Pieniä asioita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on vuoden alusta pidetty dieettiä ja sain kuulla kaverilta olevani yhden hänen tuttunsa mukaan "ei mikään kovin iso".

No mikäs siinä, ilmeisesti alan näyttää vaatteet päällä tavalliselta kynäniskateekkarilta mutta dieetin aikana erottuvuutta on tullut roimasti lisää ja treenipainot jatkavat tasaista nousuaan. Olo on mitä mainioin ja tiedän, että dieetti toimii hyvin eikä polta pahemmin lihasmassaa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees, toinenkin teekkari täällä (huom. Hulkki) ja treenaan tossa teekkareiden "omalla" salilla Otahallissa.

Yks kerta tein rintatreeniä ja lopetin just punnerrussarjan 15 kg:n käsipainoilla ja vein ne takas paikoilleen. No siin vieressä teki samaa liikettä yks ulkomaalainen vaihto-oppilas jostain who-knows-where,-I-don't-care -ländistä ja aloitti eka varovasti jutusteleen, josko osaisin lontoonkieltä? No, sit se kysy, et teinks mä äsken tosissaan 15 kg painoilla? Vastasin, et joo. Se oli ihan hämääntyneen näköinen ja mielessäni kävi jo, et kai mä mennyt tekemään sarjaani just niillä käsipainoilla, joilla sen oli tarkotus tehdä... No vihdoin se sai taas sana-arkkunsa avattua ja sano et, mun mielestä sä oot tosi vahva (tässä kohtaa saa nauraa :lol2: ), hän ei voi ymmärtää, kuinka mä jaksan tehdä noiiin isoilla painoilla, kun hän tekee vaan 10 kg:n käsipainoilla (voi lollotiloo!). Mä olin tietty eka vähän aikaa hämmentynyt, et mitä v*ttua, mut jätkä näytti olevan ihan tosissaan. Joo, vähän aikaa se siin yritti juttua vääntää, mut päätin et nyt loppuu jorinat ja treeni jatkukoon. No, lopputreeni menikin sit tota episodia kelatessa ja hillitessä itseäni, naurulta. Kaveri oli siis oikee narukäsi-kynäniska-teekkari jostain Disneylandistä ja tulee avautuu mulle ihaillen, kuin mä oon vahva. Kyl mä mietin pitäiskö ottaa loukkauksena vai ei, mut päätin ottaa sen ihan kohteliaisuutena :D

Ja toinen oikesti mukava :rolleyes: asia, on ukolta saatu kehu. Se aina jaksaa hehkuttaa mun hauberia ja välillä jopa ylipaljon, kun kaikille sen kavereille pitäis esitellä habaa jossain baarissa. No, kyl silt ukolta tulee välillä vähän "negatiivistakin" kommenttia, et kuinka kauan mä meinaan lisäillä painoa sarjoihin, et enks mä välillä vois tehdä pitempää sarjaa, et mun lihakset ei kasvais niin älyttömästi (siis voi elämä..). Ei kuulemma halua vaimokseen mitä "könttinaista". Heh, pituutta 163 ja painoa hiukan alle 60, et siin on könttiä ukolle.

eiköhän eniten miellytä vastakkaisen sukupuolen "hyvännäköisten edustajien imartelevat kommentit
kropasta, joka tosin eioo koskaan...
omasta mielestä tarpeeksi hyvässä kuosissa :itku:

NÄYTÄ DORKALLE PALA! :rock:

Kommentteja on tällä hetkellä satanut oikeastaan joka päivä. Aloitin dietin tammikuussa n.puolessa välissä ja paino on pudonnut tähän mennessä 16kg.

Vastakkaiselta sukupuolelta tulevat palautteet tuntuvat mukavimmilta. Paras kommentti mikä sai itsenikin nauramaan on
kun yksi tyyppi salilla tokaisi"että sinustahan on tullut pieni",
painoa on kuitenki vielä 124g ja rasvat n.18-20%
:rolleyes: ,eli ihan kevyt rakenteinen en ole. Nämä"sopivan kokoinen jo"kommentit ei vaikuta omiin tavotteisiin ollenkaan, kivojahan ne on.:)

Käytin salilla 25 kg:n käsipainoja vuorotellen erään miehen kanssa ja mies tokaisikin jotain siitä, kun olen vahva, käytämmehän samoja painoja. Minä kyllä tein kulmasoutua ja hän keskitettyä hauiskääntöä... :rolleyes:

Originally posted by Ränämanni
Kaveri oli siis oikee narukäsi-kynäniska-teekkari jostain Disneylandistä ja tulee avautuu mulle ihaillen, kuin mä oon vahva.

Lisää teekkareita jotka treenaavat Onahallin Kuntokoululla ilmoittautuu. Tulee tunne tätä palstaa lukiessa että puolet porukasta jotka käyvät siellä tuntevat olevansa "parempia" treenaajia kuin "ne" kynäniskat siellä.

Paikalla käymättömille voi tulla hieman kuva että siellä on vain muutama järkäle (Hulkki ja Ränis) ja sitten lasersäteen paksuisia kirjatoukkia. Taustatietona porukalle että otaniemessä on noin 10 000 opiskelijaa joten joukkoon mahtuu monta ei-niin-kynäniskaa. Mutta jos omat lihakset kasvavat paremmin ylimielisellä suhtautumisella toisiin niin mikäs siinä, turha niitä silmiä silloin on avata.

P.S. Onnittelut Ränikselle kohdillaan olevista asenteista, keep pumpping.

Olihan se mieltä nostavaa, kun tuossa uutta pukua ostaessa myyjätär tokas "mahtaako löytyä noin riskille sällille takkia..." Ja myöhemmin "taidat käydä salilla, kun noin hihat kiristää.". Löytyihän sieltä puku lopulta kokoa 58 B :-) Tuossakin hieman vielä kiristää. Hyvä homma sinänsä... Ei pääse juntteilemaan kun kyynerpäät ei taivu pöydälle saakka :-)
Onhan sitä kuullut itsekin huhuja itsestään, että nappeja on syöty... Taitaa olla aika vakio huhu pienemmillä paikkakunnilla.

Avovaimon naispuolinen ystävä oli viime viikolla kysynyt avokiltani, että käytänkös minä hormooneja. :D

Ja sitten viikonloppuna anopin ja appiukon ollessa kylässä nousin sohvalta niin farkut repes p.....stä!
No sitten leikkasin lahkeet pois poikkeen niin ompahan nyt kesäks mökille komeat farkkushortsit! :rock:

Originally posted by taisto
Lisää teekkareita jotka treenaavat Onahallin Kuntokoululla ilmoittautuu. Tulee tunne tätä palstaa lukiessa että puolet porukasta jotka käyvät siellä tuntevat olevansa "parempia" treenaajia kuin "ne" kynäniskat siellä.

Paikalla käymättömille voi tulla hieman kuva että siellä on vain muutama järkäle (Hulkki ja Ränis) ja sitten lasersäteen paksuisia kirjatoukkia. Taustatietona porukalle että otaniemessä on noin 10 000 opiskelijaa joten joukkoon mahtuu monta ei-niin-kynäniskaa. Mutta jos omat lihakset kasvavat paremmin ylimielisellä suhtautumisella toisiin niin mikäs siinä, turha niitä silmiä silloin on avata.

P.S. Onnittelut Ränikselle kohdillaan olevista asenteista, keep pumpping.
Siellä Otahallilla käy ihan kiitettävän isoakin porukkaa, en mä ole mitään muuta väittänytkään. Tuo kynäniskateekkarin käsite vain on helppo mieltää ja siksi sitä moni (myös minä) käyttää. Enpä mäkään enää dieetin kutistamana uskoisi pahemmin joukosta erottuvani, lähinnä ylimielinen asenteeni paistaa kaikkialla läpi ;)

Originally posted by Ränämanni
Jees, toinenkin teekkari täällä (huom. Hulkki) ja treenaan tossa teekkareiden "omalla" salilla Otahallissa.

Kaikkiko täällä on teekkareita? ;)
Ite Oulun yliopiston TTK:ssa,vielä useita vuosia.:kippis1:

Teknilliseen tiedekuntaan on suurin sisäänpääsy prosentti,näin ulkomuistista. Oulun TTK on myös sijoituskohteeni tällä hetkellä. Pitänee ruveta tuijottelemaan ihmisiä yliopistolla ja välistä karjaista "Sinäkö se kirjoittele PAKKIKSELLE!!!"

Ei kaikki sentäs teekkareita, toiset niitä tyhmempiä malleja, jotka yrittää joskus inssiks valmistuu. Siinäki urakassa tuntuu olevan ihan riittäväst tekemistä. :rolleyes:

Ja lisää löytyy, Tampereella minäkin ja valmistumiseen vielä vuosia:rock:

Lissee Oulua. Ite en tiedä pakkislaisia lipastolta kuin yhen järkäleen salilta ja sitten oletettavasti Iivilin, jota en kyllä koululla ole ikuna nähnyt, mutta salilla kylläkin. ;)

Näin ei olisi päässyt käymään Otahallin Kuntokoulun aikoihin, eli vanhoina hyvinä aikoina ennen kuin voimanostajat ajettiin sieltä ulos. Silloinhan oli omat kyykkytelineet yli 300kg kyykkääville ja samoille miehille omat penkit pukuhuoneessa.... :lol2:

Originally posted by edelbrock
Silloinhan oli omat kyykkytelineet yli 300kg kyykkääville ja samoille miehille omat penkit pukuhuoneessa....

Siihen heti portaiden taakse ei kannattanut jättää vaatteita, saattoivat tulla ulos sieltä. Siellä oli kyllä sellanen HC-meininki mutta Blue Oysterille plussana voi mainita uudet ehjät laitteet. (Joo, sehän on HC:n ydin että kaikki laitteet on kakkana) Kunhan vaan sinne tulisi ConseptII soutulaite sen surkean Water Rouerin tilalle.

Minä olen myös Tampereella TTY:lla(entinen TTKK). Riippuu vähän treenistä ja fiiliksestä, kummalla salilla treenaan. Eilen esim. kävin tekemässä vinopenkin käsipainoilla treenin alkuun vanhalla salilla(uudella salilla kun on käsipainoja vähän nihkeästi) ja sitten siirryin uudelle salille tekemään lopputreenin.

Siellä oli kyllä sellanen HC-meininki mutta Blue Oysterille plussana voi mainita uudet ehjät laitteet. (Joo, sehän on HC:n ydin että kaikki laitteet on kakkana)
Tuota HC-meininkiä nimenomaan kaipaisin, vaikka Blue Oysterilla käykin joitain todella massiivisia hemmoja jotka pakostikin treenaavat kovaa on suurin osa silti tavallisia "kynäniskateekkareita" jotka tulevat salille lähinnä juttelemaan kaverin kanssa ja tekemään 7 sarjaa penkkiä. :rolleyes: Laitteet on kieltämättä hyvälaatuiset.

Kunhan vaan sinne tulisi ConseptII soutulaite sen surkean Water Rouerin tilalle.
Se vasemmanpuoleinen jaksaa ärsyttää, siinä on ne jalkapidikkeet ilmeisesti paskana kun puolen minuutin soutamisen jälkeen ne nilkkasysteemit on valuneet lattialle. :mad2:

Originally posted by Jylli81
Minä olen myös Tampereella TTY:lla(entinen TTKK). Riippuu vähän treenistä ja fiiliksestä, kummalla salilla treenaan. Eilen esim. kävin tekemässä vinopenkin käsipainoilla treenin alkuun vanhalla salilla(uudella salilla kun on käsipainoja vähän nihkeästi) ja sitten siirryin uudelle salille tekemään lopputreenin.

Mä oon taas vakaasti sen vanhan salin käyttäjä. Uudella en oo edes koskaan käyny, mut voishan senkin vielä korkata vaikka sellasena selkäpäivänä kun ei oo veto vuorossa. Harvoin vaan tulee mentyä siihen aikaan treenaan, että pelkällä perusmaksulla pääsis sinne uudelle.

Ettei ihan offtopiciksi menis niin joku joskus kysyi että treenaanko johonkin kisoihin tuolla vanhalla salilla, mutta sillä tais olla suurentavat piilarit tai jotain sellasta. Kyllähän se mielialaa nosti ihan mukavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom