Ja takaisin aiheeseen:
Hmmm, mitäs sitä on vastaan tullut..:
Joskus yläasteellä koulun terkkari mainitsi jotain, että nostelenko mä puntteja tai jotain kun on sen verta leveät hartiat.
Joskus rippipukua ostettaessa myyjä kehui niiiiin, että kyllä sulle on helppo löytää hyllystäkin sopivat koot kun olen niin mallin mitoissa!
Heh, ja sitten tää verisuoni juttu minkä joku jo mainitsikin, "että tostahan löytyy suoni ilman mitään kiristelyjä"
Niin ja vielä joskus kun futis kentällä oli joku puulaaki turnaus niin siinä pari kaveria katteli et ketähän tossa joukkeessa X pelaa kun ne on voittanu jo pari peliä, itse myhäilin siinä tyytyväisenä vieressä ja sitten kaveri tokaisi, että olisihan se pitänyt arvata että SÄ pelaat siinä joukkessa kun niin noita rintalihaksiasi siinä pullistelet! :lol2: en voinut kuin nauraa!!!
Ja sitten vielä tää normaali, kun yritän aina saada jonkun kaverin lähtemään salille, niin vastaus on yleensä: "hyvähän se sun on mennä sinne salille kun oot noin kaappi!" :lol2:
Ja mäkö mukamas joku kaappi??? 184/86 on mitat ja lihakset ovat lähinnä reisissä ja rinnassa futiksen peluun ja yläasteella vallinneen kovan penkkimaksimi skaban ansiosta....:lol2:
Mitenhän sais kaverit uskomaan, ettei ne koskaan tolla asenteella sinen salille uskalla lähteä!?? :lol2: