Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mä uskoin pienenä, että pystyy tekemään ihan mitä tahansa jos vain tarpeeksi kovaa tahtoo. En kuitenkaan oppinut koskaan lentämään. :itku:

Mä luulin et Ritari Ässästä tuttu KITT-auto asustelee meidän kulmilla, ja yritin saada siihen välillä yhteyttä rannekellon avulla (uskoin että mun kello on samanlainen kuin mitä :david: omisti telkkarissa). Kerran menin jopa tien varteen huutelemaan KITTin perään ja uskoin että kyllä se kohta kurvaa mun luokse kun tarpeeksi kauan jaksan huutaa sen perään. :nolo:

Sit mä luulin, et jos saa puristettua kädet tarpeeksi tiiviisti suun ympärille, niin pystyy hengittämään veden alla kun vesi ei pääse sormien välistä suuhun, mutta ilma suodattuu kätevästi läpi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama vuos vielä sitten luulin, että tonnikala on suunnilleen pienen ahvenen kokoinen kala:D

Luulin että ihminen voi opetella lentämään. Tätä tuli ihan vilpittömästi treenattua ja tosissaan!

Luulin, että Näkki kortsuissa on Buranaa.

Luulin, että neekerit on pesun tarpeessa.

Luulin, että ihminen voi "isona" kävellä kattoja pitkin (tätäkin tuli yritettyä).

Luulin meneväni äitini kanssa naimisiin (menenkin isäni kanssa) :jahas:

Luulin että tv:ssä on kääpiöitä jotka näyttelevät muille, oli kerran vähällä että meinasin tiputtaa tv:n ja päästää ne vapauteen :D

Luulin että lumisade tv:stä on muurahaiskeko tai niiden kuvaamista.

Luulin että kaikki liha mitä syöt muuttuu lihaksi itselle. Olin pienenä jo bodari :D

Olen myös yrittänyt päästä kiinaan kaivamalla ja yrittänyt löytää öljyä takapihalta.

Luulin, että joulupukkia ei ole olemassa :thumbs:

Mäkin olin vahavsti sitä mieltä että menen äitini kanssa naimisiin...tiiä sit mitä toi mun mies nykyään sanois ajatuksesta....:D

Meah sanoi:
Mäkin olin vahavsti sitä mieltä että menen äitini kanssa naimisiin...tiiä sit mitä toi mun mies nykyään sanois ajatuksesta....:D
Just luen psykologian kokeeseen ja kirjassa sanotaan, että NORMAALISSA oidipaalivaiheessa lapsi ihastuu VASTAKKAISTA sukupuolta edustavaan vanhempaan. Olet epänormaali.

suortti sanoi:
Just luen psykologian kokeeseen ja kirjassa sanotaan, että NORMAALISSA oidipaalivaiheessa lapsi ihastuu VASTAKKAISTA sukupuolta edustavaan vanhempaan. Olet epänormaali.

En mä ollu IHASTUNUT mun äitiin:nolo: Se on vaan mulle tärkein ja läheisin henkilö:haart: :nolo:

suortti sanoi:
Öö itseasiassa oidipaalivaiheeseen voi kuulua myös "ihastuminen" samaan sukupuoleen, eli äitiin tai isään...kysehän ei ole varsinaisesti seksuaalisesta tuntemuksesta, vaan pikemminkin normaali kehitysvaihe lapsen omaksuessa oman sukupuolensa roolimalleja...(tytär ihailee äitiä, haluaa olla isona samanlainen kuin äiti jne.)

Tytteli sanoi:
Öö itseasiassa oidipaalivaiheeseen voi kuulua myös "ihastuminen" samaan sukupuoleen, eli äitiin tai isään...kysehän ei ole varsinaisesti seksuaalisesta tuntemuksesta, vaan pikemminkin normaali kehitysvaihe lapsen omaksuessa oman sukupuolensa roolimalleja...(tytär ihailee äitiä, haluaa olla isona samanlainen kuin äiti jne.)

Kiitti kun tuet mua ja kerroit etten mä ookaan ihan friikki:D :lol2:

Meah sanoi:
Kiitti kun tuet mua ja kerroit etten mä ookaan ihan friikki:D :lol2:
Ole hyvä vaan...:D nim. itsekin äidin kanssa naimisiin halunnut...

Tytteli sanoi:
Ole hyvä vaan...:D nim. itsekin äidin kanssa naimisiin halunnut...

Ahaa ilmankos ne tuet mulle suotiinkin:D

No hei, äiskät on ihania:love:

Ai niin, luulin pienenä että mustelmat lähtee pesemällä pois. Niitä sit kovasti yritin kylpyammeessa hangata :D

Tytteli sanoi:
En tarkottanukkaan tolla mitään aikuista ihastumista, vaan viittasin sillä tohon, että haluaa naimisiin. Toi oman sukupuolen roolien omaksuminen tulee vasta sen jälkeen, kun tajuaa, että se oma äiti/isi ei menekkään sun kanssa naimisiin. Tässä vaiheessa lapsi samastuu [sic] samaa sukupuolta olevaan vanhempaansa eikä siihen liity "ihastusta". Te olette molemmat epänormaaleja.

Tosin tän perusteella voin brassailla kokeessa, että bodaajanaiset "ihastuu" keskimääräistä useammin samaa sukupuolta edustavaan vanhempaan oidipaalivaiheessa. Tästä lähtien tää kulkee nimellä "Suortin teoria bodaajanaisten homoeroottisesta oidipaalivaiheesta".

Jottei menisi ihan offtopiciksi, niin mä luulin joskus ala-asteella, että vamppi=vammanen ja hippi=hintti=homo. Kohtuu huonot muistikuvat.

Edit: Mulla oli ihan naperonakin jotain finnin tapasia näppylöitä kehossa, niin äiti sano, että joudun sairaalaan, jos niitä ei puristeta. Pelkäsin aina pesulle mennessä, että äiti löytäis niitä, kun se sattu niin hirveesti. Nykyäänkin yrittää keksiä kaikkea, että pääsis puristaa jonkun finnin. Sadistista.

suortti sanoi:
En tarkottanukkaan tolla mitään aikuista ihastumista, vaan viittasin sillä tohon, että haluaa naimisiin. Toi oman sukupuolen roolien omaksuminen tulee vasta sen jälkeen, kun tajuaa, että se oma äiti/isi ei menekkään sun kanssa naimisiin. Tässä vaiheessa lapsi samastuu [sic] samaa sukupuolta olevaan vanhempaansa eikä siihen liity "ihastusta". Te olette molemmat epänormaaleja.

Tosin tän perusteella voin brassailla kokeessa, että bodaajanaiset "ihastuu" keskimääräistä useammin samaa sukupuolta edustavaan vanhempaan oidipaalivaiheessa. Tästä lähtien tää kulkee nimellä "Suortin teoria bodaajanaisten homoeroottisesta oidipaalivaiheesta".
Kyllä toi kehityspsykologia on mulle tuttua, joten tarkennan vielä, että oidipaaliteoriassa (ja Freudin seksuaaliteoriassa ylipäätään)ei olekaan kyse aikuismaisesta seksuaalisuudesta...eli lapsi ei ole "rakastunut" sanan varsinaisessa merkityksessä myöskään siihen vastakkaista sukupuolta olevaan vanhempaan...se on vain terminologiaa mitä käytetään psykologiassa. Ja kyllä lapset usein ihailevat samaa sukupuolta olevaa vanhempaa. Omalta kohdalta voin vielä sanoa, että äiti oli mulle pienenä tärkeä samaistumiskohde myös siksi, että mulla ei ole koskaan ollut isää....olen kuitenkin hetero;) eli olen tavallaan jäänyt vaille tätä oidipaalivaihetta isään...:lol2:

Minä luulin että vieraat kielet ovat kuten suomi, ainoastaan kirjaimet vaihtuvat. Ihmettelin, miten niitten oppiminen voi olla niin vaikeaa.

Eli luulin, että englanniksi A on C ja niin edelleen.

Luulin myös, että runkkaaminen tarkoittaa anaaliseksiä.

Tytteli sanoi:
Kyllä toi kehityspsykologia on mulle tuttua, joten tarkennan vielä, että oidipaaliteoriassa (ja Freudin seksuaaliteoriassa ylipäätään)ei olekaan kyse aikuismaisesta seksuaalisuudesta...eli lapsi ei ole "rakastunut" sanan varsinaisessa merkityksessä myöskään siihen vastakkaista sukupuolta olevaan vanhempaan...se on vain terminologiaa mitä käytetään psykologiassa.
Tarkotin just tota, mutta se naimisiin haluaminen (omistuksen halu) kohdistuu vastakkaiseen sukupuoleen. Tai sit vesa ei nyt vaan tajua.

Luulin että kun menee nukkumaan voi päätä kääntämällä vaihtaa kanavaa, eli mitä unia näkee. Siinä sitten makasin yhdellä tavalla ja alkoi kävellä joku örkki mua päin. Käännyin toisin päin ja ruudussa oli mikki hiiri tms. Nukahdin melko nopeasti tämän jälkeen. Tämä siis toimi ihan oikeasti, kun sihen uskoi! Itsesuggestiota tuli näköjään harrastettua melko nuorena :)

Näin jonkun kauhuleffan jossa mies leikkasi päänsä irti ja hautasi sen maahan tms. Näin tästä pitkään painajaisia ja luulin että tämä pää oli haudattu meidän pihalle ("tiesin" vielä tarkan paikan, mutta en tietenkään uskaltanut varmistaa)

Joo, mulla on pari hyvaa

- kun mummo teki pannukakkuja, parhaat tuli siita maidosta joka saadaan lehmalta joka imettaa vasikkaa koska se on niin rasvaista (en muista termia). Mummo selitti etta sita maitoa saa kun lehma saa vasikan. Luulin sitten etta se maito on lehman pillussa ja se vasikkaa litkii sita raskauden aikana, ja osa siita otetaan talteen kun vasikka syntyy. Oli kova homma blokata tuo ajatus pois pannukakkuja syodessa mutta onnistui kun ne oli niin helvetin hyvia
- Luulin etta Riki Sorsa ja Rod Stewart on samoja henkiloita
- ukki kertoi aina pokkana etta ekana paivana intissa annetaan joku ihmerokote rintalastan lapi. Intti pelotti...

Yläasteella piti olla pallien tarkastus, muttei ollut.

Armeijassa oli. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom