Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Faidra sanoi:Luulin, että sängyn alla asuu krokotiili joka vie jalan jos sitä roikuttaa sängyn reunan yli. Nukuin visusti sängyssä. Samoin pelkäsin, että jos kaapit jää yöksi auki niin sieltä tulee kaappimörköjä. Huvittavaa kyllä, tuo tapa on jäänyt niin että edelleenkin mua häiritsee suunnattomasti jos kaapit on kotona auki. :D
RRKalle sanoi:Tytteli, nyt kun aiheessa olet, miten tollasen näpyn saa veks? Mulla on ollut 4 kk vasemmassa silmässä. Pitääkö vaan odottaa vai saako esim. lekuri sen helvettiin siitä?
Isommat pojat uskotteli mulle, että jäniksen papanat on kultaa. En meinannu heti uskoo niitä, mut sit ne käski mun maistaa sitä ja olin kuulemma sanonu, että "Kyl tää ihan kullalle maistuu.."
Tuo on ilmeisesti ollut melko yleistä, koska itsekin olen kuullut tuon. Lisäksi muistan, että jotkut nyppisivät niitä niin kauan, ettei nissä juurikaan enää ollut sitä valkoista. Sama touhu mandariinien kanssa. Itse en tosin ole tuossa uskossa elänyt ikinä.Minulle uskoteltiin, että appelsiinin ne valkoiset osat, jotka ovat kuoren alla, aiheuttavat syöpää. Toisaalta, eipä kukaan ole osoittanut, että ne EIVÄT aiheuttaisi syöpää.
Tätä luulin sitten jo itsekin.Lisäksi luulin, että Sisu-pastillipurkeissa luki Gifu, koska siltä se näytti.
...että Jere Karalahti on syytön?Onhan noita. Kuhan jaksais vaan muistaa.