Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus pienenä sekoitin kaasun ja jarrun keskenään. Sitten isän autokyydissä huusin "Iskä lisää jarrua!":wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pienenä uskoin vakaasti että jos ilmeilee silloin kun tuuli kääntyy niin naama jää siihen irvistiykseen. Oli aika rankkaa kulkea jatkuvasti naama peruslukemilla tuulisena päivänä...

Faidra sanoi:
Luulin, että sängyn alla asuu krokotiili joka vie jalan jos sitä roikuttaa sängyn reunan yli. Nukuin visusti sängyssä. Samoin pelkäsin, että jos kaapit jää yöksi auki niin sieltä tulee kaappimörköjä. Huvittavaa kyllä, tuo tapa on jäänyt niin että edelleenkin mua häiritsee suunnattomasti jos kaapit on kotona auki. :D

Täällä ihan sama! Ja huoneessa tuppaa olemaan 6 kaappia. :) Joka ilta ennen nukkumaanmenoa piti tarkistaa että onko ne visusti kiinni! :rock:

RRKalle sanoi:
Tytteli, nyt kun aiheessa olet, miten tollasen näpyn saa veks? Mulla on ollut 4 kk vasemmassa silmässä. Pitääkö vaan odottaa vai saako esim. lekuri sen helvettiin siitä?

Mulla oli sellanen sarviluomi jonku puol vuotta ja se vaan kasvo ja kasvo.. Ja luokkakuvaukset tietenkin edessä. :) Kävin sitte vaa lääkärisedän luona ja se leikkas se kiltisti kolmella nipsauksella irti, ei sen kummempia opraatioita siihen tarvita.

Aika hulvattomia juttuja täällä. Omia uskomuksia ei tule mieleen, mutta pitää kertoa muilta kuultuja. Isoveli luuli aikanaan, että jos syö ruokaa niin tulee kakkaa ja jos syö kakkaa niin tulee ruokaa. Ei kyllä ikinä kokeillut tuota käytännössä. Tuttavaperheen äiti oli kertonut lapsilleen, että jos maistaa pissaa, kakkaa tai pippeliä niin kuolee.

Itse luulin kanssa että ennen vanhaan kaikki oli mustavalkoista, johtuen vanhoista leffoista jota penskana näkyi joskus telkusta.

Isommat pojat uskotteli mulle, että jäniksen papanat on kultaa. En meinannu heti uskoo niitä, mut sit ne käski mun maistaa sitä ja olin kuulemma sanonu, että "Kyl tää ihan kullalle maistuu.."

Isommat pojat uskotteli mulle, että jäniksen papanat on kultaa. En meinannu heti uskoo niitä, mut sit ne käski mun maistaa sitä ja olin kuulemma sanonu, että "Kyl tää ihan kullalle maistuu.."

Oma mutsi luuli pienenä, että kyseiset maassa olevat pienet ruskeat pallerot ovat maapähkinöitä, päätti sitten tunkea suuhunsa muutaman.

Minulle uskoteltiin, että appelsiinin ne valkoiset osat, jotka ovat kuoren alla, aiheuttavat syöpää. Toisaalta, eipä kukaan ole osoittanut, että ne EIVÄT aiheuttaisi syöpää.

Lisäksi luulin, että Sisu-pastillipurkeissa luki Gifu, koska siltä se näytti.

Minulle uskoteltiin, että appelsiinin ne valkoiset osat, jotka ovat kuoren alla, aiheuttavat syöpää. Toisaalta, eipä kukaan ole osoittanut, että ne EIVÄT aiheuttaisi syöpää.
Tuo on ilmeisesti ollut melko yleistä, koska itsekin olen kuullut tuon. Lisäksi muistan, että jotkut nyppisivät niitä niin kauan, ettei nissä juurikaan enää ollut sitä valkoista. Sama touhu mandariinien kanssa. Itse en tosin ole tuossa uskossa elänyt ikinä.

Lisäksi luulin, että Sisu-pastillipurkeissa luki Gifu, koska siltä se näytti.
Tätä luulin sitten jo itsekin. :)

Itse luulin vaahtosammuttimen kokoisena, että kissat ja koirat ovat samaa eläinlajia...kissat naaraita ja koirat uroksia :jahas:

Luulimme kavereiden kanssa, että jos syö viinirypäleiden siemenet, niin ne kertyvät umpilisäkkeeseen ja se tulehtuu! :D

Täytyy kyllä myöntää, että edelleenkin syljeksin siemenet pois tai ostan siemenettömiä lajikkeita..:rolleyes:

Joo, kaikki kaapit piti tarkistaa(no välillä vielä tänä päivänäkin;)) moneen kertaa, ettei siellä oon mörköjä.

Katoin joskus siinä ekan luokan tienoilla Arskan leffan, oliskohan ollu Junior sen nimi-jossa se oli raskaana. Tuosta johtuen, mä luulin ite olevani myös.:D

Jokaisella maalla, on oma aurinko.:thumbs:

Onhan noita. Kuhan jaksais vaan muistaa.:rolleyes:

Pienenä luulin että saamelaiset asuu kodassa ja vain kodassa. Oli yllätys huomata televisiossa että joku saamelainen asui tiilittalossa!!

Aikalailla samoja mitä on tullut esille jo. Eli luulin että ennen kaikki oli mustavalkoista (mustavalkoisten leffojen takia) ja, että huoneessani tosiaankin jossakin väijyy se iso ja paha mörkö, aina ennen nukkumaanmenoa skannasin sängyn alta ja vaatekaapin ja silti sai vapista aina sängyssä.

Edit. Luulin myös, että TV:n uutislähetyksissä olevat ihmiset näkevät meidät katsojatkin, se oli jotenki häiritsevää.

mä luulin "pienenä" että ku farkut kerran kutistuu pesussa niin... luulin että niistä saa sellaiset tyköistuvat ihonmyötäiset kun uudet farkut pistää jalkaan ja käy niiden kanssa suihkussa. mä sitten ihka uusien leviksien kaa kylppäriin, ovi lukkoon ja mies suihkuun! ilmeisesti saman uskomuksen mukaan niiden olis pitänyt vielä kuivaakin jalassa mutta kai halusin oikaista tässä asiassa.

ei mennyt ihan nappiin tuo uskomus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom