Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katoin kaikkia sitcomeja ym. Siinä on se studioyleisö, kuten pulmusissa. Olin varmaan 7-10v. En koskaan kysyny keneltäkään mistä se nauru tulee, oletin että se tulee katsojista jotka nauraa tv ääressä. Menin siis telkun viereen, odotin et tulee joku vitsi (jota en tajunnut), heti kun kuulu naurua, vedin ite järjetöntä feikki hörönaurua, ja aattelin että jollaki on mukavaa ku kuulee mun äänen.

Ai että ku hörähtelin näitä lukiessa. :) Tässäpä jotain omia uskomuksia ja luuloja:

- Kuten moni muukin, mäkin väitin serkulle, että kaivamalla maata pääsee Kiinaan. Uskoin asiaan jostain syystä itsekin ja pitihän sitä mennä testaamaan (ei päästy perille).
- Isän kaverilla oli moottoripyörä ja kun tämä kaveri oli kerran kylässä, niin kysyin, että mitä pyörässä oleva punainen nappi tekee (taisi olla sammutuspainike). Isän kaveri vastasi, että jos siitä painaa, niin pyörä lentää metsään ja räjähtää. Uskoin tyyppiä täysin ja ihmettelin asiaa kovasti.
- Yksi tuttu oli töissä jossain liikennevalojen valvontaan liittyvässä paikassa. Luulin pitkään, että tää tyyppi ohjaa päivät pitkät liikennevaloja käsin.
- Luulin, että yhdessä talossa meidän kylällä asuu rikollinen, koska sen talon katossa kasvoi sammalta. Sisko tiesi kertoa näin.
- Ala-asteella luokassa oli Kumitarzan-nimisiä kirjoja, joissa esiintyi mielestäni IIKKA-niminen poika. Oikeastihan pojan nimi oli Ilkka.
- Luulin armeijaikäiseksi saakka, että Pieksämäki on Pieksamäki.
- Hengailin pikkupoikana joskus pelihallissa, jossa oli kolikoilla toimiva autopeli. Pelissä pyöri joku demo, missä se auto ajaa automaattisesti. Kääntelin sitten rattia samalla, ja olin vakuuttunut, että se auto ainakin vähän tottelee mun ohjauksia.
- Luulin, että jos kävelee tarpeeksi kauan rinkiä, niin tulee samanlainen ura lattiaan niinku Aku Ankassa.
- Meille tuli postissa aina silloin tällöin lelukuvastoja, joissa oli joskus alennettu hintoja. Siinä saattoi lukea esim. "Nyt 159 mk, säästä 40 mk!". Luulin sitten aina, että mulla on varaa kyseiseen tavaraan, kun säästän vielä 40 markkaa. Homma ei tuntunut aina ihan loogiselta, mutta pakkohan sitä oli uskoa, kun kuvastossa niin luki.

No en tiedä oliko tämä niin pienenä, mutta joskus 13-vuotiaana menin ensimmäistä kertaa salille ja luulin että pumppi on pysyvää lihaskasvua. Vittu, olis pitäny jatkaa sitä salilla käyntiä, nythän sitä oltais jo Colemannin mitoissa.

En tiiä onko jo tullu mut luulin et mun kahesta kiveksestä voi tulla vaan kaksi lasta, lapsi per kives. :dance: Miten en oo alkanu miettii et entä jos jossai perhees on enemmän ku kaks lasta? :D

Ja olin wtf ku kuulin nelosella isoilta pojilta et runkkaaminen ei ookkaa naimista vaan käteenvetämistä. :D

En tiiä onko jo tullu mut luulin et mun kahesta kiveksestä voi tulla vaan kaksi lasta, lapsi per kives. :dance: Miten en oo alkanu miettii et entä jos jossai perhees on enemmän ku kaks lasta? :D

Ja olin wtf ku kuulin nelosella isoilta pojilta et runkkaaminen ei ookkaa naimista vaan käteenvetämistä. :D
Muistaakseni saatoin itsekin kuvitella jotain tuollaista.

Hemmetti että repeilin näitä lukiessa :D

Itse luulin pienenä että kun syö paljon viinirypäleitä niin tulee humalaan. Ja johonkin teini-ikään asti luulin että Martti Luther on sama ihminen kuin Martin Luther King. Ja sitten Linnanmäellä oli sellanen vuoristorata ku City Express (en tiedä onko edelleen) ja ihmettelin ku täti nauroi kun sanoin sitä City Ekspertiksi.

E: Niin ja jauhelihaa luulin jauhenlihaksi, jossa se jauhi on joku eläin :D

Luulin että "dollari" on samalla tavalla isoja lukuja kuin miljoona, miljardi, sadat tuhannet yms yms...

Joskus broidin kanssa kisailtiin jostain ja uhottiin että lyödäänkö perkeles dollarista vetoa että asia on niin tai näin.??
Mutsi sitten aina ihmetteli sitä että mitäs vittua, ja pisti meidät joskus tekemään jonkun kauhean paskahomman, en edes muista tarkkaan minkä, ja panoksena oli dollari sille, joka sen suorittaa ensin. Aikaa meni ja meni, mutta poijjat vaan väänsi rahankiilto silmissä ja voittajan hymy ei ollut mairea kun rahakasan sijaan käteen lyötiinkin vanha kolikko :D

Joskus alta kymmenen vanhana luulin, että jos nielaisee vesimelonin/omenan/you name it siemenen, niin mahaan kasvaa puu :D jep, kiitos porukat kun pelottelitte!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom