Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus ku piti vaihtaa koulua ennen vitosluokkkaa niin tein koko kesäloman (joka ilta) hauiksia kässäreillä sarjoja 3x50, että jos joku kiusaa nii voin antaa turpaan:rock::rock:

Luulin että kaikki ajattelee suomeksi, mutta ei vaan saa puhuttua suomea ja että suomi on maailman pääkieli
Luulin että naiset käy kakalla :wtf::wtf::wtf:
Ei tuu nyt muuta mieleen, päivittelen sit :)

Mulle ei pienempänä iha heti auennut se, miksi vaikka suomalainen ja englantilainen eivät ymmärtäneet toisiaan omilla kielillään. Mietin fiksusti, että suomeksi auto on auto ja englanniksi car, joten jos englantilainen tietää että auto=car, hänhän osaa suomea!!

Ajattelin siis että muut kielet opitaan niin, et ne opetellaan suomen kielen kautta. :D Oon ollut hölömö lapsi. :haart:

Tuota siis hain en vain osannut muotoilla :P

Luulin pienenä että tuuli syntyy siitä kun puut heiluu :D Selitin äitille että miksei puita vaan kaadeta pois niin ei tuulis enää. Se piti mua tyhmänä :(

Luulin pienenä että tuuli syntyy siitä kun puut heiluu :D
Luulit pienenä aivan oikein.
http://hikipedia.info/wiki/Tuuli

Muita samanlaisia asioita, joita nyt mieleen tulee ja joilla meitä ihmisiä koitetaan huijata, ovat ainakin puut pystyssä pitävä aine, sähkölaitteiden käyttövoima ja maanjäristykset. Useimmat näistä kaikille tuttuja, mutta kerrataan nyt.

Puut siis pysyvät pystyssä sahanpurulla. Ihan loogista. Kun sahanpuru sahataan pois, puu kaatuu.
Sähkölaitteet toimivat sinisellä savulla. Jos savu pääsee sähkölaitteesta karkuun, lopettaa laite toimintansa.
Maanjäristykset johtuvat öljyn loppumisesta. Maapallossa on akseli, jonka ympäri maa pyörii ja öljyn tarkoitus on voidella tätä akselia. Kun kaikki öljy pumpataan pois, ei voitelu pelaa ja syntyy maanjäristyksiä.
Niin ja vesi muuten ei poista janoa, vaan ainoastaan siirtää sitä.

Puut siis pysyvät pystyssä sahanpurulla. Ihan loogista. Kun sahanpuru sahataan pois, puu kaatuu.
Sähkölaitteet toimivat sinisellä savulla. Jos savu pääsee sähkölaitteesta karkuun, lopettaa laite toimintansa.
Maanjäristykset johtuvat öljyn loppumisesta. Maapallossa on akseli, jonka ympäri maa pyörii ja öljyn tarkoitus on voidella tätä akselia. Kun kaikki öljy pumpataan pois, ei voitelu pelaa ja syntyy maanjäristyksiä.
Niin ja vesi muuten ei poista janoa, vaan ainoastaan siirtää sitä.

Eiks poweri nyt erehtyny, näähän kuuluisi laadun puolesta tuonne vitsipalstalle :jahas:

Todella moni muuten tuntuu kaupoissa uskovan, että _KAIKKI_ tuotteet hälyttävät porteilla, jos niitä ei ole maksanut. Siis ihan vaikkapa leipäpaketti, talouspaperi, suklaapatukka jne. Sellaiset tuotteet missä ei siis mitään hälyttimiä ole viriteltynä.

Tosin uskoin itsekin joskus pienempänä noin:D

Pienenä luulin että 7up-limppari lausutaan "ZUP". Karu totuus iski vasta ala-asteikäsenä..
No eiks se seiska näytäkki ihan Z-kirjaimelta? :D

Nappulana kaveri uskotteli et jos kattoo peiliin klo 00:00, niin piru kattoo takasin. Oli kuulema lukenu hesarista.
En vieläkään kato peiliin yöllä.

^ Itellä peilin kanssa melkein sama, mutta pimeässä vain ilman lamppuvalaistusta ei voi mitenkään kattoa (eli taskulamput, kynttilät ym.), koska silloinhan aivan varmasti joku mörkö hyppää sieltä :D

Pienenä sanoin subTV:tä aina subtu:ksi, koska tuo tv lopussa näyttää kyllä ihan tu:lta :D

Muistan kun olin naantalin muumilaaksossa pitkän aikaa sitten niin isoveljeni sanoi että se noita ottaa lapsia pataan ja minähän sitten tietysti sitten uskoin sen ja sitten veli oli menossa siellä jonkun talon sisälle niin olin ihan hädäntyneenä että : "älä mene"

Pienenä uskoin Naantalin Muumimaailman olevan totta, ja Haisulin myös. Oltiin porukoiden kanssa siellä pyörimässä, kun Haisuli käppäili paikalle, kattelee meitä vähän aikaa ja hyökkää rakkaan äitini laukun kimppuun yrittäen anastaa sen. Ja mitähän teinkään? Juoksen scenelle ja vedän rosmoa turpaan! :D Oli muuten Haisulin esittäjä vähän aikaa ymmällään. Saan kuunnella kuittailua tapahtuneesta edelleen.

Mulle isot pojat kertoi pienenä että Hitler on on päättänyt asfaltoida koko maapallon. Siinä sitten pienenä poikana nappikset jalassa ja pallo kainalossa funtsailin että missä hitossa me sitten voidaan pelata.

Samat pojat kertoi että Saksan jalkapalloveskarilla on ylivoimaiset tervapintahanskat johon pallot jää kiinni jos edes hipaisee hanskaa. Maksoi kuulema varmaan tonnin. :)

Pienenä (6v) kun iso-iso-isä kuoli, ja ortodoksi kun oli niin arkku oli hautajaisissa auki, luulin et siitä tuli zombi ja se odotti mua mun sängyn alla öisin... Luultavasti tämä mielleyhtymä johtui siitä kun silloin telkkarista tuli sarja nimeltä Naarassusi ja siinä oli samoihin aikoihin yhdessä jaksossa zombeja... Hyvä etten sänkyyn pissannu ku valot sammutettiin iltasella mun huoneesta :D

Tosin uskoin myös jumalaan pienenä kun kerhon täti väitti niin :jahas:

Samat pojat kertoi että Saksan jalkapalloveskarilla on ylivoimaiset tervapintahanskat johon pallot jää kiinni jos edes hipaisee hanskaa. Maksoi kuulema varmaan tonnin. :)
Tuli tästä mieleen yksi juttu, joka tapahtui ollessani tarhassa kuusivuotiaana. Siellä oli rinnakkaisryhmiä, joissa oli muita kuusivuotiaita, ja sitten tietty myös nuorempien lasten ryhmiä. Yhden tällaisen rinnakkaisryhmän tytön pikkusisko, ehkä n. 3-vuotias, tykkäsi leikkiä kanssamme sellaista leikkiä, jossa me kannoimme tuota pikkutyttöä pulkan päällä ja pidimme siis sitä pulkkaa yhdessä ilmassa ja tyttö nökötti sen päällä. Tästä sitten tytön isosisko suuttui, ja tuli vaatimaan, että lopetamme leikin, koska pikkutyttö saattoi pudota. Isosisko argumentoi seuraavasti: "Se voi vaikka pudota siitä päältä, ja jos se menee rikki, niin te joudutte maksamaan sen ja se maksoi ainakin tonnin!"

Ala-asteella luulin että Spearmint-purukumi on SPERMAMINT. Muistan kuinka äitin kanssa käytiin siitä kiivas väittely, ku mä halusin spermamintin makusta purkkaa. Äiti vaa väittää vastaan, että se on spearmint, s-p-e-a-r-m-i-n-t. Mä olin varmasti lukenu pussin kyljestä spermamint. Ihmettelin kovasti, että miksei se voi muka olla spermamint..jos äiti ei osaa lukea tai jotain...:D

-Luulin että Mauno Koivisto toimisi presidenttinä niin kauan kuin elää. Hämmästyin kun pressa vaihtui.
-Luulin että heinäseipäät on mörköjä.

-Luulin salilla jonkin vuoden käyneenä että kovin penkkaja on kiistatta porukan vahvin :rolleyes:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom