pieni galluppi treenijaoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raato81
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
pitkän aikaa 1jakosta josta vähän vajaa vuos sitten 3jakoiseen. kyllä tää 3-jakoinen on hyvä näin laiskalle miehelle.

2-jakosta on tullu vedettyä, mutta pitää vaihtaa 1-jakoseen. Vaihdon syynä on välipäivien riittämättömyys, nyt olen tehnyt ylä-alakroppa-jaolla 4 treeniä viikkoon, mutta toi alkaa olla jo muiden treenien (kamppailu) kanssa liikaa, joten alan tehdä 1-jakoisella, jolloin ei tarvitse tehdä kuin 2 treeniä viikossa ja silti tulee treenattua kroppa yhtä tiheään läpi, tosin ei niin tehokkaasti.

4-jakosella nytten menny muutama kuukausi. 3-jakoisella 3 viikkoa mut vaihoin sit 4 jakoiseen. Ihan alkuaikoina tein miten sattuu :D isojakoisella kuitenkin

Ennen menty 4-jakoisella ja 3-jakoisella. Nyt pari kuukautta ollut 2-jakoinen käytössä ja ainakin itselle tuntuu toimivan paljon paremmin kuin useampijakoiset.

Alussa painoin 1-jakosella. Siitä 3-jakosen kautta nykyseen 2-jakoseen, joka tuntuu parhaalta näistä jaoista.

Nelijakoisella joka toinen päivä mennään tällä hetkellä, suunnilleen näin:

1) Etureidet+pohkeet
- Hack, mave, zercher/smith-kyykky, pohkeet
2) Olkapäät+ojentajat+vatsa
- Pystysoutu/viparit, pystypunnerrus, takaolat, ranskal./kapea penkki, ojentaja taljassa, vatsaliike
3) Selkä+takareidet+vatsa
- Kulmasoutu, sjmv/julle, t-tankosoutu/alasoutu, talja eteen/leuat (jos leuat, tehdään ne ensin), vatsaliike
4) Rinta+hauis+forkut+vatsa
- Penkki/vinop., vinop./penkki, dippi, hauis tangolla, hauis kp, rannekääntö, vatsaliike

Tuntuu toimivan ihan ok.

5 jakoisella mennään ikuisesti. Kokeilin 2 jakosta, mutta se on sellasta hyppimistä laitteesta toiseen, ettei innosta mua. Kerran viikkoon käyn kaikki lihasryhmät läpi täysillä, ja se riittää mulle.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
3 syklii HST:tä takana ja nyt alko single factor treeni, eli 1-jakonen, eri apuliikkeillä. Ja oon tosi INNOISSANI uudesta ohjelmasta, pääsispä taas salille :hyper:

5 jakoisella mennään ikuisesti. Kokeilin 2 jakosta, mutta se on sellasta hyppimistä laitteesta toiseen, ettei innosta mua. Kerran viikkoon käyn kaikki lihasryhmät läpi täysillä, ja se riittää mulle.

Keskity niihin perusliikkeisiin. Esim kyykky, mave, penkki, kulmasoutu ja päälle muutama apu liike = mun lemppari treeni, eikä tartte hyppii laitteesta toiseen, melkeen kaikki voi tehä samalla tangolla :).

Kaksijakoinen lähtee käyntiin kun jaksan raahautua treenaamaan, työntävät vs. vetävät-jaolla. 2 on, 1 off, 2 on, 2 off.

Viime viikon maanantaina tein työntävät ja tiistaina vetävät. Rupesi kaksijakoinen tympimään, joten vaihdoin yksijakoiseen torstaina.:D

2-jakoinen, vetävät ja työntävät. Treenit joka toinen päivä. Pääpaino penkillä, mavella ja kyykyllä. Tällä hetkellä toimii paremmin kuin uskaltaa edes toivoa.

Nyt lähtee kokeiluun uusi 2-jakoisesta kehitelty soppa :) Viimeksi tuli vedettyä liiankin simppelillä 2-jakoisella, jossa ei liikkeissä tai toistoissa juurikaan vaihtelua ollut ja se ajoi nopean nousun jälkeen koko kropan melkoiseen jumiin. :itku:

1. torso+ojentajat "perus" 8-12 toistoa
2. jalat+hauis "perus" 8-12 toistoa
3. kädet, olkapäät, pohkeet, vatsa "pumppi" 12-20 toistoa
4. koko kroppa (suuret lihasryhmät) "voima" 4-6 toistoa

Tuo koko kierto viikkoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom