Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Tytteli sanoi:
Muistan kun olin jotain 11, niin TV:stä tuli dokumentti ufoista...sen jälkeen mä pelkäsin varmaan vuoden ajan, että ufot tulee ja sieppaa mut yöllä...:( kummasti aina kuului outoja ääniäkin ja valonvälähdyksiä ikkunasta:D

Mulla oli ihan sama. Nykyäänkin saattaa painajaisissa esiintyä näitä helvetin iso silmäisiä harmaita ukkoja. :( Hirveitä unia, kun joutuu piileskelemään jossain kaapissa ja ei uskalla hengittääkään.

Tai sit mut oikeesti abductataan öisin! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cassu sanoi:
Kun nostaa rahaa pankkiautomaatista, ne tulee putkea pitkin oman pankin tililtä...

Kaveri pienenä meni pankkiin ja sanoi, että haluaa kaikki pennit ja muut kolikot vaihdetaan seteleihin. Omalla tilillä ei saanut olla kolikoita :D

Mulla oli kans itellä sama ku ma_rialla että nainen tulee automaattisesti raskaaksi kun menee naimisiin, ja jos ei mene naimisiin niin lapsia ei tule.

Niin ja paneminen oli sitä, että nainen ja mies makaa päällekäin. Ihmettelin et mitäs jännää siinä on :david:
Mutta niin ne isot pojat kerto.

Faidra sanoi:
Hoitotäti pelotteli aina että jos katsoo vessanpönttöön, niin silmään tulee näärännäppy.
Samalla on muakin peloteltu...:D

tseif sanoi:
Mulla oli ihan sama. Nykyäänkin saattaa painajaisissa esiintyä näitä helvetin iso silmäisiä harmaita ukkoja. :( Hirveitä unia, kun joutuu piileskelemään jossain kaapissa ja ei uskalla hengittääkään.

... Hävettää tunnustaa, mutta mua ahdistaa edelleen noi isosilmäiset alien-ukot. Oisko ollut sama dokkari joka Tähtitytön kanssa on katsottu? Toivon hartaasti että niitä ukkeleita ei olisi olemassa, mutta mistäs tuosta avaruudesta tietää... :nolo:

Tombster sanoi:
:offtopic:
Kertokaa tyhmälle mikä on näärännäppy? :nolo:
1. NÄÄRÄNNÄPPY

Tulehtunutta talirauhasta silmäluomessa kutsutaan näärännäpyksi. Se ilmenee paikallisena tai koko luomen alueelle leviävänä punoituksena, turvotuksena tai aristuksena.

Itsehoito

Märkäpesäke aukeaa tavallisesti kypsyttyään ja paranee muutamassa päivässä.

Näärännäppyä voi hoitaa kuivalla lämpöhoidolla aukeamisen jouduttamiseksi l. esim. laittamalla pulloon lämmintä vettä ja pitämällä näärännäpyn päällä. Kosteaa haudetta on vältettävä tulehduksen leviämisen vuoksi.

Itse ihmettelin lapsena, että minkälainen lintu se kalakukko on ollessaaan elossa.:rolleyes:

Tytteli, nyt kun aiheessa olet, miten tollasen näpyn saa veks? Mulla on ollut 4 kk vasemmassa silmässä. Pitääkö vaan odottaa vai saako esim. lekuri sen helvettiin siitä?

RRKalle sanoi:
Tytteli, nyt kun aiheessa olet, miten tollasen näpyn saa veks? Mulla on ollut 4 kk vasemmassa silmässä. Pitääkö vaan odottaa vai saako esim. lekuri sen helvettiin siitä?
Mulla oli itsellä sellainen noin vuosi sitten...oli erittäin kipeä, joten menin lääkäriin ja sain voidetta jolla vihdoin parani.

Mun ei ole kipeä. se on vaan ihan vähän punertava ja möllöttää siinä. kauneusvirhe mun eehanissa kasvoissani.

Tämä nyt on varmaan jo mainittukin...
Luulin, että karkauspäivänä täytyy karata kotoa.

Karkasimme (noin 5-6-vuotiaat kakarat) kylän keskustaan, neljän kilometrin kävelymatkan päähän. Ja tietenkin määränpää oli karkkikauppa nimeltä Patukka. :D

Äiti oli vihainen.

lazki sanoi:
Hooho, tuli mieleen tuosta lusikkatestistä. Joku selitti sen minulle ennen sitä testiä niin että "Terkkari laittaa kylmän lusikan sinun palliesi alle ja jos sinulla ei ala siinä tilanteessa stondata, olet impotentti.". Jo sillon tajusin miettiä että ei tuossa nyt oikein ole järkeä.

Aivan sama legenda kiersi meidän luokan poikien joukossa.

Joskus ykkösluokalla luulin, että opettajanhuoneessa on kassaholvi, jossa on rahaa satoja tuhansia markkoja. Kouluavustaja kertoi sen "salaisesti" mulle ja mun kaverille. Me suunniteltiin kaiken maailman keinoja kaverin kanssa, että miten me saataisiin ryöstettyä ne rahat, mm. räjäyttämällä kassaholvin lattia alakerrasta käsin jne. Eräs päivä mä sitten uskaltauduin menemään opettajanhuoneen ovelle ja pyysin rehtorilta, että saisiko sen kassaholvin nähdä. Se johdatti mut johonkin huoneeseen ja kävi hakemassa avaimen "siihen" oveen. Vähän mä petyin, kun siellä huoneessa oli vain jotain papereita :(

dear_a sanoi:
... Hävettää tunnustaa, mutta mua ahdistaa edelleen noi isosilmäiset alien-ukot. Oisko ollut sama dokkari joka Tähtitytön kanssa on katsottu? Toivon hartaasti että niitä ukkeleita ei olisi olemassa, mutta mistäs tuosta avaruudesta tietää... :nolo:

Mä suosittelen sulle paria leffaa. Katot yöllä ja ilman valoja niin tulee tunnelmaakin. :D

Fire in the sky: http://www.imdb.com/title/tt0106912/
Communion: http://www.imdb.com/title/tt0097100/

tseif sanoi:
Mä suosittelen sulle paria leffaa. Katot yöllä ja ilman valoja niin tulee tunnelmaakin. :D

Kiitos suositteluista, mutta luulen että skippaan noi "tällä" kertaa. :rolleyes: Voipi olla ettei uskalla nukkua lainkaan kuten kävi kun about 13 v. ikäisenä luin kirjan Roswellin tapauksiin liittyen - meni monet yöt 2h torkuilla kun olin niin peloissani. Taitaa mulla olla vilkas mielikuvitus. :D Jätetään noi leffat suosiolla rohkeammille.

nimim. pieni ja pelokas :)

Onpas kohtuu pitkä thread, en sitä jaksanut kokonaan kahlata läpi joten sorry jos tulee toistamiseen (tai useampaan otteeseen).

Eli pienenä mulle uskoteltiin että jos "niistää/pyyhkii" nenää ylöspäin, ni nenä jää lopulta ylös semmoseks "kärsäks". Sitä mielikuvaa peloissani muistin aina niistää ja pyyhkiä oikeaoppisesti eikä "lääppiä" kädellä nenää ylös

joulupossu.jpg
Nöf Nöf! :D
POSSU.JPG

-edit-
Hoho, väkisinkin tulee tästä mieleen se irc-galleria T_A_U_K_K_I ja se sen nenä... :lol2:

Pienenä mulle kerrottiin että jos näyttelee tytöille kikkeliä, niin siihen kasvaa kynsi. Pitihän sitä sitten heilutella ja näytellä hoitopaikan tyttärille aina kun oli mahdollisuus. Ei kasvanut kynttä ei...

Angelica-82 sanoi:
Niin ja paneminen oli sitä, että nainen ja mies makaa päällekäin. Ihmettelin et mitäs jännää siinä on :david:
Mutta niin ne isot pojat kerto.

Näin luulin minäkin, ja muistaakseni vieläpä niin, että maataan päällekkäin VAATTEET PÄÄLLÄ. :D

Luulin myös, että pankissa on jokaiselle tilinomistajalle oma laatikko/luukku, johon laitetaan ne rahat, mitä talletetaan, ja josta sitten vastaavasti annetaan nostettaessa rahaa.

Kerran olin kaverini kanssa leikkimässä illalla ulkona, kun taivaalla lensi lentokone valot vilkahdellen, ja kaverini sanoi, että ne kuvaavat materiaalia uutisiin ja että me ollaan nyt sitten tänä iltana TV:ssä. En uskaltanut katsoa uutisia sinä iltana :D :nolo:

Minä taas luulin että kusen joukossa ne siittiötkin uiskentelee. Piti kerran jopa kusta lasiin ja tarkastella sitä suurennuslasilla. Mitään ei löytyny ja luulinkin et ei tule ikinä isiä minusta :lol2: Tiedä tuleeko vieläkään :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom