Deleted member 65498
Luulin, että ihmiset eivät mielellään valehtele toisilleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä myös :DLuulin että ihmiset syntyvät perseestä
Löysin porukoiden yöpöydän laatikostan joskus kondomeja, ja kyselin sit tietenkin että mitä ne on. Siinä tulin sitten siihen lopputulokseen, että ne on "aikuisten tutteja". :D Just joo. Ei kukaa viittiny oikasta tätä käsitystä, luulin niin tosi kauan. :D
Luulin, että vesi maksaa markan per yksi tippa.. Sit vanhemmiten aloin miettimään, et kuinka kallista on käydä saunassa, et ku täytetään se kiulu vedellä ja sit heitetään sitä pois koko ajan...
ite luulin faijan selityksen mukaan kun kondomit 'estää tauteja' luulinpa niitä sitte lääkkeiksi, mutta ihmettelin että miksi niitä automaatteja on hotellien ym. vessoissa :DLöysin porukoiden yöpöydän laatikostan joskus kondomeja, ja kyselin sit tietenkin että mitä ne on. Siinä tulin sitten siihen lopputulokseen, että ne on "aikuisten tutteja". :D Just joo. Ei kukaa viittiny oikasta tätä käsitystä, luulin niin tosi kauan. :D
Mietit että kuin kallista on tuhlata se 10l vettä kiukaalle muttet sitä kuin paljo suihkussa kuluu vettä :D
Kuvittelin sodan olevan sellasta, että porukka vaan ampuu toisiaan kahdesta vierekkäisestä vallihaudasta. Sitten nerokkaana ajattelin, että ampuisin itse sokkona pää matalana, niin en ainakaan kuolisi.
No, eihän se nyt ihan täysin väärä olettamus ollut :lol2:
luulin myös että nyt mulla on joku sukupuolitauti ja naapurin annika on raskaana, koska olin nähnyt hänen alapäänsä ja koskettanutkin sitä olin hädissäni :(
oisinkohan ollu eskarissa tai ekaluokalla.. hienoja aikojaOho oho :hyvä: Missäs iässä tää tapahtu?