Pieniä asioita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Iivili
Kummallista, että esim. Lola Odusogaa on kritisoitu liian lihaksikkaista reisistä.

Mä en kyllä välttämättä allekirjoita Lolan lihaksikkaita reisiä.

Kyllä niissä kokoa on, mutta koostumuksesta en sitten tiedä.

Mutta kyllä naisen jaloissa pitää jerkkua olla eli nimenomaan lihasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä tos päättelin ku mallikisas mulle sanottiin et mulla on paras vartalo,ni oiskohan se paras siks ku olin ainoo joka reenas oikeesti:cool: eli lihasten takia(pienten sellasten)oli paras kroppa.
sit joskus alkuvaiheessa sanottiin et selkä on leventyny.
tosin myöhemmin sama henkilö sano et en oo enää kasvanu:mad2:

Eilen työpaikan ruokalassa oli restonomiopiskelija-tyttöjä antamassa ruokavinkkejä ja siinä kun jutskattiin, niin yks niistä tokas sitten, että teillä kehonrakentajilla on varmaan erilaiset vaatimukset safkalle kun muilla. No mä sitten kun tokenin järkytyksestä yritin sanoo, että en oo kehonrakentaja, mutta siihen se sano, että näkyy paidan olla olevan sen verran lihasta, että jotain on ainakin tehty.

Siinä oli eilisen päivän kohokohta.

Mulla on pari highliteä. Pari viikkoa sitten yksissä kemuissa yks jamppa tokas, että "jätkähän on pelkkää lihasta". Järkytykseltäni en saanut kuin soperrettua kuin "en kai nyt sentään". Hoh, treenauscomebackki kun alkoi vasta syksyllä.

Paras on kuitenkin vuosien takaa kun olin vaihtanut salia ja näin vanhan salikaverin raflassa. Hemmo katteli mua vähän aikaa ja tokas "ootsä ruvennu vetää jotain nappeja". Jesss ! Tää kaveri oli käyny sentään itekin monta vuotta salilla. Olinhan mä silloin paremmassa kunnossa, mutta en mikään kaappi silti ( pahat pojat threadin muistaen: Jasper Pääkkönen EI ole kaappi, ei hyvällä tahdollakaan ).

Eilen salin saunassa kyllä joku vanhempi mieshenkilö vetäs pohjanoterauksen kysymällä multa et " hei oot sä se Hokkasen Jussi?"...;)))

Mä repesin ihan täysin...Olis varmaan viimeinen hetki tilata aikan optikolle....;)

heh heh hyviä juttuja! :)

joskus 15-kesäsenä faija huomautteli mulle että oonko syöny niitä hormooneja kun tuo parta kasvaa ja mies on paisuu.se imarteli vähän. :rolleyes:

mutsi myös välillä huomauttelee että aina olen tiellä ja olen vain joku kaappi jalaksilla joka osaa sanoa että:ruokaa ja treenaan!
no ei....kunhan se vain vitsaili, mutta kuitenkin. :rolleyes:

Yks vanhempi äijä (valmentaa sellasta yhtä nuorempaa kaveria) tuli salilla kyseleen mun painoo ja tuloksia, kun reeni näytti kuulemma niin perkeleen hyvältä näin pienelle kaverille! :hmmm:

Ja äitee jaksaa aina huomauttaa, kun tässä tietokonetuolilla istun, että "onpas sun hartiat taas leveentyny"! :D

Lähinnä itkettää kun porukat väittää että "kasvat ihan silmissä". Ja höpöhöpö, 8kg neljässä kuukaudessa ei o mitään. No ehkä fläsää.

Vielä tästä joskus kasvetaan. Se on varma.

heheh, oltiin kavereiden kanssa viikonloppuna saunomassa ja yks kaveri (kunnon siimakäsi) innostu haukkumaan "läskiksi bodariksi". noh, kaipa sekin on parempi ku pelkkä läski :D

kevät "kiristelyjä" tulossa siis, rasvat nyt jotain <18.

Vaikka tää on onkin melkein ärsyttävin avausrepliikki baarissa, niin silti hivelee itsetuntoa, kundin kysymys, että "paljonko neiti mahtaa nostaa penkistä?" Koskaan en siihen syty (ellei sitten joku ihan helmi satu kohdalle), mutta myhäilen kyllä tyytyväisenä :p

Joskus ollen myös kuullut joltain kundeilta komenttia, että "sullahan on isommat hauikset kun mulla". Aika riisitautisia ovat jos näin olisi...
:D

legendaarisia kommennetteja naisilta joita ei oo nähnyt pitkään aikaan tai sen yhden illan jälkeen:D että oot kasvanu, tai ookko käyny salilla, oletpas sää iso...

kaikki kehu lämmittää ja lisää treeni motivaatiota...

on myös jätkiä jotka vaan vittuilee kun on tullut tulosta että onkos sitä popsittu jotain:mad2:

Aika vähiin on jääny, tarvis varmaan käydä enemmän ulkona? Nimim. "Viimeksi baarissa marraskuussa -01"

Oma emäntä heitti kehuja tyyliin: Sulla on niin vahvat hartiat! Vastasin: Et sä tarkota...

Kehitys loppuu kehuihin...:D

Joskus kun olina aika kovassa kunnossa,törmäsin kesällä terassilla vanhaan lukion aikaiseen luokkakaveriin,en ollut nähnyt tätä 4 vuoteen,sano vaan että onko sulle saatana tuberkuloosi iskeny ku oot noin turvonnut...(lukiossa paino oli 56 kiloa ja kun nähtiin niin 88kg...)

Eilen salin pukuhuoneeseen vievissa kapeissa portaissa vanhempi aija jai odottelee etta paasen portaat alas. Ei siina yleensa kukaan odottele ja ei ne portaat niin kapeet oo.

Kylla tuli ISO olo , kun oli reenikin kulkenu!:cool:

Täytyy myöntää, että tuntuu ihan hyvältä, kun kaverit arvuuttelevat kuppikokoani. Viimeisin arvaus oli C-kuppi.

Seuraavat asiat taas vituttavat: Jos menee käymään vanhempien luona, niin mutsi pauhaa 5 minuuttia siitä, kuinka kaikki ton kokoset miehet näyttää rumilta. Tosin kyllä se siitä laantuu ja sitten tulee kehujakin, kuten "Onpas sulla isot rinnat", johon mä vastasin, että olen tullut sukuun.

Vanhoja kavereita ei ole yhtään mukava nähdä, kun aina jossain vaiheessa ne kysyvät, että mitäs nappeja olet ottanut. Se pistää hieman vihaksi, kun mä en ole koskaan edes harkinnut ottavani mitään.

Nainen saunassa: kylläpä sinulla hieno kaari reisissäsi

Kaveri baarissa: kyllä sinulla on helppoa noilla hauiksilla

Äiti: oletko lihonut?

Tänään aamulla kun käveltiin autosta salille kaverin kanssa, tuli äijä kysymään multa: Uskaltaako tähän pyytää lisäystä ilman että alat lyömään? "heilutellen muutamaa kolikkoa kädessään." Olisi kehunut mua vielä enemmän niin olisin voinut antaakkin. :lol2:

Oma tyttöystävä osaa aina piristää, seuraavat kommentit on kaikki viikon sisään kuultuja:

"Toi sun maha on kutistunu"

"Sul on isot rinnat" (rintalihakset?)

"Noi jalat on tosta paksuuntunu"

EDIT: Niin ja salin pukuhuoneessa joku about 70v äijä: "Taidat olla kova penkkaamaan" <- LOL!! :lol2:

Tossa sai viime viikolla kuulla et oon kuulemma laihtunut ja se kyllä on kiva kuulla ku dietillä on.
Toinen kehu oli kun kaveri jota en oo pariin vuoteen nähny tuli salille kun olin just vetäny kauheen hauis & ojentaja supersarjan. Sano heti: mitä jätkä on vetäny, sä oot ihan turvoksissa.
En oo mitään ottanu. Joo joo, sano nyt vaan...

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom