Aijai, muistinpas pari: Pienenä luultii mun serkun kanssa että mun serkun isä on 80-vuotias, ku se on kalju ja ainoastaan 8-kymppiset wanhukset on kaljuja.. ihmetys oli suuri, että miksi mun täti on menny kaheksankymppisen ukon kanssa naimisii:D
Sit mä luulin et mäkihyppyä harjotellaan kiipeemällä katolle ja laskemalla suksilla sieltä alas.. Kinusin aina että isiiiii, mie haluun sukset ja mennä katolle hyppäämää, kun mäkihyppykisoja tuli telkasta, Mä aattelin että musta tulee samanlainen ku Vesa Hakalasta, Ari-Pekka Nikkolasta ja Jens Weissflogista, jos vaan pääsen katolta hyppäämää suksilla alas, ja iskä on iha epäreilu ku sen takia musta ei tuu suurta mäkihyppääjää..
Nii ja sit mä aina vaadin joka paikassa ku ajettii autolla, et iskä aja kovaa, Senna ja Prost ajaa kans kauheen kovaa, mikset sä uskalla ajaa yhtä kovaa?
Nii ja olin kauhean pettyny ja katkera iskälle, ku kuulin että meil ei ole mersua siksi ku ne maksaa melkein yhtä paljon kuin omakotitalot, ja sit olin aina että iskä, miks sun piti ostaa meille joku tyhmä talo, oisit ennemmin ostanu mersun..
e: nii luulin mie kans että tsekkoslovakialainen mäkihyppääjä Jaroslav Sakala on Vesa Hakalan veli, koska niil on melkein samat sukunimet;)