Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Hehe muistan ala-asteella keskuteltiin tv-ohjelmista: Totesin vuorollani kun joku oli kehunut ritari-ässää: "se on ihan huono ohjelma, aina sama kaava, asiakkaana joku nuori nainen tai sitten asiakkaalla on tytär ja pahat miehet uhkaavat ja sitten Ässä nussii sitä naista ja päihittää pahat miehet."

Luokka meni aika hiljaiseksi ja välitunnilla minulle informoitiin että nussiminen ei tarkoita suutelua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...että televisiosarjoissa kuuluva studioyleisön nauru itseasiassa on televisiota juuri sillä hetkellä katsovien ihmisten naurua ja ne vastavuoroisesti kuulevat meidän naurun. Muistan että yritin nauraa erittain kovaäänisesti jotta olisi muilla katsojilla jossain kaukana ihmettelemistä.

-Ja siihen aikaan tämä kauhea Dirlandaa-kappale oli hitti (kyllä, olen vanha). Siinä lauletaan kuitenkin "..näen muotos veenuksen...". Tuolloin oli Venus-nimisiä kondomeja jolloin luulin että laulaja tarkoittaa ihastuksensa muistuttavan kondomia. No, sitten kun vanhemmat ei takuulla kuulleet piti rinta rottingilla laulaa noin uskaliasta kappaletta. Teksti kuitenkin vähän unohtui ja muistan ajaneeni pyörällä ja hoilanneeni kovaan ääneen "näen muotos kortonkin"...

-Ja siihen aikaan tämä kauhea Dirlandaa-kappale oli hitti (kyllä, olen vanha). Siinä lauletaan kuitenkin "..näen muotos veenuksen...". Tuolloin oli Venus-nimisiä kondomeja..--

Hahah, taas sitä oppii uutta. Tämä on nyt vähän offtopicia, mutta useampi vuosi sitten ~14-vuotiaana sanoin vanhemmilleni auton kyydissä, että pysäyttäkääpäs tuohon niin käyn kaupassa ostamassa Venuksen (tarkoitin siis juurikin tätä naisten sheivaus-höylää). Tästä tuli vanhemmilta järkyttynyt inttäminen että "siis olet menossa kortsuja ostamaan!?" :D Ihmettelinkin silloin että mistä ne kumit nyt yhtäkkiä siihen puheenaiheeksi tulivat mutta tämä sinun postihan selittääkin jo paljon.

Kun olin pieni, pappa uskotteli että hammaslääkärissä vedetään aina kaikki hampaat pois. Uskoin, kun mummulla ja papalla kerran ei ollut omia hampaita. En ihan vapaaehtoisesti sitten mennytkään ensimmäiselle hammaslääkärikäynnille...

Ensimmäisellä luokalla, kun tuli vastaan suvivirsi, luulin jostain syystä että suvi tarkoittaa samaa kuin supi eli supikoira. Ihmettelin vähän, minkä takia lauletaan suloisesta supikoirasta.

Pienenä luulin, että kun tien vierellä näkyy sellainen "Opastusinformaatio 400m" -kyltti, niin luulin, että sielä 400m päässä on joku koppi, jossa on ihminen opastamassa.

Joskus 6-7 vuoden ikäisenä muistan kun ostin käytetyn pc-pelin, niin asennuksen jälkeen tietty peli käyntiin ja tuli kohta missä piti laittaa nimi / nimimerkki kenttään ennen pelaamisen aloittamista. Siinä luki "noname" ja ajattelin tietty fiksuna, että sen täytyy olla pelin edellinen omistaja kunnes isoveli valaisi asiaa :)

Tuli tästä mieleen, että pikku pentuna kun pelas commodore 64:lla ja luki välillä "press any key" etsin raivolla any nimistä nappia :-D

Luulin että kyrpä jossa terska on esillä on merkki siitä että on nainut, eli että ekalla kerralla esinahka ikään kun vetäytyy ja jää siihen tilaan kun lerpahtaa. Uimahallin saunassa muunmuossa näitä asioita mietin.

^ :lol2: Ei jumaliste. Toi oli kyllä todella hauska kuvitelma... Ihan ääneen purskahdin nauramaan :D

joskus tarhaikäisenä, kun näin ekaa kertaa MacGyverii telkasta luulin, että se on mun isä
ainiin ja vielä 10-vuotiaaksi asti luulin, että kännykkään pitää laittaa sisälle kolikko maksuksi ennenkun sillä voi soittaa tai tekstata

Minä olin muitaakseni 26-vuotias kun mulle selvisi että Aristoteles Onassis ei ole se filosofi Aristoteles.

joskus tarhaikäisenä, kun näin ekaa kertaa MacGyverii telkasta luulin, että se on mun isä
ainiin ja vielä 10-vuotiaaksi asti luulin, että kännykkään pitää laittaa sisälle kolikko maksuksi ennenkun sillä voi soittaa tai tekstata

:D

Toivon että oma lapseni pitäisi minua kanssa aikanaan Macgyverina, eihän oman isän voittanutta pikkupoikana olekkaan..

Mä olen aika vanha jo, varmaan about 15-16, ennenkuin tajusin sellaisen perustavanlaatuisen asian ihmisen fysiologiasta, että mahaan nautittu neste ei mene mitään putkea pitkin virtsarakkoon vaan se vesi päätyy verenkiertoon josta munuaiset suodattavat ylimääräisen pois. Tämä siitä huolimatta, ett munuaisten toimintaa oltiin selitetty varmaan ala-asteelta saakka.

Pohdittiin poikien kanssa, että kuinka monta ydinpommia tuhoaisi maailman. Päädyttiin kolmeen. En muistaa mihin tämä johtopäätös perustui. Yhdenksänvuotiaana oli ihanaa.

Luulin että kyrpä jossa terska on esillä on merkki siitä että on nainut, eli että ekalla kerralla esinahka ikään kun vetäytyy ja jää siihen tilaan kun lerpahtaa. Uimahallin saunassa muunmuossa näitä asioita mietin.

ite luulin aivan samaa, pikkusena olin isosiskon miehen kans saunassa ja rupesin voimaan pahoin ku sillä oli toi terska paljaana.

Ala-asteella en voinut syödä ollenkaan salaattia kun isommat pojat kerto, että kulli alkaa meneen käyräks vasemmalle salaatin syönnistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom