Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Pienenä luulin, että makaroni kasvaa puussa tai pensaassa.
Pienenä luulin, että eläimen liha on eri asia kuin lihas.
Pienenä luulin, että uskovaiset on ihan tavallisia ihmisiä, eivätkä millään tavalla sekaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perheen vanhassa volvossa oli turvavyön varoitusmerkkivalo, missä oli tikku-ukko ja sen päällä poikkiviiva (se poikkiviiva siis kuvasi turvavyötä). Luulin että kuvassa oli sotilas ase kädessään. Kun lähti ajamaan ilman vyötä ja valoi alkoi vilkkumaan, luulin sen tarkoittavan sitä että sotilaat on tulossa ampumaan kaikki ilman vyötä olevat :D Tuli kiire laittaa vyö kiinni ettei pyssymiehet ehdi tulla :D

Mua askarrutti joskus eskari-iässä, että mihin reikään naista pitää vedellä jotta saa sen raskaaksi. Ilmeisesti tuolloin luulin pääseväni kyseisiin hommiin aika rivakasti...

Luulin että äiti tulee raskaaksi kun isä kusee sen suuhun. Ja kysyin vielä tuota porukoilta.

Minä luulin pienenä, että auto kulkee sitä nopeammin mitä enemmän rattia heiluttaa. :D

Mä luulin samoin :D Kai se tuli siitä, että kurveissa ja käännöksissä se vauhti tuntui, kun painautui vasten ovea tai turvavöitä, koska g -voimat vaikutti. Lisäksi kun Ritari Ässä veivasi tv:ssä sitä rattia huolella, niin KITT meni sivuluisussa renkaat sauhuten.

Luulin että nivuset on yhtä kuin polvitaive ja sydän sijaitsee navan kohdalla. Onneksi anatomian tietous on hieman parantunut ;)

Mutta OIKEESEEN joulupukkiin uskon vieläkin. Enkä piru vie luovuta.

Enpä ole varma oonko kertonu mut joskus ihan ihan pienenä luulin et on sellasia steroideja et ku otat niitä ni pystyt esim. punnertaa penkistä senjälkeen (tietyn ajan sisällä) vaikka 5x300kg jos ihan oma penkkimaximi olis vaikka 100kg. Mut ajattelin ettei ihmiset niitä käytä ku ei paikat kestä tollasia rautoja :rolleyes:

Luulin että maailma on reilu paikka, paha saa palkkansa ja sitä rataa.

Joskus 5-7 vuotiaana luulin ettäkun nousee sukeltamasta lasit päässä ja ottaa ne pois niin silmämunat lupsahtaa sinne jos ei ota varovasti pois :p Ja joskus luulin että kaljapulloissa on ruskeaa vettä joka haisee papalta (pappa oli/on juoppo).
Ja että smackdown on totta... :D Sitä tuli montakertaa polvea naamaan kun kavereitten kans trampoliinilla opeteltiin niitä liikkeittä :D

Itseasiassa mun broidi uskotteli mulle kun olin jotain 4, et kaikki muut lapset on syntyny alasti, paitsi et hänellä oli Twisted Sisterin t-paita päällä. Ja mähän uskoin, ja olin katkera. Kyllä otti aivoon, et toinen sai hienon paidan, kun me muut itketään alastomana synnytysosastolla.

Veljeni luuli että piti mopossa viilata tankinkorkki matalemmaks (eikä kannen) kun virittää...:lol2:
Niin että tulee vähemmän tuulivaste...

Pienenä luulin, että pesukarhulla voidaan pestä itseä esim. saunassa.... Faija vittuilee asiasta vieläkin :D On sitä ollut kaikkea muutakin hienoa, mutta tähän hätään ei tule mieleen.

varmaan ollu jo täällä mutta pienenä uskoin että voin kaivaa tieni kiinaan ja siinä matkalla vastaan tulee laavaa :D

^Mä uskoin samoin.
Sitten mä uskoin että mitä nopeammin autolla ajaa, sen pidemmälle samoilla polttoaineilla pääsee.
Lisäksi pidin kissaa ja koiraa toistensa vastakohtina, toisaalta mielsin myös että koirat ovat poikia ja kissat tyttöjä.
Myös suola ja sokeri olivat toistensa vastakohdat, ja niillä sai kumottua toisensa.

Pienenä uskoin että ulkomaalasia ei tarvi ikinä auttaa. olin sanonu äitille kun se autto jotain ulkomaalasia että "äiti ei noita tartte auttaa" :hyvä:
Pienenä luulin myös että tummaihoset on lakupekkoja. Olin myös huutanu että "kato äiti tuolla on lakupekka" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom