuputtaa mukaan kanssa.
Eli jos joku viitsisi tehdä mulle noista laitteista kolmijakoisen tai kaksijakoisen treeniohjelman, käyn salilla tunnin kerralla, MA, KE ja PE päivinä.
Lisäksi kotona on leuanveto rekki (salillakin on) Penkki, Käsipainoja, Nyrkkeilysäkki, Vatsalihaspenkki.
Eli jos viitsitte laittaa noilla nimillä liikkeet ja sarjat.
Nyt vaan jos joku teistä raudan isännistä voisi tehdä minulle treeni ohjelman laitteiden mukaan mitä siellä on.
Olen myös sen verran huono teidän sali "kielestä", eli jos selitätte vielä mitä esimerkiksi 3x tarkoittaa, koska olen ulalla aina niistä.
Välineet mitä siellä on:
Jalkaprässi
Jalkojen ojennus
Polven koukistus
Vatsapenkki
Selkäpenkki
Jalkojen nosto (vatsalihaksiin)
Soutuliike (talja)
Alasveto (leuanveto taljassa)
Ylätaljaveto eteen
Alasveto niskan taakse
Pec Deck
Penkkipunnerrus
Pullover
Niskantakaa punnerrus
Hartioiden nosto
Pystysoutu
Hauiskääntö taljalla
Kyynärvarren ojennus taljalla
Dippi
Tankoja
Lisäksi siellä on käsipainoja, eli niitä voi tuputtaa mukaan kanssa.
Eli jos joku viitsisi tehdä mulle noista laitteista kolmijakoisen tai kaksijakoisen treeniohjelman, käyn salilla tunnin kerralla, MA, KE ja PE päivinä.
Lisäksi kotona on leuanveto rekki (salillakin on) Penkki, Käsipainoja, Nyrkkeilysäkki, Vatsalihaspenkki.
Eli jos viitsitte laittaa noilla nimillä liikkeet ja sarjat.