Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
D.Yates sanoi:
Yläasteella piti olla pallien tarkastus, muttei ollut.

Armeijassa oli. :eek:

Meitä taas yläluokan pojat pelottelivat että viidennellä luokalla on pallitarkastus, jossa terveydenhoitaja nostelee palleja lusikalla. Ei ollut, mutta ei ollut kyllä meillä armeijassakaan. Mikähän funktio tuolla pallien tutkailulla armeijassa voisi olla?

Suorittiko tuon tarkastuksen lääkintähenkilökunta vai vanhempi saapumiserä :nolo:

Volcano sanoi:
Meitä taas yläluokan pojat pelottelivat että viidennellä luokalla on pallitarkastus, jossa terveydenhoitaja nostelee palleja lusikalla. Ei ollut, mutta ei ollut kyllä meillä armeijassakaan. Mikähän funktio tuolla pallien tutkailulla armeijassa voisi olla?

Suorittiko tuon tarkastuksen lääkintähenkilökunta vai vanhempi saapumiserä :nolo:

Meillä oli kyllä ala-asteella tämä ns. lusikkatesti sitä ei kyllä tehty lusikalla vaan koululääkäri (huom. lääkäri ei terveydenhoitaja) otti pienet (sillon pienet ovat ne jo vähän kasvaneet) pussini käteen ja koitti ilmeisesti onko kivekset laskeutuneet. Tämä ei ole siis uskomus vaan joillekkin meistä täyttä totta. Liekkö tästä syystä minusta on tullut a: ikuinen selibaatissa eläjä b: yli seksuaalinen

JH4 sanoi:
Meillä oli kyllä ala-asteella tämä ns. lusikkatesti sitä ei kyllä tehty lusikalla vaan koululääkäri (huom. lääkäri ei terveydenhoitaja) otti pienet (sillon pienet ovat ne jo vähän kasvaneet) pussini käteen ja koitti ilmeisesti onko kivekset laskeutuneet.
Sama meillä. Katsoivat samalla meneekö esa kunnolla taakse, vai onko kireällä. Ja sama yläasteella, stana. Eniten tossa vitutti se, että terkkari oli varmaan ihan vittumaisuuksissaan pitänyt käsiään ensin tunnin pakastimessa, ja sitten tulee sörkkimään pienen pojan vehkeitä. Eihän niitä edes näe sen jälkeen kun ne vetää itsensä panssariasentoon.

Juzzi87 sanoi:
Luulin vielä joku 5 vuotta sitten, että asumme maapallon sisällä :D

jos aivastaa silmät auki, silmät tippuu päästä

toihan on totta itse asias että on vaarallista aivastaa silmät auki

Viitisen vuotta sitten luulin, että lehmällä on yksi maha niin kuin esim. koirallakin.

En ilmeisesti ollut hereillä bilsan tunneilla.. :jahas:

Juzzi87 sanoi:
Joo no en oo kokeillu, mutta luultavasti tuo on vaa legendaa. täytynee koittaa :D
Legendaahan se varmaan on, mutta saattaa se joku suojamekanismi olla, kun ihminen kertakaikkiaan ei pysty aivastamaan silmät auki. Eli on sille varmaan joku tarkoitus että silmät menee kiinni automaattisesti.

Hooho, tuli mieleen tuosta lusikkatestistä. Joku selitti sen minulle ennen sitä testiä niin että "Terkkari laittaa kylmän lusikan sinun palliesi alle ja jos sinulla ei ala siinä tilanteessa stondata, olet impotentti.". Jo sillon tajusin miettiä että ei tuossa nyt oikein ole järkeä. Ja eihän se testi nyt loppujenlopuksi ihan tuommonen ollu, ei siihen ees lusikka liittyny millään tavalla.

Että Miss Suomi on Suomen kaunein nainen:lol2: :lol2:

Vieläkin tulee silloin tällöin mieleen, kun ruoka teen, että luulin lapsen logiikalla joskus pienenä, että riisi on pilkottua spagettia;)

Kaveri luuli ala-asteella, koska isänsä oli kertonut, että intissä ekassa lääkärintestissä laitetaan sukkapuikko pottuvarpaan kynnen alle ja pitää potkaista seinään!

Pienenä luulin, että suurin osa naisista näyttää samalta kuin laatua pojille #2 -thread. Vaatteet vain hämäävät.:hyper:

Karvas oli pettymys:itku:

haba sanoi:
Vieläkin tulee silloin tällöin mieleen, kun ruoka teen, että luulin lapsen logiikalla joskus pienenä, että riisi on pilkottua spagettia;)
Tästä tuli mieleen se kun luulin pienenä, että makaroni kasvaa jossain. Koitin äidiltä kysellä, että missä se kasvaa, mutta se vaan sanoi että ei se missään kasva, vaan sitä tehdään. En uskonut.

Luulin että:
- Kun äitini oli pieni, silloin kuljettiin hevosvankkureilla ja pidettiin isoja hameita (niinkuin keskiajalla)
- Televisiokanavien lähettämiä ohjelmia voi nähdä lentävän taivalla ja kattojen yllä antennien vieressä
- Radioasemien lähettämää musiikkia voi kuulla suoraan taivaalta samalla periaatteella
- Minulla oli taikavoimia, joita en vain itse ollut vielä löytänyt
- On ihan täysin mahdollista kaivaa tunneli hiekkalaatikosta läheiseen taloon lattian läpi sisälle.

Lisäksi: Olin aika ymmälläni ekaluokalla, kun opettaja (vanha uskovainen nainen) puhui että ensimmäiset ihmiset olivat Aatami ja Eeva. Minähän terävänä tyttönä intin kiven kovaan vastaan, että neandertaalinihmiset olivat ensin. (Olin katsonut sitä Olipa kerran elämä-ohjelmaa tarkkaan) Opettaja ihan järkyttyi ja väitti että :anssi:

Katsoin myös Olipa kerran ihminen- ohjelmaa, ja uskoin että ihmisen sisällä vilisi pikku-ukkoja jotka kuljettivat ravintoa tai muurasivat ihoon tulleen haavan umpeen pikkulapioillaan. Tämä ohjelma siis esitti ihmisen punasolut ym krääsän ukkeleina jotka ajelivat kärryillä verisuonia pitkin.

Hieman vanhempi ollessani isäni vielä vahvisi harhaluuloani vakuuttamalla että hänelle tehdyssä polven tähystysleikkauksessa oli omin silmin nähnyt näitä ukkeileita! Minä olin että :anssi:

Lisäys: Pikkusiskoni luuli, että hänellä on mahassa oma pussi jokaiselle ruualle tyyliin perunapussi, lihapullapussi, leipäpussi, teepussi.

En muista luulleeni muuta, kun että vessaa vetäessäni sieltä nousee kummitus ja vessasta kuuluu juosta pois mahdollisimman nopeasti vetämisen jälkeen tai kuolen tms. Ei riittänyt että vessasta juoksi vaan koko vessakäytävältä, kauas pois. Oli varmaan vierailla ihmettelemistä.

Muistan lapsuudenkaverin luulleen, että kuiskaaminen tapahtuu niin, että korvat laitetaan vastakkain. Hän aina kuiskasi mulle tökäten korvansa omaa korvaani vasten, ja sitten puhui normaalisti eteenpäin niin että kaikki kuuli, mitä sen piti kuiskata niin ettei kukaan kuulisi.
Kyllä piti hakata päätä seinään kun ei "rikkinäinen puhelin"-leikki oikein mennyt sen kanssa koskaan putkeen. Eskarissakaan se ei ottanut muilta mallia vaan tökkäsi korvaa korvaa vasten. Vasta kun joku aikuinen opasti, se uskoi, että nyt ei mene oikein.
Aika monet hyvät rikkinäinen puhelin-leikit meni päin puuta. Niisk.

Tost Naenen viestistä muistukin mieleen: Mä pelkäsin että yöllä vessassakäydessä siel pöntös on joku mörkö joka vetää mut sinne. Sama homma oli portaiden kanssa, pelkäsin niiden alla vaanivan mörköjä:D khih*

Muistan kun olin jotain 11, niin TV:stä tuli dokumentti ufoista...sen jälkeen mä pelkäsin varmaan vuoden ajan, että ufot tulee ja sieppaa mut yöllä...:( kummasti aina kuului outoja ääniäkin ja valonvälähdyksiä ikkunasta:D

Hoitotäti pelotteli aina että jos katsoo vessanpönttöön, niin silmään tulee näärännäppy.

Mulla oli pienenä usein todella ikäviä päänsärkyjä. Uskoin sitten että mulla on oikeasti aivokasvain ja vanhemmat ei vaan ole pystyneet kertomaan mulle siitä. Salaa toivoin kans niin, koska eräässä Hevoshullussa oli tällainen tarina ja lopulta se sai oman hevosen vanhemmiltaan lahjaksi, kun he halusivat pyytää anteeksi etteivät olleet kertoneet. :jahas:

Luulin, että sängyn alla asuu krokotiili joka vie jalan jos sitä roikuttaa sängyn reunan yli. Nukuin visusti sängyssä. Samoin pelkäsin, että jos kaapit jää yöksi auki niin sieltä tulee kaappimörköjä. Huvittavaa kyllä, tuo tapa on jäänyt niin että edelleenkin mua häiritsee suunnattomasti jos kaapit on kotona auki. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom