pieni galluppi treenijaoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raato81
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
1-jakoisella on menty, mennään ja tullaan menemään. :)

Jos joskus jakoa vaihdan, niin sitten 2-jakoiseen, sitä suuremmat jaot tuntuvat aika turhilta.

4-jakosella on nyt tullu treenattua mutta alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä että ei tässä oo mitään järkeä. Ajattelin kokeilla tota HST:tä tässä vuodenvaihteen jälkeen.. saa nähdä miten sitte käy

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
4-6 jakosta oon treenannu 3 vuotta ja hyvin toiminu , tykkään treenata 4-6 kertaa viikossa :) siksi ei kiinosta 1 tai 2 jakoset :) ja olen natuna kehittynyt tällä systeemillä todella hyvin ja ajattelin vaihtaa 1 jakoseee vaikka en oikein usko siihen :) minun mielestä jokaista lihasta pitää rankaista kunnolla :)
joten en oikein tykkää siintä ajatuksesta että 1 jakosessa jätetään joitakin lihaksia reenaamatta suoraaan !!!! esim... epäkkäät! joku natu voi näyttäää isot epäkkää miulle joita koskaan ei ole suoraaa liikettä tehnyt niille lihaksille, ja on kasvanut isot epäkkäät :) en usko että kukaan täällä on kasvattanut isoja epäkkäitä ilman niihin kohdistuvalla liikkeellä !tai isot ojentajat ilman erikseen tehtyillä liikkeillä ovat ojentajat kasvaneet isoiksi :) en usko että minun kädet tai selkä tällä yks jakosella paljoa kasvaisi :)

ps. anteeksi mutuillu :) <3

2-jakoinen voimapainotteinen kierto, jonka perään 3-jakoinen ei-vahvat lihasryhmät kattava hypertrofiakierto.
joku natu voi näyttäää isot epäkkää miullle jotka hän on kasvattanut epäsuorillla liikkeillä :)
En nyt tiedä isoista epäkkäistä, mutta ainakin meikäläisellä epäkkäät ovat selän ja perseen ohella parhaiten kehittynyt lihasryhmä, enkä ole treenannut epäkkäitä vuosiin. Maveilla ja raskailla souduilla epäkkäät kasvavat paljon paremmin kuin millään haistapaskakohautuksilla, IMO.

2-jakoinen voimapainotteinen kierto, jonka perään 3-jakoinen ei-vahvat lihasryhmät kattava hypertrofiakierto.En nyt tiedä isoista epäkkäistä, mutta ainakin meikäläisellä epäkkäät ovat selän ja perseen ohella parhaiten kehittynyt lihasryhmä, enkä ole treenannut epäkkäitä vuosiin. Maveilla ja raskailla souduilla epäkkäät kasvavat paljon paremmin kuin millään haistapaskakohautuksilla, IMO.

ei musta sinun epäkkäät ole parhainten kehittyneitesi lihaksien joukossa(esim kisa kuvista kattonuina) ja tämä on vaa minun mieli pide:) minusta jokainen lihas on niin sanonutusti yhtä tärkeä siksi treenaan jokaista lihasta :) vai mitä mieltä hulkki on tästä ?

ei musta sinun epäkkäät ole parhainten kehittyneitesi lihaksien joukossa(esim kisa kuvista kattonuina)
Lol, aika nurinkurisia havaintoja olet tehnyt. Seuraavaksi varmaan väität että esim. etureidet, olkapäät tai kädet ovat meikäläisellä sitten hyvin kehittyneet :lol2:
minusta jokainen lihas on niin sanonutusti yhtä tärkeä siksi treenaan jokaista lihasta :) vai mitä mieltä hulkki on tästä ?
Kehon tasaisuus eli symmetria on tärkeintä, ja jos jokin lihasryhmä kehittyy epäsuorilla liikkeillä riittävän hyvin tähän symmetriatavoitteeseen nähden, ei ole mitään syytä treenata kyseistä lihasta suorasti. Ja kaikki lihasryhmät eivät todellakaan (valitettavasti) ole yhtä tärkeitä; esimerkiksi näyttävällä olkapää-käsiosastolla on voitettu huomattavasti enemmän kisoja kuin esim. kovalla takareisi-pohjeakselilla.

2- (vetävät ja työntävät) ja 1-jakoista teen sekaisin epäsäännöllisen elämänrytmin takia senmukaan miten kerkiän.

Parhaiten olen viihtynyt ja edistynyt 4-jakoisella, mutta sitä en tällähetkellä kerkeäisi tekemään tyydyttävällä intensiteetillä.

Pelkoa "kehittymättömistä epäkkäistä/kohautuksista" löytyy myös DC-foorumilta ja yleensä valittajat ovat nuorta porukkaa/aloittelijoita ;)

eipä vaan...kyllä ne epäkkäät kasvaa jos ovat kasvaakseen. Vedot & soudut ja jopa pystypunnerrusliikkeetkin kyllä aktivoivat tuota aluetta. Vedäs ojentajatangolla pystypunnerrusta failureen pari sarjaa, niin on koko hartiaosasto epäkkäät mukaanluettuna kipeänä muutaman päivän;)

Itse en kohauttele, mutta epäkkäät kasvaa kyllä, ja jopa ehkä liikaakin hartioiden leveyteen nähden. Kaverilla epäkkäät kasvaa pelkästä ajatuksesta ja ei viitsi tehdä niitä ollenkaan, koska dominoivat aivan liikaa (vaikka olkapäistäkin löytyy).

3- ja 4-jakoisella aloittelin salitouhut. Nyt on jonkun aikaa paahdettu 1- jakoisella ja jatkuu niin kauan kunnes alkaa kehitys junnaamaan, toistaiseksi on ainakin 1-jakoinen ittellä toiminu melko hyvin..

Suositut

Back
Ylös Bottom