Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulin, että lasin läpi voi mennä helposti ja naarmuitta. Tuli kokeiltua ja onneksi lasi oli silloin vahvempi minua. Aina kaikki ei mene niin kuin leffoissa.

Löysin porukoiden yöpöydän laatikostan joskus kondomeja, ja kyselin sit tietenkin että mitä ne on. Siinä tulin sitten siihen lopputulokseen, että ne on "aikuisten tutteja". :D Just joo. Ei kukaa viittiny oikasta tätä käsitystä, luulin niin tosi kauan. :D

Löysin porukoiden yöpöydän laatikostan joskus kondomeja, ja kyselin sit tietenkin että mitä ne on. Siinä tulin sitten siihen lopputulokseen, että ne on "aikuisten tutteja". :D Just joo. Ei kukaa viittiny oikasta tätä käsitystä, luulin niin tosi kauan. :D

No, eihän se nyt ihan täysin väärä olettamus ollut :lol2:

Luulin, että vesi maksaa markan per yksi tippa.. Sit vanhemmiten aloin miettimään, et kuinka kallista on käydä saunassa, et ku täytetään se kiulu vedellä ja sit heitetään sitä pois koko ajan...

Luulin, että vesi maksaa markan per yksi tippa.. Sit vanhemmiten aloin miettimään, et kuinka kallista on käydä saunassa, et ku täytetään se kiulu vedellä ja sit heitetään sitä pois koko ajan...

Mietit että kuin kallista on tuhlata se 10l vettä kiukaalle muttet sitä kuin paljo suihkussa kuluu vettä :D

ite luulin faijan selityksen mukaan kun kondomit 'estää tauteja' luulinpa niitä sitte lääkkeiksi, mutta ihmettelin että miksi niitä automaatteja on hotellien ym. vessoissa :D

"Pienenä" (ylä-asteella) luulin, että vinopenkki tarkoittaa että tangon toiseen päähän ladataan enemmän painoa kuin toiseen.. Nojoo, oppia ikä kaikki. En sentään ehtinyt kokeilla käytännössä, olis saanu varmaa melkosesti rispektiä :D

Kuvittelin sodan olevan sellasta, että porukka vaan ampuu toisiaan kahdesta vierekkäisestä vallihaudasta. Sitten nerokkaana ajattelin, että ampuisin itse sokkona pää matalana, niin en ainakaan kuolisi.

Luulin et niissä "suikaleissa" joita jää banaanin kuorista banskuun on ihan vitusti kuitua :david:. Näin siis ala-aste ikäisenä.

Kuvittelin sodan olevan sellasta, että porukka vaan ampuu toisiaan kahdesta vierekkäisestä vallihaudasta. Sitten nerokkaana ajattelin, että ampuisin itse sokkona pää matalana, niin en ainakaan kuolisi.

Mä taas ihmettelin, miksi sotilailla ei ole/ollut mitään kunnon "suojia", kun luotiliivitkin oli keksitty. Mietin, että jos itse sotaan joutuisin, niin olisin siellä jossain rautahaarniskassa, mikä estäisi luotien penetraation :D

No, eihän se nyt ihan täysin väärä olettamus ollut :lol2:

Hahaha, eihän se ihan täysin. :D Jossain vaiheessa onneksi osasin yhdistää ne paketit kondomeihin. Hurja ahaa-elämys oli kyllä. :eek:

Luulin myös, että kun isä lähti työporukan kanssa laivalle, ne meni sinne tekemään töitä. Ihmettelin, miksi äiti mökötti, kun isi oli vain lähdössä töihin.
Samaten kuvittelin, että ihmiset ovat aina rehellisiä toisilleen. Ettei kukaan valehtele ikinä. :( Penskana on tavallaan ihanan tietämätön asioista.

Joskus varhaismurrosiässä oli mulla sekaisin sanat organismi ja orgasmi. Luin sitten jotain juttua sanomalehdestä organismin kehittämisestä ja olin ihan wtf, miten tuo liittyy mitenkään siihen asiaan :D

Luulin, että lähes kaikkien parturien sukunimi on Salo. Kun kaupungilla aina näki partureita, joiden nimi oli esim. "Salon Liisa", luulin, että parturin nimi oli Liisa Salo.

luulin myös että nyt mulla on joku sukupuolitauti ja naapurin annika on raskaana, koska olin nähnyt hänen alapäänsä ja koskettanutkin sitä :rolleyes: olin hädissäni :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom