Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulin lapsena että autoa ajetaan liikuttelemalla rattia holtittomasti ( tyyliin:puntti: )niinkuin aina leffoissa.

Aivan mahtavia juttuja täällä :D

Luulin pienenä (joskus eka/toka luokalla) että atomipommi räjäyttää puolet maapallosta jos se räjähtää, koska kaveri näin mulle kertoi :D
Sama homma tarhassa, en tiedä mistä tälläinen käsitys oli tullut, mutta se oli ihan yleinen väittelyn aihe. "Varmaa hei räjäyttää puolet maapallost!!!11"
Uskoin/luulin tosissani että dinosauruksia on olemassa. En muista missä, olisko Visulahdessa tai jossain, oli parkkipaikalla kesäisin sellanen helvetin korkea (about 5-7 metriä) dinosaurus (T-Rex). Faija aina käski olemaan hiljaa tai muuten dinosaurus huomaa meidät ja pistelee ukot poskeensa. Talvisin kun saurus ilmeisesti vietiin jonnekkin sisätiloihin suojaan, faija kerto aina ajaessamme paikan ohi että dinosaurus on lähtenyt lähimetsiin kiertelemään ja etsimään karhuja, hirviä yms. pikkunälkään. Uskomattoman todentuntuinen juttu oli johonkin 7-vuotiaaksi asti, en olisi ikinä voinut kuvitella faijan pistelevän omiaan.

Uskoin myös, että saunatonttuja on olemassa, siksi piileskelinkin usein saunassa jos olisin sattunut vaikkapa näkemään yhden.

Nämä on mun mielestä just hauskaa lapsen mielikuvituksen ruokkimista :)

Itsekin olen kuullut joskus tuon atomipommi jutun.

Luulin myös että kitaralla voi soittaa vain vapaita kieliä.

Nyt tuli myös mieleen hyvä juttu, joskus ala-asteella liikkui huhuja että koulunmetsässä ois ihmissusi ja sen verenhimoinen koira. :D Oikopolku meni sen metsän halki ja "ihmissuden" talon vierestä niin siitä juostiin nopeesti ohi. :D Rohkeimmat menivät ihmissusi-talon takapihalle.

Joskus ennen kuin osasin itse ajaa polkupyörää ja istuin vielä vanhempieni kyydissä "turvaistuimessa", luulin että polkupyörällä pitää ajaa jalkakäytävän ja pyörätien erottavaa valkoista viivaa pitkin. Siellä sitten rääkyin faijan kyydissä istuessa kaiken aikaa, että "aja viivaa pitkin, aja viivaa pitkin!".

Luulin myös aika pitkään, varmaan jonnekkin yläasteen alkuun asti, että suihin ottaminen tarkoittaa suutelua. Käytin sitten suihinotto termiä suutelun synonyyminä aika monesti. Myöhemmin on kyllä nolottanut, että missäköhän kaikissa tilanteissa tuli puhuttua suihinotosta, kun tarkoitti suutelua.

Pitkään en myöskään halunnut ikinä syödä mato-ongella pyydettyjä kaloja, koska luulin että samalla, kun syön kalan myös se mato joutuu suuhuni/elimistööni.

Oltiin uimassa yleisellä rannalla faijan kanssa joskus 80-luvun loppupuolella. Saunassa isoilla sedillä oli tatuoinnit ja kysyin isältä:
-"Miten tuommosia saa"?
-"Pitää osata kävellä veden päällä."

Uskoin.

Itse uskoin myös ton atomipommin, tosin en uskonut että se räjäyttäisi puolet maapallosta, vaan uskoin että se tuhoaisi kokonaisen mantereen. Lisäksi aattelin sellasta että atomipommin tippuessa kaikki ihmiset lentävät korkeuksiin ja tippuvat alas kuolemaan. Ilmeisesti en tajunnut mitä räjähdys tekee ihmiselle.

Minä luulin että vieraat kielet ovat kuten suomi, ainoastaan kirjaimet vaihtuvat. Ihmettelin, miten niitten oppiminen voi olla niin vaikeaa.

Eli luulin, että englanniksi A on C ja niin edelleen.

Luulin myös, että runkkaaminen tarkoittaa anaaliseksiä.
Itellä ensimmäinen täysin sama!

Ja itse junnuna tarkoitin runkkaamisella kaiken näköistä yhdyntää, pussailua ym. :rock:

Luulin että hetero on sama kuin hintti. [Kinastelin tästä kuudennella luokalla erään nörtti-Jopin kanssa ennen tunnin alkua, ja kimmastuin niin kovasti väittelystä että löin Jopia kynällä persuksiin sen kököttäessä polvet tuolilla, kyynerpäät pulpetin reunalla-asennossa. Tästä kostoksi nörtti-Jopi tempaisi HB:n lyijykynän käteensä ja löi sen polveeni pystyyn jossa vieläkin muistona ihon alla katkennut lyijykynänpää. HINTTI ON HOMO eikä HETERO!]

Ala-asteella oli sanan hetero merkityksestä epäselvyyttä (koko luokalla). Luultin että hetero = harrastanut seksiä tytön kanssa.

ykköspesä = pimppi
kakkospesä = perse

Vieläkään en tiedä mitä noi meinaa, kertokaa ny mulle noi pesät :D

PS. Noi "luulen että kaikki haluaa tappaa mut" kertomukset on kyllä täysin vieraita. Itse en ainakaan muista mitään tollasia.

Ykköspesä = Suutelua, lähinnä kielareita jne.
Kakkospesä = Päästään jo koskettelemaan
Kolmospesä = Suu messiin touhuun
Kotijuoksu = Itse akti

edit:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=second base
Urban dictionary auttaa.

Ahaa. Mitähän se "kuivana kakkoseen" sitten meinaa? Yhdistin sen aina noihin pesä hommeleihin humoristisena heittona: "perseeseen ilman liukastetta".

Tää oli vika postaus aiheesta ja palataan lapsuuden viattomuuksiin :)

Ahaa. Mitähän se "kuivana kakkoseen" sitten meinaa? Yhdistin sen aina noihin pesä hommeleihin humoristisena heittona: "perseeseen ilman liukastetta".
Noinhan se on. Ykkönen ja kakkonen taas on ihan eri asioita kuin ykköspesä ja kakkospesä. Ja muista että kakkonen on ykkönen.

Hyvä että saatiin nääkin asiat nyt kerralla selväks.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom