Pieniä asioita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by hyppyrotta
Lissee Oulua. Ite en tiedä pakkislaisia lipastolta kuin yhen järkäleen salilta ja sitten oletettavasti Iivilin, jota en kyllä koululla ole ikuna nähnyt, mutta salilla kylläkin. ;)

Täällä kans Oululainen ja vielä teekkari, hyvin tödennäköisesti vielä monta monta vuotta :). Meitähän näyttää täällä pakkisella olevan useampiakin OY:n edustajia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja takaisin aiheeseen:

Hmmm, mitäs sitä on vastaan tullut..:

Joskus yläasteellä koulun terkkari mainitsi jotain, että nostelenko mä puntteja tai jotain kun on sen verta leveät hartiat.

Joskus rippipukua ostettaessa myyjä kehui niiiiin, että kyllä sulle on helppo löytää hyllystäkin sopivat koot kun olen niin mallin mitoissa! :rock:

Heh, ja sitten tää verisuoni juttu minkä joku jo mainitsikin, "että tostahan löytyy suoni ilman mitään kiristelyjä" :rolleyes:

Niin ja vielä joskus kun futis kentällä oli joku puulaaki turnaus niin siinä pari kaveria katteli et ketähän tossa joukkeessa X pelaa kun ne on voittanu jo pari peliä, itse myhäilin siinä tyytyväisenä vieressä ja sitten kaveri tokaisi, että olisihan se pitänyt arvata että SÄ pelaat siinä joukkessa kun niin noita rintalihaksiasi siinä pullistelet! :lol2: en voinut kuin nauraa!!!

Ja sitten vielä tää normaali, kun yritän aina saada jonkun kaverin lähtemään salille, niin vastaus on yleensä: "hyvähän se sun on mennä sinne salille kun oot noin kaappi!" :lol2:
Ja mäkö mukamas joku kaappi??? 184/86 on mitat ja lihakset ovat lähinnä reisissä ja rinnassa futiksen peluun ja yläasteella vallinneen kovan penkkimaksimi skaban ansiosta....:lol2:

Mitenhän sais kaverit uskomaan, ettei ne koskaan tolla asenteella sinen salille uskalla lähteä!?? :lol2:

joo, sairaala-apulaisen töitä kun vielä keikkatyönä tein huomautti miespuolinen kollega jotain salista. "ai miten niin..?" -"kävelet kuin bodari" .. sen jälkeen opettelin nuoralla tanssimisen.:D

Oon jo kauan aikaa pohtinu, et onko tolle kävelylle olemassa joku kaava. Penkki 60kg----->100kg ja askel levenee apaut 5cm. Monet nuoret penkkihirmut alkavat kävelee paskat housuissa jo muutaman kuukauden salilla käynnin jälkeen:D

Aivan! Meinas unohtua! Boltsin kanssa ihan vittuilun vuoks väistellään paria vaahtosammutinta jotka kävelee ku jotku mastodontit! :blow:

Originally posted by taisto
Lisää teekkareita jotka treenaavat Onahallin Kuntokoululla ilmoittautuu. Tulee tunne tätä palstaa lukiessa että puolet porukasta jotka käyvät siellä tuntevat olevansa "parempia" treenaajia kuin "ne" kynäniskat siellä.

Paikalla käymättömille voi tulla hieman kuva että siellä on vain muutama järkäle (Hulkki ja Ränis) ja sitten lasersäteen paksuisia kirjatoukkia. Taustatietona porukalle että otaniemessä on noin 10 000 opiskelijaa joten joukkoon mahtuu monta ei-niin-kynäniskaa. Mutta jos omat lihakset kasvavat paremmin ylimielisellä suhtautumisella toisiin niin mikäs siinä, turha niitä silmiä silloin on avata.

P.S. Onnittelut Ränikselle kohdillaan olevista asenteista, keep pumpping.

No kääk! Täällähän on näköjään muitakin teekkarin planttuja, jotka kuluttavat Blue Fitnessin magneettikortin lukijalaitetta. Nyt joutuu oikeen pohtimaan seuraavilla treenikerroilla, onko tuo hemmo pakkiksen taisto, meitsi vai Hulkki? Mä en kyllä tunnusta nähneeni Hulkkia, vaikka se posetuskuvia tuolla vippiosastolla olen kyyläillytkin. Ehkä käyt eri aikaan treenamassa ku mä tai sit sun pitäis kekkaloida salilla niissä samoissa valkosissa kalsareissa (jotka sulla on päällä niissä posekuvissa) ja huutaa: Väistäkää kynäniskat, täältä tulee Hulkki! :lol2:

By the way, luuletko taisto tunnistavasi mut? Jotenkin tuli sellainen kuva tosta viestistä, että sulla joku haisu olis, kuka on Ränis? Jees, mun normaali ilme salilla on tää: :mad2: . Naama punaisena mä pusaan niin että perse repeää. Joo, mut järkäle on ulkomuodosta kaukana - tosin, en kyl tunnusta olevani mikään kynäniska teekkarikaan :evil:

Originally posted by Ränämanni
Mä en kyllä tunnusta nähneeni Hulkkia, vaikka se posetuskuvia tuolla vippiosastolla olen kyyläillytkin. Ehkä käyt eri aikaan treenamassa ku mä tai sit sun pitäis kekkaloida salilla niissä samoissa valkosissa kalsareissa (jotka sulla on päällä niissä posekuvissa) ja huutaa: Väistäkää kynäniskat, täältä tulee Hulkki!
Nyt kun tämä ketoosidieetti näyttää purevan glykogeenivarastoihin aika lahjakkaasti ja posket alkavat mennä lommolle, mä varmaan kuulun kohta niihin tavallisiin kynäniskatyyppehin. :eek:

Hulkkihan taitaa käydä Otahallin salilla vain päivisin, joten iltasemmalla treenaavat tuskin näkevät kyseistä tyyppiä kovin usein.

Toinen syy siihen, ettei näe Hulkkia, taitaa olla juuri hänen nälkiintyneen näköinen olemuksensa. Henkilökohtaisesti mulla on hieman vaikeuksia nähdä näitä neuvolassa punnittavia paisuneen vatsani takaa...

Mentiin kaverin kanssa hänen työkaverin tupareihin. En tuntenut sieltä ketään ja olin muutenkin vähän hiljasella päällä. Join vain 2 lasii boolii ja lähettiin pois.
Parin päivän päästä kaveri naureskeli ,että jotkut sieltä tupareista veikkas että mulla on kuuri päällä ja etten voi juoda viinaa kun voi tulla raivokohtaus :thumbs:

Viiko sitten olin mutsin tykönä ja mutsin miehen äiti oli paikalla (about 75-80vee) ja tokas "Onpas se Tomi kasvanu jo ihan miehen kokoon"

Pienet asiat kyllä lämmittää sydäntä mukavasti.

Huumorintajuinen opettaja sanoi joskus koulussa, että hakkaa kaikki, jos ei olla hiljaa tai pärjätä kokeissa... paitsi mut ku mä oon niin vahva, että mut pitää ampua!

Kotikylässä noi roinajutut musta on aika tavallisia. Yleensä sen kuulee sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole paneutuneet mihinkään urheilulajiin 12 vuotta, kuten minä voimailuun ja treenaamiseen. Ne on ehkä puolivuotta käynny salilla ja lenkillä ja ihmettelee, koska eivät nosta samoja painoja kun mä. Nehän ovat kaikki mua sen verran fiksumpia ja treenaavat minua paremmin, että ainoastaan mun ylettömällä roinaamisella voidaan selittää ero tuloksissa, mitä he ovat saavuttaneet puolessa vuodessa ja minä kymmenessä.

Joo ite sairaalassa vahtimestarina työskennellessäni, piti kerran mennä pistää potilasta lepositeisiin.
No saavuin paikalle koko 168cm pituudellani ja eka kommenti oli "mut mut sinähän olet noin pieni".
Hyvin äkkiä kävi selväks että nää kolme naikkosta ei osannut edes käyttää lepositeitä, ja kommenti nro kaks kuulu "mut mut sinähän oletkin ihan fiksu"

Ja jotta potilaan torson ympärille saadaan side pitää potilasta nostaa ilmaan, eikä toimenpide ole kovinkaan helppo kun vastassa on 80kg lihaa joka luulee olevansa pahoinpitelyn kohteena...no kuitenkin nostin ukkelin syliini ja totesin että laittakaas se se nyt niinkun äsken näytin johon hoitsu vastas "Mutt mutt sinähän olet vahva...taidetaan olla kahvit velkaa":D

Arvatkaa vaan naureskelenko vieläkin kun nään niitä hoitsuja:D

Onhan näitä, aina välillä kiertää huhu että "no se käyttää kuulemma jotain hevoshormonia, ihan tosi", ja tuosta lähinnä mulla nousee tukka pystyyn kun jo kommentista loistaa se että mitään ei tiedetä... en tiedä mitään raivostuttavampaa kun että jätkät jotka käy salilla kerran kuussa eivätkä tiedä mistään mitään, tuomitsevat tyynesti kaikki "hevoshormoonin" käyttäjiksi joilla näkyy edes pientä lihasta. Argh! Täytyis joku seminaari tollasille pitää...

Välillä jotkut kamut tai puolitutut, etenkin mua nuoremmat ihmettelee että johan on aikamoinen hauis, vaikka hauis on 38cm ja äijällä pituutta 186cm. :lol2: Vanhemmat myös jaksaa aina ihmetellä silmät ammollaan että jopa on jannulla selkälihakset ja hauista, että on massaa tullut... no se on kyllä ihan totta, 57kg -> 85kg.

Palkitsevinta on silti se kun tyttöystävä kehuu, tai jokin asioista paremmin perillä oleva kaveri katsahtaa hetken ja sanoo että kyllä sussa tosiaan jotain alkaa näkyä. :)

Mulle nyt ei päin naamaa oo paljoa kehuttu sen enempää voimia kuin ulkonäköäkään, joten ne harvat kerrat jää mieleen. Olin USAssa salilla ainoa, joka teki dippiä lisäpainoilla, koska muilla ei ollut dippivyötä. Salikaan ei voinut sellaista tarjota, koska se oli "against company policy, sir". Sama muuten voimapyörän kanssa, mutta pysytääs asiassa.

Siellä treenas joku aika timmi 50-v. (arviolta) nainen, joka pari kertaa pyöritteli silmiä kun meitsi dippaili. Kerran se sitten ohimennessään totesi, että "it blows my mind every time to see you dip with all that weight". Hiveli miehistä itsetuntoa, vyössä reilut sata paunaa vitosen sarjoihin. Aika normaalit painot suomalaisittain, mutta siellä tietty yli sata paunaa enemmän kuin muilla kun monet dippaili vastapainokoneessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom