Pieniä asioita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Aikoinaan tuli kapakan vessassa joku kehumaan: "- Kyllä minäkin treenaan salilla, mutta puhtaasti." Parasta oli että paino oli silloin jotain 100kg (pituus 183cm) ja en ollut roinaan koskenutkaan, toisaalta lämmittihän tuo enemmän mieltä kuin v*tutti :D

Ja tänä viikonloppuna Hesburgerin jonossa : "- Mikäs sinäkin luulet olevasi kun ei paita meinaa repeämättä päällä pysyä" Allekirjoittaneella oli musta kauluspaita, joka ei TODELLAKAAN ole repeävää mallia, tyyppi yritti vittuilla vaikka mitä mutta minä vaan kehuskelin että: "hyvät jutut sulla, ja näinhän se asia on..", oli mahtava fiilis :D

edit: typoja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siskoni sanoma "sulla on jo liiankin katu-uskottavat kädet, älä treenaa niitä enempää, niistä tulee liian isot!":lol2:

Oujee, kokkailin munakasta sunnuntaina kireissä boksereissa niin muija siihen, notta onpas sun takareidet turvonneet.

SJMV alkaa tuottaa tulosta kun vuositolkulla hinkkaa.

Kultani kyllä jaksaa aina kehua minua, pienentyneitä ja kiinteytyneitä rintojani sekä maailman mukavinta mahaa :)
Raivostuttavaa oli kun vanhempien luona käydessäni iskä kysyi että oletkos muistanut käydä siellä salilla. PRKL!!!! (Niin kun ne lihakset kun kasvaa niiiin nopeasti hirmu isoiksi meillä naisilla :lol2: )
Kundikaverin puolesta tuli hyvä mieli kun oltiin mun sukulaisten luona niin tädin mies sanoi ruokaillessamme että ei tollaseen kuntoon pääse pelkkiä rehuja (ruokana oli siis kasviksia etc)... syömällä

Kerran mulle on sanottu että olen edestä kuin marilyn monroe ja takaa kuin esa pakarinen. Tiedä häntä onko tuo nyt sitten vittuilua vai mitä :david:

Virolaisessa strippausbaarissa jossa tytöillä ei näemmä ollut tapana koskea asiakkaisiin, tuli yksi tyttö puristelemaan lihaksiani ja lopuksi totesi että minulla on isommat rinnat kuin hänellä. Baarissa oli ainakin 50 miestä eikä nähdäkseni kehenkään muuhun koskettu :) ...tytöllä ei tosin ollut isoja rintoja :(

Kävin tänään lääkärissä keuhkot kuunteluttamassa. Siinä sitten paitani pois saatua lääkäri kysyi ilme vakavana että enkai ole anabolisia steroideja käyttänyt . Siinä vaiheessa naamani oli kuin vasta paistettu pipari.

Mulla aina hieroja muistaa vinoilla että pitäis ottaa ukolta pinta-alalisä kun saa kuulemma ihan kunnon päivätyön tehdä.Siitä tulee joka ihan hyvä fiilis.

kruipelo sanoi:
Aika usein on tultu kyseleen et vedäksää nappeja, sä näytät vähän sille että vedät nappeja.

No en ole eläissäni roinannu joten kyllä se toisaalta ihan palkitsevaa on, toisaalta vaan kertoo siittä mitä tavallinen tallaaja punttien nostelusta tietää. Jos joku tosiaan epäilee ettei tällasta massaa saavuteta ilman nappeja, ni ei voi kun nauraa... :lol2:

Kovin on vääristynyt kuva ihmisillä lajista.

kauanko te ootte sitten treenanneet että lihakset ovat alkaneet näyttää "napitetuilta" ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom