Pienenä luulin kiiwi-hedelmien karvaisuuden johtuvan siitä, koska simpanssit tahmaisine ja karvaisine kourineen käpälöi niitä viidakossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Luulin salilla jonkin vuoden käyneenä että kovin penkkaja on kiistatta porukan vahvin .
Lapsena isän kavereita tuli aina käymään meillä n. viikon ajaksi kesälomalla. Olin jo silloin päässyt pari kertaa isoisän kanssa metsälle ja se, kuten kaikki mitä ukin kanssa sai tehdä oli minulle hirveän tärkeää. No yksi isän kavereista alkoi sitten puhumaan että minusta olisi iso apu "kottaraismetsällä". Hän jopa lupasi ottaa minut mukaan "kottaraismetsälle". Toisin kuin jänisjahti, kottaraisjahti alkoi kuulemma illalla. Olin sitten aivan murheen murtama, kun äiti ei minua sitten päästänyt mukaan "lintujahtiin".
Tästä ei ole oikeasti montaa vuotta kun mun päässä syttyi lamppu ja tajusin minkä sortin "kottaraisia" isän kaveri oli lähdössä metsästämään.
Ei niin pienenä luulin ja uskoin että ari godzilla kokkosen mittoihin voi kasvaa kun ottaa enemmän palkkaria...
Ku nykyäänki aattelee et minkähänmoista joskus 40-luvulla on mahtany olla, ni ei sitä voi kuvitella ku mustavalkosena :Ditse luulin kans, että ennen kaikki oli mustavalkoista kun kaikki valokuvat entisajoilta oli mustavalkoisia. Pienenä luulin myös, että neekerit on vaan likaisia, että jos niitä tarpeeksi pesisi saippualla niistä tulisi valkoisia. :D