Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulin, että Suomella on ollut ja tulee aina olemaan vain yksi ja sama presidentti----- > Kekkonen, joka on IKUINEN !!!:D

Faijalta tämä luuloni oli peräisin: "Eduskuntia ja hallituksia tulee ja menee. ( mitähän nekin on? Ihmettelin itsekseni ), mutta KEKKONEN ON IKUINEN !!":rock:

^^
Itse luulin että kenestä tahansa valkoisesta tulee naapuri kunhan ottaa tarpeeksi aurinkoa.:rolleyes:

Itse olin just tulossa kirjottamaan tätä. Luulin, että jos muuttaa afrikkaan asumaan, muuttuu jonkun ajan kuluttua neekeriksi.

Pienenä luulin myös, että jos on tuhma, kun kuolee joutuu helvettiin keksimään uusia kirosanoja.

Pienenä luulin, (kuten varmasti melkeinpä kaikki muutkin) että joulupukki on oikeesti olemassa. Voi sitä surun määrää, kun selvisi ettei se ole totta.

Ja mä myös luulin, että ainoa tapa harrastaa seksiä on maata lattialla haarat auki niin, että sukuelimet koskettaa toisiaan. Ja siinä sitten maataan se aika, mikä hyvältä tuntuu :D Ja muistan kun naapurissa oli nainen, joka oli raskaana, niin mietin aina, että kauankohan se joutu makaamaan lattialla tossa asennossa miehensä kanssa. :D Hahaa, lapset on hassuja.

Luulin että länkkäreissä sankarin käyttämät liivit oli luotiliivit. Mielestäni melko loogista edelleen.

Pienenä luulin, (kuten varmasti melkeinpä kaikki muutkin) että joulupukki on oikeesti olemassa. Voi sitä surun määrää, kun selvisi ettei se ole totta.

Oonkohan mää kuinka harvinainen tapaus kun mää en muista aikaa jolloin olisin uskonut joulupukkiin. Kyllähän sitä nyt varmaan pakostikin uskoi, mutta kun ei muista...harmi.

Nostetaas tätä hauskaa ketjua.

Itse luulin pienenä, että lukiolaiset on jo aikuisia, ja paljon fiksumpia kuin esim omat vanhempani. :D

Katsottiin Kummelia pienenä, ja siinä luulin että "Artisti maksaa"-sketsin "artisti" on joku ihan ulkopuolinen henkilö, mitä sketseissä ei koskaan näytetty. :david:

Luulin myös, että violetti ei ole oikeasti värin nimi, koska vaarini sanoi violettia aina "sinisenpunaisenkukertavaksi", joten olin hämmentynyt siitä mikä olikaan oikea nimitys. :face:

Luulin että nee6erit oli mustia sen takia kun olivat pieninä poikina räjäytelleet dynamiittejä.
Isot pojat väittivät että rautahampaat tulee siitä kun purasi käpyä...
Nyt ei äkkiseltään tule muuta mieleen :/

Pienenä luulin, että Jumala on oikeasti olemassa...

Luulin että englantia puhutaan vain ottamalla suomalaisen sanan lopusta pois muutama kirjain: Hevo juok laitume ja sö sie nurmikk :)

Voi että olin kielimiehiä ja tytöt tykkäsi ;D

Tästä tulikin mieleeni:

Pitkäaikaisin ystävä on suomenruotsalainen, tää tapahtu ajalla kun oltiin alle 5-vuotiaita. Aloin puhumaan siansaksaa ja luulin oppineeni ruotsia. :D No kaverin äiti kyllä pian oikaisi tämän luulon vääräksi. :rolleyes:

Hieman vanhempana (ehkä jotain 6v) olin etelässä isän kanssa, siellä samassa hotellissa oli ruotsalainen tyttö perheineen. Leikin sen kanssa ja kun kuiskasin sen korvaan suomeksi asiani, se muka ymmärsi. Ja näin siis luulin. Aina se nyökkäsi. :D

Lisäksi skidinä luulin himassa lämpöpattereista johtuvaa ilman väreilyä (pimeää käytävää vasten erottui) haamuiksi, ja juoksin vessasta sänkyyn aina ihan täysiä kun pelotti niin paljon. Keskellä sänkyä oli turvassa. :hyper:

Tässä muutama. :D

Tämä tuli mieleen mutta,luulin että suomen ja ruotsin vesiraja on turun satamasta jotain 100-500 metriä länteen. luulin että yksi merimerkki oli raja:D

Luulin että zombeja oli oikeasti olemassa yöaikaan (kiitos resident evilin) Juoksin aina kotiin, kun piti lähteä 8 aikaan kaverilta.

Luulin että zombeja oli oikeasti olemassa yöaikaan (kiitos resident evilin) Juoksin aina kotiin, kun piti lähteä 8 aikaan kaverilta.

Tähän liittyen, olin unohtanut.

Muutaman kilometrin päässä kotiamme, oli ruskeasannan hautaumaa. Kuvittelin, että kuolleet voivat liikkua, aina keskiyön vaihtuessa yhden sekunnin. Sitten räknäilin, että missä kohtaa ovat tulossa. Tuo pelotti silloin...:D

Tuli toinenkin mieleen. Luulin joskus, että ulkomailla puhuttiin aina englantia, mutta eri aksenteilla. (luultavasti omaksuin leffoista)

Pienenä vanhoja mustavalko kuvia katsellessa luulin että koko maailma oli siihen aikaan mustavalkoinen. Kysyin vielä isältä että milloin värit tuli maailmaan?

Minä luulin pienenä, että auto kulkee sitä nopeammin mitä enemmän rattia heiluttaa. :D

Sen lisäksi äitini sai minut uskomaan, että kiroilu muuttaa kielen mustaksi ja jos kuumemittari kainalossa juo mehua, mittari katkeaa ja häviää kainloon. (luultavasti äiti on vain käskenyt minun istumaan paikoillani kun kainalosta on kuumetta mitattu, loput on "kuullut" vilkas mielikuvitukseni.)

Juu ja olen myös yrittänyt ruskettaa kämmeniä kesäisin lapsena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom