Pieniä asioita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla sama juttu ku Richardilla eli aika usein ensimmäinen kommentti mulle on 'do you speak english' tai 'where are you from'. Myös tissien kokoa on hämmästelty sekä miesten että naisten suunnalta (treenaamattomien lähinnä), taidankin laittaa kuvan niistäkin tuonne vip-osioon.
Viime perjantaina baarissa kuului 'jos noi ei oo hyvät hauikset ni mitkäs sitte?' tosin melko humaltuneesta suusta : /
Sitten maanantaina eräs tyttö kysyi paljonko nostan penkistä mut sit se ei kuitenkaan kai tajunnu että 'paljonko on paljon'... Kivaa on myös kun on salilla tytön kanssa joka ei ole sielä liiemmin käynyt niin ne painot NÄYTTÄÄ niiden mielestä hirmu suurilta :cool: Pitääkin joku kerta vaan sanoa jollekkin että 'lähetkö kattoo mun jalkaprässitreeniä?'

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naisystävä ilmoitti, että pakarat ja reidet näyttävät hyviltä erotiikantappajissa (mustat hevoset). :lol1: Nyt niitäkin voi pitää hyvällä omallatunnolla...ihan uutta mulle.

Ulkopuolisilta ei niin kamalasti kommentteja tule :rolleyes:

Hyvä mieli tulee, kun mun oma avokkini kehuu mun kehitystä ja sanoo, että mulla on maailman paras peppu ;) Se on niin innoissaan mun treenaamisesta, että jos joskus toivo hiipuu ni oman rakkaan into nostaa taas oman treenifiiliksen huippuunsa.

Ja kivaa on sekin, kun mun perhe on kans vähän innoissaan. Ovat kaikki harkinneet salilla käyntiä vaan sen takia, kun ovat nähneet mun kehityksen.

Olen vielä pienen pieni, mutta kun lähtökohta oli ei yhtään mitään lihasta ni kyllähän sen eron huomaa.

bill imarre

Hei, onhan mullakin yksi. Erän entinen työkaveri jota näkee aina samalla salilla silloin tällöin totesi muutama kuukausi sitten (kun ei oltu vähän aikaan törmätty salilla) että "jätkähän alkaa muistuttaa sitä portsarikerhoa mikä täällä käy". Imartelevaa, vaikka matkaa vielä on... heh, "portsariklubiin".

Re: bill imarre

Isäpappa sanoi saunassa ollessamme että
nyt kyllä poika olet käyttänyt hormoneja,
eli kai jotain kehitystä tapahtunut 4 vuodessa.

Originally posted by pyrsi
............Viime kesänä illanvietossa eräs pari vuotta minua vanhempi painonnostaja tokaisi minulle, jotta "Pyry. Noilla kasvoilla sie saat vielä paljon pilluu." Kesän kohokohta.

:lol2: :lol2: :lol2:

Originally posted by Richard75
Enpä nyt tiiä onko tämä kohteliaisuus...
No tässä yks aamu eräs personal trainer pitkän tuijotuksen päätteeksi rupes heittää juttua mulle Englanniks, ku en kuulemma näytä ollenkaan suomalaiselta:) ja kysäs että onko kisat lähellä...ku ei ees mieleskään sillo ollu :)

Sit pari kertaa on kännykkäliikkeessä myyjät alkanu palvella mua englanniks, siit on saanu hyvää hupia, kun sit vähän aikaa vastailee kans englanniks, ja yhtäkkiä heittää Suomee väliin:lol[/B][/QU[/B][/QUOTE]

Noin siinä käy kun makaa solkussa liikaa, alkaa näyttää makaroonilta...:lol1: :lol2:
Kai se treenari oli sentään edes miespuolinenP :lol2:

Originally posted by Snuupi
Sit pari kertaa on kännykkäliikkeessä myyjät alkanu palvella mua englanniks, siit on saanu hyvää hupia, kun sit vähän aikaa vastailee kans englanniks, ja yhtäkkiä heittää Suomee väliin:lol
Noin siinä käy kun makaa solkussa liikaa, alkaa näyttää makaroonilta...:lol1: :lol2:
Kai se treenari oli sentään edes miespuolinenP :lol2:

Irlantilaiselta kuulemma näytin:D , ei 110 kilosesta kropasta kuule makaroonin kroppaa suaha:cool::lol1:

Kaverit haluu aina et näytän haukkaa ku mul on kuulema "ihan järetön pala" ... sit ne kennaa niin pitkää et on pakko näyttää ja sitte pallo punasena vilautetaa tällasii 45 centin naruja ja sällit suunnillee hurraa vieressä.. ei oo helppoo olla 30 kiloo kaikkii kavereita isompi... :) :)

mut ihan kivaltahan se tuntuu et muutki on huomannu...

Kyllä nyt alko vituttaa ku luki noita teiän juttuja, meikäläistä ei kukaan kehu eikä kannusta! Ehkä sitä kehumisen aihetta ei vielä hirveästi ole, mutta kun joku edes sanois joskus jonkun rohkaisevan ja kannustavan sanan. Olkaa onnellisia joilla puoliso ymmärtää tän touhun ja kannustaa kun meikäläisen siippaa ei kiinnosta pätkääkään :evil:

Originally posted by wezku
Kaverit haluu aina et näytän haukkaa ku mul on kuulema "ihan järetön pala" ... sit ne kennaa niin pitkää et on pakko näyttää ja sitte pallo punasena vilautetaa tällasii 45 centin naruja ja sällit suunnillee hurraa vieressä.. ei oo helppoo olla 30 kiloo kaikkii kavereita isompi... :) :)

Aivan uskomattoman hauska mielikuva!!! Tyyliin Ren&Stimpy-tyylisiä karikatyyrihahmoja hurraamassa jonkun miniteräsmiehen ympärillä :) Tohon pitää pyrkiä... :)

Niihin aikoihin kun olin just viettämässä "puolivuottareeniätakana"-päivää,niin kaveri (viisi vuotta salilla käynyt tonnikeiju) rupes kyseleen notta kauanko sie nyt oot reenannu. Vastailin hiljaa kysymyksiin ja selittelin että eihän se nyt vielä TIETENKÄÄN näy missään ja kyllä se sitten kun saan vähän lisää massaa ja ei se vielä näy..No tähän tyyppi tokaisi että "Ei kun siis se nimenomaan näkyy,noissa olkapäissä on muotoa ja tohon sulle on tullu rintalihaksia" jne..vähän pisti hymyilyttämään.. :D Ainahan nämä tämmöset..

Tästä on jo aikaa, mutta käydessäni lääkärissä iho-ongelmien vuoksi, lääkäri kysyi ettei ongelmat vaan johdu mistään hormooneista. Sanoi että olet sen verran riskin näköinen, että käyt varmaan kuntosalilla.

Tulin niin iloiseksi, että olisin varmaan ottanut poskeen siltä äijältä, jos hän olisi keksinyt pyytää. :D

Ulos kävellessä osui rystyset käytävän seiniin kun olin niiiin jumalattoman iso jätkä. :lol1:

Huoh...

Kesällä yks tuttu nosti mun itsetuntoa seuraavilla sanoilla: "sun on varmaan helppo saada naisia ku oot noin hyvässä kunnossa" osoittaen samalla mun olematonta hauista. Hymy korvissa vastasin, ett just just..

Mä kun en ole edes mikään "pikkukaappi", eikä mimmit pyöri jaloissa mitenkään häiriöksi asti... :lol1:

Mulle on itse asiassa tullut viime aikoina aika paljonkin kommentteja.

Tässä ehkä paras kaikista:
Matikan tunnilla oli tullut puheeksi ruoka. Kun kerroin mielipiteitäni, niin keskustelu eteni lopulta bodaukseen. Tunnin lopussa opettaja (=30v nainen) sitten sanoi: "Varo vaan. Tahtoo olla, kun lihakset kasvaa, niin se on sitten pois jostain muualta." Opettaja katsoo suoraan haarojeni väliin.

Mieltälämmittävät kommentit muistaa pitkään...
Joskus nelisen vuotta sitten köpöttelin hame päällä kaupungilla ja eikös eräs ämmä alkanut valittaa ettei mun pitäis pitää noin lyhyttä hametta kun mulla on liikaa lihasta jaloissa.
Sen jälkeen olenkin muistanut tehdä jalkatreenin huolella ja käyttää lyhyttä hametta aina kun mahdollista. :D

Joululomalla olin kattomassa tv:tä pikkuveljen kanssa. Seisoskelin siinä kalsarit ja t-paita päällä, niin pikkuveli tokaisee yhtäkkiä "Tä?!? Onko sulla _noin_ paksut reidet??". Ankarista kyykky ja maastanostosessioista on sittenkin jotain apua ollut. :)

Joitain muitakin kommentteja oon joskus kuullut, mutta tuo oli paras, kun tuli niin spontaanisti.

Vielä kun joskus kuulisi "Mitäh?!? Onko sulla _noin_ paksut kädet, levee selkä, pinkee sipukka, pulleat olkapäät yms.???", mutta "Oho! Miten nää jaksat _noin_ isoja kiloja liikuttaa?!?" olisi varmaan kaikkein kauneinta musiikkia korvilleni. :D

Oikeeta meininkiä Lilithiltä! Lihaksikkaat jalat sopivat hienosti naisellekin ja mielellään niitä kattelee. Kummallista, että esim. Lola Odusogaa on kritisoitu liian lihaksikkaista reisistä.

ps. six pack = sipukka (lähde: Iivilin suomi-savo-suomi sanakirja)

Originally posted by Lilith
Joskus nelisen vuotta sitten köpöttelin hame päällä kaupungilla ja eikös eräs ämmä alkanut valittaa ettei mun pitäis pitää noin lyhyttä hametta kun mulla on liikaa lihasta jaloissa.

Hyvänen aika, oletkohan törmännyt ex-anoppiini? (viitaten omaan postiini aikaisemmin tässä threadissa) ;)

Way to go Lilith, samoin tein ja teen minäkin! Lihaksikkaat kintut on YES! :)

No vitsi, kun minuakin kerrankin kehuttas että ootpa kasvanu tai jotain, mutta on nuo kilot aina ollu niin tiukassa. No onneks ees jotenki on joskus kehuttu, viimeks ku salilla kävin niin yks melkosen hyvässä kunnossa oleva äijä varmistamaan pyytäessä sano "Monta aiot tehä, korkeintaan kolme, ykköstäkö meinaat tehä, on kyllä melkoset painot tuon näköselle jätkälle" Väänsin sit sen kolme siinä vinopenassa ja taas ihmetteli että kylläpä kulkee. (miehän oon reenannu vasta muutaman kuukauden pitkän tauon jälkeen :eek: )
Joskus aiemminkin on sanottu että "no ei sitä näköjään tarvi iso olla tehdäkseen tuollasia sarjoja". Sillon liike oli penkki. Jokainen arvaa mitä luiden ympäriltä puuttuu jos 185cm pitkää kaveria sanotaan useammin kuin kerran pieneksi :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom