Jees, toinenkin teekkari täällä (huom. Hulkki) ja treenaan tossa teekkareiden "omalla" salilla Otahallissa.
Yks kerta tein rintatreeniä ja lopetin just punnerrussarjan 15 kg:n käsipainoilla ja vein ne takas paikoilleen. No siin vieressä teki samaa liikettä yks ulkomaalainen vaihto-oppilas jostain who-knows-where,-I-don't-care -ländistä ja aloitti eka varovasti jutusteleen, josko osaisin lontoonkieltä? No, sit se kysy, et teinks mä äsken tosissaan 15 kg painoilla? Vastasin, et joo. Se oli ihan hämääntyneen näköinen ja mielessäni kävi jo, et kai mä mennyt tekemään sarjaani just niillä käsipainoilla, joilla sen oli tarkotus tehdä... No vihdoin se sai taas sana-arkkunsa avattua ja sano et, mun mielestä sä oot tosi vahva (tässä kohtaa saa nauraa :lol2: ), hän ei voi ymmärtää, kuinka mä jaksan tehdä noiiin isoilla painoilla, kun hän tekee vaan 10 kg:n käsipainoilla (voi lollotiloo!). Mä olin tietty eka vähän aikaa hämmentynyt, et mitä v*ttua, mut jätkä näytti olevan ihan tosissaan. Joo, vähän aikaa se siin yritti juttua vääntää, mut päätin et nyt loppuu jorinat ja treeni jatkukoon. No, lopputreeni menikin sit tota episodia kelatessa ja hillitessä itseäni, naurulta. Kaveri oli siis oikee narukäsi-kynäniska-teekkari jostain Disneylandistä ja tulee avautuu mulle ihaillen, kuin mä oon vahva. Kyl mä mietin pitäiskö ottaa loukkauksena vai ei, mut päätin ottaa sen ihan kohteliaisuutena :D
Ja toinen oikesti mukava
asia, on ukolta saatu kehu. Se aina jaksaa hehkuttaa mun hauberia ja välillä jopa ylipaljon, kun kaikille sen kavereille pitäis esitellä habaa jossain baarissa. No, kyl silt ukolta tulee välillä vähän "negatiivistakin" kommenttia, et kuinka kauan mä meinaan lisäillä painoa sarjoihin, et enks mä välillä vois tehdä pitempää sarjaa, et mun lihakset ei kasvais niin älyttömästi (siis voi elämä..). Ei kuulemma halua vaimokseen mitä "könttinaista". Heh, pituutta 163 ja painoa hiukan alle 60, et siin on könttiä ukolle.